AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Det er ei veldig søt jente som alltid sitter foran meg på forelesnng (vi sitter begge inntil veggen). Hun sitter alltid alene, men går alltid ut i pausen. Det er bare et par forelesninger igjen nå og jeg har hatt lyst til å ta kontakt med henne, men jeg er veldig sjenert. Så det å snakke med et helt fremmed synes jeg er vanskelig. Jeg har lekt litt med tanken på å legge en lapp til henne med fornavn + nummeret mitt på i pausen. Jeg burde kanskje skrive noe mer og, men det har jeg ikke kommet på. Men det jeg lurer på er dette litt creepy eller er det ok at jeg gjør det? (Så sant jeg tør) Hilsen gutt 22 Anonymous poster hash: 6b9c5...155
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 "Du er søt. Add meg på snapchat *nick*" Anonymous poster hash: b8b18...9fe 1
Doge Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Hvis hun alltid sitter alene, så kan du jo si hei og spørre om du kan få sitte ved siden av henne. Sier hun ja, så har du mulighet til å introdusere deg og det blir mer naturlig kontakt. Samt mindre sjanse for at hun syns det er rart å få en lapp med navn og nr på plassen sin. Det er lettere enn du tror Og så klart tør du! Lykke til! 2
Gjest alegria Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Go for it du har vel ingenting å tape. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Hvis hun alltid sitter alene, så kan du jo si hei og spørre om du kan få sitte ved siden av henne. Sier hun ja, så har du mulighet til å introdusere deg og det blir mer naturlig kontakt. Samt mindre sjanse for at hun syns det er rart å få en lapp med navn og nr på plassen sin. Det er lettere enn du tror Og så klart tør du! Lykke til! Enig!Anonymous poster hash: e8872...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Ja, gjør det! Hvorfor ikke si hei til henne feks? Du vil også da se an responsen litt. Går hun ut i pausen alene eller med noen andre? Oppdater oss på hvordan det går da Anonymous poster hash: 45554...693 1
lillsunshine Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Jeg tror det hadde vært mer naturlig om du begynte å snakke med henne på forelesing, sett deg ved siden av henne. Det er den perfekte muligheten. Gjør det! 1
Honey Dew Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Det er ei veldig søt jente som alltid sitter foran meg på forelesnng (vi sitter begge inntil veggen). Hun sitter alltid alene, men går alltid ut i pausen. Det er bare et par forelesninger igjen nå og jeg har hatt lyst til å ta kontakt med henne, men jeg er veldig sjenert. Så det å snakke med et helt fremmed synes jeg er vanskelig. Jeg har lekt litt med tanken på å legge en lapp til henne med fornavn + nummeret mitt på i pausen. Jeg burde kanskje skrive noe mer og, men det har jeg ikke kommet på. Men det jeg lurer på er dette litt creepy eller er det ok at jeg gjør det? (Så sant jeg tør) Hilsen gutt 22 Anonymous poster hash: 6b9c5...155 Hopp i det. Det er bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort. Lykke til 2
Inwe Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 I forelesning burde det ikke være vanskelig å starte en samtale, også utenfor klasserommet i pausen. Jeg liker heller ikke snakke med fremmede, men praten går på tvers av bordene på skolen min iallefall snakk om noe dagligdags først, feks det dere har forelesning om 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå