Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er alene i den andre som fortsatt fungerer. Da har jeg det morsomt med å trykke på alle etasjene før jeg forlater heisen slik at folk som kommer på må stoppe i hver eneste etasje på vei opp.

Små barn, store gleder.

Anonymous poster hash: 97067...11a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Derfor heisen av og til bruker så lang tid ja...

Anonymous poster hash: fe9fe...410
AnonymBruker
Skrevet

Hehe ;)

AnonymBruker
Skrevet

Derfor heisen av og til bruker så lang tid ja...

Neida, men seriøst. How annoying.

Skrevet

HAHAHA!!!

...not

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vet det er slemt gjort. Nettopp derfor det er så gøy.

Skrevet

Har ikke tenkt på at om en person trenger øyeblikkelig hjelp av helsepersonell f.eks. faller om med hjertestans - i øverste etasje, da er det ikke spesielt kult som helsepersonell å måtte stoppe i hver eneste etasje på veien opp

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tenkt på at om en person trenger øyeblikkelig hjelp av helsepersonell f.eks. faller om med hjertestans - i øverste etasje, da er det ikke spesielt kult som helsepersonell å måtte stoppe i hver eneste etasje på veien opp

Ikke like dramatisk, men likevel: hva om en mor står med en skrikende baby som trenger mat?! Hvem gjør sånne ting egentlig?? Jeg blir helt oppgitt. Du tenker altfor kort og bør se litt lengre enn din egen egoistiske nese.

Anonymous poster hash: bfd96...60f

AnonymBruker
Skrevet

Ikke like dramatisk, men likevel: hva om en mor står med en skrikende baby som trenger mat?! Hvem gjør sånne ting egentlig?? Jeg blir helt oppgitt. Du tenker altfor kort og bør se litt lengre enn din egen egoistiske nese.

Anonymous poster hash: bfd96...60f

Jeg ville nok vært mer bekymret for at moren etterlot barnet sitt gråtende og alene, jeg da. Hvem gjør det?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har faktisk ikke bekymret meg nevneverdig. Pleier dette å skje ofte der du bor?

Skrevet

Nei, det har faktisk ikke bekymret meg nevneverdig. Pleier dette å skje ofte der du bor?

Nei, men det er noe som heter HMS - Helse, miljø og sikkerhet.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er noe som heter HMS - Helse, miljø og sikkerhet.

HAHA! Vært på kurs eller? Djeez.

Skrevet

HAHA! Vært på kurs eller? Djeez.

Jeg har bodd 3 år på internat så ble hjernevasket av en husmor som konstant maste om HMS. Så ja jeg har vært på kurs. Noe mer du lurte på?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd 3 år på internat så ble hjernevasket av en husmor som konstant maste om HMS. Så ja jeg har vært på kurs. Noe mer du lurte på?

Hvordan man kan bli så tørr og superseriøs som du virker å være.

Skrevet

Hvordan man kan bli så tørr og superseriøs som du virker å være.

Hvordan kan du dømme min personlighet utifra et nettforum? Forholder meg bare til saken :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du dømme min personlighet utifra et nettforum? Forholder meg bare til saken :)

Fordi du kommer med et omtrent utenkelig krisescenario og grunngir det med at du har blitt kurset i HMS av ei som passet på deg da du bodde på internat. Noe tørt, ja.

Skrevet

Fordi du kommer med et omtrent utenkelig krisescenario og grunngir det med at du har blitt kurset i HMS av ei som passet på deg da du bodde på internat. Noe tørt, ja.

Jaja, hvis det er omtrent utenkelig er det jo faktisk i praksis fullt mulig at det kan skje. Men når det er sagt så er jo marginene for at det skal skje minimale - hele vitsen med å kommentere "tørrt" var bare å sette det i perspektiv ikke noe mer enn det :erter:

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, hvis det er omtrent utenkelig er det jo faktisk i praksis fullt mulig at det kan skje. Men når det er sagt så er jo marginene for at det skal skje minimale - hele vitsen med å kommentere "tørrt" var bare å sette det i perspektiv ikke noe mer enn det :erter:

Men du ga meg dårlig samvittighet jo! Dust ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...