Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr (5-6 dater), og han er veldig veldig bra. Nå har han invitert meg på hyttetur til påsken. Men føler det kanskje blir litt rart å dra på tur så tidlig? Har veldig lyst til å være med han, men redd for at det skal bli litt vel mye litt vel fort.

Magefølelsen sier allikevel ja.

Noen tanker eller erfaringer rundt å dra på tur med en man ikke kjenner så godt enda?

Anonymous poster hash: 69b13...7c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dratt, men regner med at KG-juntaen svarer at du ikke må FINNE PÅ å dra på hyttetur med en mann du ikke kjenner så godt.

Anonymous poster hash: 683ce...5fa
  • Liker 2
Skrevet

Dater en fyr (5-6 dater), og han er veldig veldig bra. Nå har han invitert meg på hyttetur til påsken. Men føler det kanskje blir litt rart å dra på tur så tidlig? Har veldig lyst til å være med han, men redd for at det skal bli litt vel mye litt vel fort.

Noen tanker eller erfaringer rundt å dra på tur med en man ikke kjenner så godt enda?

Jeg hadde dratt på hyttetur! Etter 5-6 dater så burde man kjenne personen nok til å vite om man vil dra på hyttetur sammen eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt på hyttetur! Etter 5-6 dater så burde man kjenne personen nok til å vite om man vil dra på hyttetur sammen eller ikke.

5-6 dater er en del, ja. Men vi har alltid (med unntak av én gang) møttes på barer og restauranter for et glass vin. Så vet på en måte ikke helt hvordan det er å være med han over tid alene. Men bør kanskje bare følge magefølelsen og dra. Kommer sikkert til å angre hvis jeg ikke gjør det :)

Skrevet

Har du sett hjemmet hans? ;) Jeg har en tilsvarende situasjon, men jeg har ikke sett hvor han bor. Han maser om å komme hjem til meg hele tiden. Og jeg synes det virker useriøst og frekkt. Vet ikke hvordan det er mellom dere sånn sett? Kysser dere? Han daten min vil kysse meg ofte, og det synes jeg er tidlig for jeg føler jeg ikke kjenner han. Litt plagsomt! Må jo få sjans å bli kjent før en kysser noen liksom. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett hjemmet hans? ;) Jeg har en tilsvarende situasjon, men jeg har ikke sett hvor han bor. Han maser om å komme hjem til meg hele tiden. Og jeg synes det virker useriøst og frekkt. Vet ikke hvordan det er mellom dere sånn sett? Kysser dere? Han daten min vil kysse meg ofte, og det synes jeg er tidlig for jeg føler jeg ikke kjenner han. Litt plagsomt! Må jo få sjans å bli kjent før en kysser noen liksom. :)

Hehe, har vært hjemme hos han og han bor i en helt fantastisk leilighet😄 Vi har kysset to av datene, resten av gangene har det vært ikke passet seg fordi vi har vært på offentlige steder og da syns jeg det blir litt kleint å kysse når vi ikke kjenner hverandre såå godt enda. Så stort sett sitter vi bare å snakker og blir bedre kjent. Mye flørting, og mye komplimenter fra hans side uten at det blir pinlig.

Men å gå fra sånne dater til en hyttetur er jeg redd for at det skal bli litt "klamt"..

AnonymBruker
Skrevet

Du, jeg skjønner ikke helt hvorfor du dater menn? Om det er vennskap du er ute etter burde du si ifra om det før du drar på date med dem.

Du skjønner det, man dater for å finne en potensiell partner. Er det venner man leter etter begynner man i den lokale bridgeklubben eller noe sånt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du, jeg skjønner ikke helt hvorfor du dater menn? Om det er vennskap du er ute etter burde du si ifra om det før du drar på date med dem.

Du skjønner det, man dater for å finne en potensiell partner. Er det venner man leter etter begynner man i den lokale bridgeklubben eller noe sånt.

Kanskje hun liker å ta det steg for steg? TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun liker å ta det steg for steg? TS

Men man går som regel ikke på date for å finne venner. Hun treffer menn som åpenbart tror de møtes for å teste potensialet som partnere. Hun klager på at de prøver å kysse henne?

Hun må være ærlig før hun går på date. Det opplegget der er jo bare latterlig. Skal mannfolka lukte at hun ikke er ute etter en partner? Det er jo det som ligger i å GÅ PÅ DATE.

• Liker 2
Skrevet

Vet du hva altså: jeg kysser ikke de av en ren overflate. Jeg går på dater for å finne ut. Men går ikke rett på kyssingen før jeg kjenner innsiden. Det er som å spise en sjokolade med papiret på!

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva altså: jeg kysser ikke de av en ren overflate. Jeg går på dater for å finne ut. Men går ikke rett på kyssingen før jeg kjenner innsiden. Det er som å spise en sjokolade med papiret på!

Men det du aldri svarer på og som det stadig spørres etter, er mannfolka klar over at du dater dem for å bli venner? Har du sagt ifra om dette til dem?

Skrevet

Men man går som regel ikke på date for å finne venner. Hun treffer menn som åpenbart tror de møtes for å teste potensialet som partnere. Hun klager på at de prøver å kysse henne?

Hun må være ærlig før hun går på date. Det opplegget der er jo bare latterlig. Skal mannfolka lukte at hun ikke er ute etter en partner? Det er jo det som ligger i å GÅ PÅ DATE.

Jeg er ute etter en partner, men jeg er ikke ute etter å kysse alle dater jeg møter før jeg kjenner de. Man må få begynne i en ende selv om man er seriøs!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men det du aldri svarer på og som det stadig spørres etter, er mannfolka klar over at du dater dem for å bli venner? Har du sagt ifra om dette til dem?

jeg dater de ikke for mål å bli venner , tull! Jeg dater de som mål å finne kjæreste,men jeg kysser dem ikke før jeg har funnet ut hva som foregår på innsiden av papiret! Altså jeg er ikke ute etter en overflate men ute etter å finne ut av det innvendige før jeg kysser. For da blir det ekte kyss. Jeg er ute etter å finne kjæreste, men behøver ikke å erklære seg kjærester, eller kysse før en finner ut. Må igjennom noen interjurunder og undersøkelser først om personen er den rette! Altså flere treff. Min strategi.Har kysset nok av frosker etter en - tre dater, men da stikker de som regel. Gjelder å finne ut og holde tilbake. Er ikke gøy å kysse uten følelser. Så jeg er seriøs, søker ikke bare vennskap! Men vennskap er en del av et forhold.

Endret av Meline37
  • Liker 2
Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg synes hyttetur med daten høres veldig koselig ut! :) Og det er jo en fin mulighet til å se hvordan dere fungerer sammen, når dere er bare dere to. Stol på magefølelsen din! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hyttetur med daten høres veldig koselig ut! :) Og det er jo en fin mulighet til å se hvordan dere fungerer sammen, når dere er bare dere to. Stol på magefølelsen din! :)

Synes det høres hyggelig ut selv. Også syns jeg det er så koselig at han vil tilbringe deler av påsken med meg, hehe :) Kanskje hyttetur er en fin måte å finne ut på om vi fungerer sammen, ja! Og skulle det ikke fungere så er det like greit å finne det ut nå, i stedet for å dra på mange små-dates i månedesvis fremover :) TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du og daten pult før så drar dere på hyttetur sammen. Har dere ikke pult drar dere selvfølgelig ikke på den hytta sammen.

Anonymous poster hash: 824a8...c31
AnonymBruker
Skrevet

Har du og daten pult før så drar dere på hyttetur sammen. Har dere ikke pult drar dere selvfølgelig ikke på den hytta sammen.

Så jeg må i dine øyne ha en seksuell relasjon til han for å kunne dra på hyttetur med han? TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg må i dine øyne ha en seksuell relasjon til han for å kunne dra på hyttetur med han? TS

Ja. Dere skal tross alt på hytta. Du kan liksom ikke bare "stikke av" der. Så kan fort bli kleint. Hva om han er merkelig seksuelle preferanser og ønsker du skal slikke han i rumpa eller slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dere skal tross alt på hytta. Du kan liksom ikke bare "stikke av" der. Så kan fort bli kleint. Hva om han er merkelig seksuelle preferanser og ønsker du skal slikke han i rumpa eller slikt.

Haha, men jeg føler ikke at jeg måå ha sex med han bare fordi vi er på en hytte. TS

AnonymBruker
Skrevet

Haha, men jeg føler ikke at jeg måå ha sex med han bare fordi vi er på en hytte. TS

Neida, men han kan bli sur og snurt om du ikke vil ha sex og han vil. Da blir det kleint, og du er fanget på en hytte inn i skauen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...