AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg har nå bleket håret mitt to omganger. Håret er gult med ett par orange tykke striper. Ikke kjempeorange, men ganske så gult. Det jeg lurer på er hvem farge kan jeg bruke over dette for å få en lys kald askeblond farge? Så den nesten heller mot grå istede for brun.. er avhengig Av at fargen en kald. Lurer også på at når jeg farger håret, så er håret hvitt innerst, så gult ut i tuppene, skal keg da påføre fargen på det gule først? Evig takknemlig for svar:)Anonymous poster hash: b3f94...835
globalagogo Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Dra til frisøren.... Det er definitivt verd pengene når skaden er skjedd. Og så heter det hvilken, ikke hvem, farge 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Dra til frisøren.... Det er definitivt verd pengene når skaden er skjedd. Og så heter det hvilken, ikke hvem, farge Hei vestia! Var ikke hvor jeg skulle gå jeg lurte på, men takk for innspill;) Anonymous poster hash: b3f94...835 1
plix Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 (endret) Jeg brukte noe som het sølvshampoo og Wella Silver Toner etter frisørens tips, da jeg farget fra rødt til blondt. (Om du går for dette, ikke overdriv bruk- jeg fikk så kald blondfarge at det så grått ut) Endret 7. april 2014 av plix
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Jeg har nå bleket håret mitt to omganger. Håret er gult med ett par orange tykke striper. Ikke kjempeorange, men ganske så gult. Det jeg lurer på er hvem farge kan jeg bruke over dette for å få en lys kald askeblond farge? Så den nesten heller mot grå istede for brun.. er avhengig Av at fargen en kald. Lurer også på at når jeg farger håret, så er håret hvitt innerst, så gult ut i tuppene, skal keg da påføre fargen på det gule først? Evig takknemlig for svar:)Anonymous poster hash: b3f94...835 "Hvem farge" ? What? Anonymous poster hash: 3ac00...d07
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Dra til frisøren TS før du ødelegger håret ditt. Jeg har prøvd selv noen gang selv, men nå for første gang har jeg klart å gå over til en fin blondfarge hos frisør fra brunette med varme naturlige toner. Det frisøren min gjorde første gang var å stripe hele håret, for så å påføre ekstra bleking i tuppene når alt var vasket ut. Så farget hun over med en minicolor eller hva enn det heter, og satt da igjen med en et par nyanser lysere. Fikk med en lillasjampoo og lillabalsam som var så mild at den kan brukes hver dag. Tre uker senere dro jeg tilbake og stripet det på nytt, også denne gangen bleket hun tuppene en ekstra gang etter alt var vasket ut. Fikk så med meg en veldig sterk lillasjampoo som ikke skal brukes i store doser, denne påføres et par ganger i uken i tillegg til de milde. To uker senere var siste gang, og da startet hun med foliestriper i underhåret slik at det ble like lyst som resten, deretter stripet hun på nytt og håret var nu en kald fin blondfarge. Anonymous poster hash: 946b1...c19
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Dra til frisøren TS før du ødelegger håret ditt. Jeg har prøvd selv noen gang selv, men nå for første gang har jeg klart å gå over til en fin blondfarge hos frisør fra brunette med varme naturlige toner. Det frisøren min gjorde første gang var å stripe hele håret, for så å påføre ekstra bleking i tuppene når alt var vasket ut. Så farget hun over med en minicolor eller hva enn det heter, og satt da igjen med en et par nyanser lysere. Fikk med en lillasjampoo og lillabalsam som var så mild at den kan brukes hver dag. Tre uker senere dro jeg tilbake og stripet det på nytt, også denne gangen bleket hun tuppene en ekstra gang etter alt var vasket ut. Fikk så med meg en veldig sterk lillasjampoo som ikke skal brukes i store doser, denne påføres et par ganger i uken i tillegg til de milde. To uker senere var siste gang, og da startet hun med foliestriper i underhåret slik at det ble like lyst som resten, deretter stripet hun på nytt og håret var nu en kald fin blondfarge. Anonymous poster hash: 946b1...c19 Oi, det ble vel dyrt?? Anonymous poster hash: 3ac00...d07 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Oi, det ble vel dyrt?? Anonymous poster hash: 3ac00...d07 Mellom 3-4000 kr, med en full klipp i tillegg. Anonymous poster hash: 946b1...c19
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Hjemmebleking er og blir idiotisk. Det er frisøren eller å farge det mørkt som er dine alternativer. Ikke bruk penger på blåsjampo,. Den fjerner ikke gulfargen i håret ditt. Og bleker du det mer risikerer du at det faller av.Anonymous poster hash: b30b9...5b9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Hjemmebleking er og blir idiotisk. Det er frisøren eller å farge det mørkt som er dine alternativer. Ikke bruk penger på blåsjampo,. Den fjerner ikke gulfargen i håret ditt. Og bleker du det mer risikerer du at det faller av.Anonymous poster hash: b30b9...5b9 Jeg brukte sånn blåsjampo, og fikk lillaskjær i håret hver eneste gang. Også ble kun deler av håret "hvitere"/lilla. Så helt enig i det du skriver.. Mislykket! Anonymous poster hash: 3ac00...d07
Alkymist Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Kjøp askeblond FARGE. Veldig viktig at det ikke er bleking i den. Og en blå shampo som skal ta det gule. Når jeg var blond gjorde jeg dette etter hver bleking. Lot fargen sitte bittelitt kortere enn på pakken. Lærte det av en venninne som er frisør. De gjør ofte dette sa hun. Shampoen holder fargen litt ved like. Men man kan få litt gråskjær hvis fargen er veldig askeblond, men hos meg gå det seg etter en vask eller to jeg var veldig lys og dette funket fint. Bare vær nøye når du velger farge. Ikke bleking og ikke for mørk.
plix Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Jeg er enig med de som ber deg komme deg til frisøren, fikk ikke helt med meg at dette har du gjort selv Jeg gikk til frisør for prosessen rødt til blondt, og hun stripet det i flere omganger over ca et år, og anbefalte meg en sølvshampoo da håret var noenlunde klar for det, samt den Wella Silver toneren jeg linket deg over her. Jeg brukte de for ofte, for jeg ble veldig gråhvit i håret på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå