Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med en jente i fjor sommer som det omtrent umiddelbart ble en klikk med, likte hverandres selskap meget godt og hun var utrolig søt! :)

Var sammen så mye som mulig, reiste til hverandre etter lange arbeidsdager kun for å sove sammen omtrent, men i januar fant hun ut at kun hadde vennskapsfølelser for meg men var så snill og god osv så hun ville ha meg i livet sitt!

Kontakten gikk gradvis nedover fra å prate sammen hver dag til ingenting da hun alltid avlyste når vi skulle finne på noe sammen, så gadd ikke jeg mer...

Men uansett, møtte henne på fredagen så vi pratet sammen en stund, relativt hyggelig det så fikk jeg melding på lørdag om at hun skulle ha hjemmefest og var koselig hvis jeg ville komme!

Satt langt inne å reise til henne, men i mangel på annet og gjøre så tok jeg turen å hun jobbet "hardt" med å få meg dit.

Maste på meg om at jeg måtte komme, ordnet sjåfører siden jeg ikke fikk tak i noen osv.

Festen gikk sin gang den, å vi ble sittende alene en liten stund etter de andre dro og jeg ventet på min sjåfør for å komme meg hjem da begynner hun å klemme/kysse meg og sa hun var glad i meg!

Søndagen kom å våknet til melding fra henne om at det var koselig og se meg igjen, takket for kvelden å håpet at jeg ville treffe henne igjen om ikke så alt for lenge!

Surrer litt i huet mitt nå, dette er jenta som fant ut av hun ikke ville mer noen timer etter jeg dro fra henne en morgen og kom med dårlige løgner for å avlyse i siste liten når vi skulle finne på noe sammen selv om hun ville ha meg i livet sitt!

Anonymous poster hash: d8118...8df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som hun har savnet oppmerksomheten, ikke nødvendigvis deg.

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Kanskje hun har innsett at du vil ha deg likevel?

Gjest .-L-.
Skrevet

Oi, her hadde jeg faktisk vært dønn forvirret selv.. Kanskje hun faktisk er veldig glad i deg/har følelser da og at savnet av deg fikk henne til å innse det? Ville møtt henne igjen jeg for å se hva som skjer.

• Liker 1
Skrevet

Oi, her hadde jeg faktisk vært dønn forvirret selv.. Kanskje hun faktisk er veldig glad i deg/har følelser da og at savnet av deg fikk henne til å innse det? Ville møtt henne igjen jeg for å se hva som skjer.

Helt enig. Jeg ville møtt henne igjen, men vært litt forsiktig og ikke gått all in med en gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør henne selv da vel?

Da har jeg fått tatt en prat med henne, kom fram til at hun har litt kjærlige følelser for meg og litt vennskapelige følelser!

Så hun vet ikke selv hva hun vil... :murvegg:

Anonymous poster hash: d8118...8df

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig situasjon for de som står oppi det. Jeg har selv en god kompis som jeg vet har mere kjærestefølelser for meg, mens jeg selv er usikker. Mannen er tvers igjennom god og snill og en fantastisk venn. Så jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg har tenkt at vi hadde antagelig fått det veldig fint som ett par.

Jeg har riktignok aldri rotet med han, ei heller flørtet, av respekt for han og hans følelser. Jeg tror mye av min tvil ligger i redselen for at det ikke skal fungere, og for å såre han mer enn nødvendig. Jeg vet ikke rett og slett, vanskelig er det egentlig. Ønsker dere begge lykke til, uansett utfall.

Anonymous poster hash: 3593a...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...