Gå til innhold

Klesbutikk i oslo, stor str.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Endelig skal jeg til oslo (om 14 dager) for å finne meg noe klær, men jeg finnes ikke kjennt!! Er det noen som har noen tips ang butikker som har klær i store str? (i oslo, altså :) ) Vet jo om H&M, men tenker på litt andre butikker.. Gjerne med adresser.. :oops:

Blir kjempe glad for tips!

(skal på slektstreff :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at Marina Rinaldi (Paleet - Karl Johans gt.) har klær i store størrelser, det finnes også en kjede som heter Gerd Stor Mote (eller noe slikt), men vet ikke hvor de har butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Gerds Stor mote i Oslo:

Besøksadresse Bogstadv. 1

0355 Oslo

en i:

Jernbanesvingen 6, 1400 Ski

og i:

Claude Monets allé 21, 1338 Sandvika

De ligger hvertfall der i følge gulesider.no :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også se Her og her. Den siste ligger ikke i Oslo, men i Drammen, Vikersund og på Hønefoss. Men det er en liten katalog på nettet, og en kan bestille via web. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big lady i Skippergaten har ofte mye fint..

- (og ofte ikke så kjerringaktig som Gerds Stor mote)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siply4you i Akersgata. Har kule klær i store størrelser og kjempebra service. Ikke så tantete som mange av de andre store-klær butikkene.

Ligger tvers over veien for t-baneutgangen. (Stortinget t-banestasjon utgang Akersgata)

(Om du går fra Karl Johan mot VG/Dagbladet så får du det på høyre side bare noen meter etter at du har krysset Grensen, og før du kommer til avisene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siply4you i Akersgata. Har kule klær i store størrelser og kjempebra service. Ikke så tantete som mange av de andre store-klær butikkene.

JA!

Jeg tilber Simply4You!

(gleder meg til skattepengene da skal det handles!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eufemia på St. Halvardsplass i Gamlebyen. De har masse fint i romslige str. Særlig mye fint i lin! ANBEFALES!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er prisnivået hos Simply4you?

:wink:

Sånn dyrere enn h&M men ikke design-priser.

Topper til 250 - 400 kroner

Bukser 500 - 800 kroner... tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk, jenter! Har allerede vært i Hønefoss å sjekka ut den butikken der (som de også har i drammen) Var en del fint der... *sikle-sikle*

Gleder meg MASSE til å dra nedover å shoppe til uka!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter! Har allerede vært i Hønefoss å sjekka ut den butikken der (som de også har i drammen) Var en del fint der... *sikle-sikle*

Gleder meg MASSE til å dra nedover å shoppe til uka!! :sjarmor:

Kos deg på shoppingtur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruten HM har også Kappahl og Lindex store størrelser.

Jeg er for tden superfornøyd for jeg har funnet ut at jeg passer str. 46 i noen av klærne hos Vivikes. Så nå har jeg fått litt spreke sommerfarger på piratbukser og skjorter/topper. (Kjedeklærne er ofte veldig kjedelige.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Dominique har jeg kjøpt før. Det ar en butikk på Økern som førte det merket. Men nå har de lagt ned. :cry:

Fine klær fine klær for store kvinner. De er verken ungpikeaktige eller kjærring. For oss "unge voksne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye av Dominique-klærne føres av Gerds Stormote i Bogstadvn og av Simply 4 You. Ellers er det en ny butikk på Økern som heter Liva???? Samme innehaver som hadde Cappucino på Økern i "gamle dager".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnei.... den skal være der den... var der i allefall i midten av mai. Og da snakket hun om de nye varene som skulle komme inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...