Veronica29 Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Skal i 3 bryllup i sommer og trenger hjelp til hvilken kjole jeg skal velge. Hvilken farge kjole skal ha er ikke bestemt ennå så kom gjerne med forslag til en farge også. Hvem syns dere er finest? Kjole nr 1 Kjole nr 2 Kjole nr 3 Kjole nr 4 Kjole nr 5 Kjole nr 6 Kjole nr 7 Kjole nr 8 Kjole nr 9
skruf Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Kjole nr 1, 3, 6, 8 og 9 er altfor lyse til bryllup. Kjole nr 5 er veldig rød, ei farge som er omdiskutert om man bør bruke i bryllup eller ei.. Så nr 2, 4 eller 7 da. Personlig synes jeg kjole nr 7 er finest:)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Enig. Nr 7 Anonymous poster hash: 244f6...e2b
Gjest Tigress Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Eg synest det var mange her som var i overkant sexy, er det berre meg? Høg splitt og djup utringing, liksom, blir ikkje det litt feil? Eg likte eigentleg godt nummer 4. Eg likar ikkje ermer, men nummer 4 hadde nydeleg farge. Eg ville gått for blått eller grønt, det er både safe fargemessig og dessutan ikkje så blasst. Eg likar ikkje pastellar, sorry.
happiest Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Nr 3 og nr 8 likte jeg best! Nr 3 er jo helt fantastisk fin! Men kanskje i annen farge da, siden bruden kommer til å ha hvit/lys kjole.
Veronica29 Skrevet 7. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2014 Fargen på kjolen jeg velger blir ikke som på bildene. Kommer ikke til å gå for hvit, rød eller sort farge, jeg vet at dette er fyfy farger i bryllup. Er mer ute etter hjelp til stilen på kjolen jeg skal velge. Takk til dere som har kommet med forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå