AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg er forelska i læreren! Vet det høres dumt ut, og trodde at dette aldri kom til å skje.. Men woops! Noen som har tips til å "bli kvitt" forelskelse? Det er rett og slett flaut.. Det eneste positive er at jeg er blitt utrolig god i faget hans-.-Anonymous poster hash: af9cb...f13
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Se for deg hvordan han ser ut når han sitter på do og driter. Problem løst. Anonymous poster hash: 22119...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Forestill deg at han har dårlig ånde når du fantaserer om å kysse han, at han er elendig i senga, ikke tørker seg i rumpa etter dobesøk, etc. Anonymous poster hash: 11e52...a68
Medusa13 Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Se for deg hvordan han ser ut når han sitter på do og driter. Problem løst. Anonymous poster hash: 22119...bd9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Se for deg hvordan han ser ut når han sitter på do og driter. Problem løst. Anonymous poster hash: 22119...bd9 Prøvde det med en fyr jeg driver på med, kan ikke si jeg mistet lysten akkurat. Han så bare hot ut tom når han satt på do. Anonymous poster hash: 4c2aa...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå