AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Er det flere enn meg som føler at de har en bra mann i livet sitt etter å ha lest mange innlegg her? Det er trist lesing her inne om utroskap,løgner,vold og ulykkelige ekteskap eller forhold. Jeg sier ikke at det ikke er utfordringer i vårt ekteskap, for det er det. Man må jobbe for ha det bra.Man kan ikke være egoistisk i et forhold. Anonymous poster hash: bea86...198
Gjest Heartbeat Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Ja, etter å lese alt dritten som er her inne så skjønner jeg at jeg er velsignet med en BRA mann
Libertas Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Jupp, etter å ha lest her inne er jeg skråsikker på at jeg har funnet den beste mannen for meg
Gjest Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Helt enig! Har tydeligvis kuppet en helt super mann!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Så godt å høre:) Flere? Anonymous poster hash: bea86...198
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Haha ja! Tenkte på akkurat dette igår faktisk etter tråd nummer 70 om utroskap og folk som tydeligvis ikke snakker sammen i ett forhold. Veldig glad for han jeg har. Anonymous poster hash: 748a5...3d1 1
LexSuperior Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Jaaaa! Han er fantastisk! I hvertfall foreløpig. Men hvem vet. Plutselig sitter jeg der med skjegget i postkassa og en helt syk tråd om at mannen min er Josef Fritzl..
roberta Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Ja, helt klart. Når jeg leser her inne blir jeg ekstra takknemlig for den flotte mannen min
Crystallized Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Absolutt! Jeg føler meg kjempeheldig med kjæresten min. Men føler også at folk klager litt for mye, og alt for mange her inne mener at med den minste feil med mannen skal han dumpes. Selvfølgelig er det drøyt mange som er utro og voldelige, og det er kjempesynd! Glad for denne tråden her :-)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Jepp. Tenker ofte "er så glad jeg har en ordentlig mann" når jeg leser ting her.. Anonymous poster hash: fe035...03c
Gjest chisandra Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Ja, jeg føler meg som verdens heldigste dame etter å ha frekventert diverse tråder her inne.
Gjest Sereste Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Helt enig, jeg har verdens beste mann helt klart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå