AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg har veldig mye hard hud på bena. Det er så mye at jeg må file nesten hver dag får at det skal holde seg greit. Derfor har jeg tenkt å prøve babyfoot. Men syns det er litt ekelt med tanke på den huden som skal av. Faller ikke huden av over alt da ? I sokker og sengetøy osv ? Er det like bra som de sier på butikkene, hvor lenge varer resultatet ?Anonymous poster hash: ec704...b7a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Funker dødsbra, men det er en idé å ha på seg sokker ja. Men det drysser ikke så store mengder at du ikke kan håndtere det akkurat. Anonymous poster hash: 59a86...3a2 1
Karmosin Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Når jeg bruker babyfoot setter jeg meg ned etter dusjen og plukker av alt som er løst, for da er huden på føttene litt bløtgjort. Da kommer det ikke veldig mye i sokkene. Det tar et par-tre måneder minst før jeg synes det er på tide med en ny runde. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Takk for svar folkens da blir det babyfoot på meg. Men kan jeg ligge med sokkene på om natten også ? TsAnonymous poster hash: ec704...b7a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Når jeg bruker babyfoot setter jeg meg ned etter dusjen og plukker av alt som er løst, for da er huden på føttene litt bløtgjort. Da kommer det ikke veldig mye i sokkene. Det tar et par-tre måneder minst før jeg synes det er på tide med en ny runde. Det skal man være litt forsiktig med. Plutselig har du revet med litt for mye hud. Best å la det falle av av seg selv. Anonymous poster hash: 59a86...3a2 4
Karmosin Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 TS: det er bare å sove med sokker om natten, så kan man riste ut av sokkene etter bruk. Det skal man være litt forsiktig med. Plutselig har du revet med litt for mye hud. Best å la det falle av av seg selv. Anonymous poster hash: 59a86...3a2 Jeg er veldig forsiktig, men bra at du nevner det. Det er mer slik at jeg gnir av det som er løst nok til å ramle av med litt friksjon enn at jeg haler og drar i huden, for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Jeg har veldig mye hard hud på bena. Det er så mye at jeg må file nesten hver dag får at det skal holde seg greit. Derfor har jeg tenkt å prøve babyfoot. Men syns det er litt ekelt med tanke på den huden som skal av. Faller ikke huden av over alt da ? I sokker og sengetøy osv ? Er det like bra som de sier på butikkene, hvor lenge varer resultatet ?Anonymous poster hash: ec704...b7a Jeg bruker sokker hele tiden, også på natten. Går tre -fire dager før det begynner å flasse av, og dedt varer en stund Har funnet en ny sort. De selger den på apoteket. Funker litt bedre enn babyfoot. Samme sorten omtrent. Litt dyrere, men vært det Anonymous poster hash: e304b...64a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Jeg bruker sokker hele tiden, også på natten. Går tre -fire dager før det begynner å flasse av, og dedt varer en stundHar funnet en ny sort. De selger den på apoteket. Funker litt bedre enn babyfoot. Samme sorten omtrent. Litt dyrere, men vært det Anonymous poster hash: e304b...64a Hvor lenge glasser det ? TsAnonymous poster hash: ec704...b7a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Jeg har forsøkt babyfoot, men synes det var styret. Gikk til fotpleier for ett år siden før sommersesongen, og kom ut med velstelte føtter uten alt styret, flassingen og den uken hvor beina nesten ser skabbete ut. Jeg synes resultatet etter fotpleie (ikke bare spa-fotbad med kremer, men slip av hud, og skikkelig filing og pleie av en fotpleier som har kjennskap til emnet) varte like lenge som babyfoot. Så jeg foretrekker det nå. Koster jo litt mer, men synes det er verdt det og behandlingen er deilig. Pluss at negler renses og neglebånd etc fikses også. Anonymous poster hash: 4ad59...6d9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Hvor lenge glasser det ? TsAnonymous poster hash: ec704...b7a Spørs hvor mye du har. Sist flasset jeg en uke. >det er ikke så ille. Bruker sokker hele tiden. Rister de på veranden. Det er helt deilig å bruke den fra apoteket Anonymous poster hash: e304b...64a
Karmosin Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Jeg har forsøkt babyfoot, men synes det var styret. Gikk til fotpleier for ett år siden før sommersesongen, og kom ut med velstelte føtter uten alt styret, flassingen og den uken hvor beina nesten ser skabbete ut. Jeg synes resultatet etter fotpleie (ikke bare spa-fotbad med kremer, men slip av hud, og skikkelig filing og pleie av en fotpleier som har kjennskap til emnet) varte like lenge som babyfoot. Så jeg foretrekker det nå. Koster jo litt mer, men synes det er verdt det og behandlingen er deilig. Pluss at negler renses og neglebånd etc fikses også. Anonymous poster hash: 4ad59...6d9 Jeg går til fotpleier av og til også, men jeg er så kilen på føttene Neglene klarer jeg å stelle pent selv, men jeg foretrekker Babyfoot for å få has på hard og død hud jeg ikke får ordentlig til med fotfil hjemme. Tar gjerne en tur til fotpleier på begynnelsen av sandalsesongen, men i vinterhalvåret synes jeg Babyfoot er greit å bruke.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Hva er det i denne kremen? Anonymous poster hash: 41eab...504
Gjest tuppesjura Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Jeg har brukt den et par ganger, og får utslett på føttene. Ser ut som hundrevis av myggstikk, tett i tett, og klør noe vannvittig! Vær forsiktig om du har sensitiv hud!! 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Greit å ha på såkker så det ikke drysser død hud overalt ja. Et annet tips er at du må passe på at føttene faktisk er i kontakt med kremen på innsida. Jeg satt en gang med beina på en krakk og fikk ikke noe resultat. Når jeg satt med bena i gulvet så funka det kanon. Man må vel gjerne holde det ved like, kommer kanskje an på hvor mye har hud man har. Men det står vel gjerne noe på pakken om akkurat det. Anonymous poster hash: 87c83...d39
Karmosin Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 Hva er det i denne kremen?Anonymous poster hash: 41eab...504 Water, Alcohol, Lactic Acid, Glycolic Acid, Arginine, Butylene Glycol, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, Glucose, O-Cymen-5-OL, Citric Acid, Malic Acid, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Dipotassium Glycyrrhizate, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Lappa Root Extract, Saponaria Officinalis Leaf Extract, Hedera Helix (Ivy) Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Clematis Vitalba Leaf Extract, Spiraea Ulmaria Flower Extract, Equisetum Arvense Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Houttuynia Cordata Extract, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Salicylic Acid
Påfugl Skrevet 10. april 2014 #17 Skrevet 10. april 2014 Hadde så og si ingen effekt av babyfoot jeg, selv om jeg har masse hard ut. Virker jo som andre er så fornøyde, så skjønner ikke hvorfor det ikke fungere hos meg
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 Hadde så og si ingen effekt av babyfoot jeg, selv om jeg har masse hard ut. Virker jo som andre er så fornøyde, så skjønner ikke hvorfor det ikke fungere hos meg Kanskje du hadde gjort det samme som AB 13:40? Anonymous poster hash: b8137...087
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #19 Skrevet 10. april 2014 Et lite tips er å kjøpe den på ebay! Akkurat samme ingrediensene, bare mange ganger billigere:-)Anonymous poster hash: 8284a...0e4
Påfugl Skrevet 10. april 2014 #20 Skrevet 10. april 2014 Kanskje du hadde gjort det samme som AB 13:40? Anonymous poster hash: b8137...087 Hm, mulig. Husker ikke hvordan jeg satt, men hadde sokker utenpå plastsokkene for å holde alt inntil foten. Men kanskje det er verdt å prøve igjen, hadde jo vært digg å slippe fotfil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå