AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg har møtt en mann flere ganger, men det er en rekke ting jeg er missfornøyd med, anngående hans oppførsel. Hvordan avvise han? Noen tips? Anonymous poster hash: bae50...ec1
Crobern Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Kan du ikke si at du ikke føler at det er noe kjemi der? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Tror jeg sier at jeg føler at vi søker ulike ting i livet. Det er jo det vi gjør. Anonymous poster hash: bae50...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Bare ease innpå det med å si dere er forskjellige, og ta det derfra til at dere er for forskjellige. Anonymous poster hash: 80e95...21e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 You Just slip out the back, JackMake a new plan, StanYou don't need to be coy, RoyJust listen to meHop on the bus, GusYou don't need to discuss muchJust drop off the key, LeeAnd get yourself free Anonymous poster hash: fdd34...d33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå