AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Skal møte en fyr for vår tredje date på tirsdag. Tips til hva vi kan gjøre, evt. gå? Han er veldig gira på kosing og kryssing, og jeg har ikke noe imot det, så lenge det ikke ender med sex. Anonymous poster hash: a644a...55a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Bowling!Anonymous poster hash: 92153...503 2
Meline37 Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Skal møte en fyr for vår tredje date på tirsdag. Tips til hva vi kan gjøre, evt. gå? Han er veldig gira på kosing og kryssing, og jeg har ikke noe imot det, så lenge det ikke ender med sex.Anonymous poster hash: a644a...55a Har selv en date som vil kysse ofte, mens jeg føler det er plagsomt, for en bør bli bedre kjent før en kysser mener jeg. Dating og meg? huff hehe 1
Meline37 Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg foreslår det som ikke koster penger først: - en tur i skog , mark eller fjell. - sykkeltur - en spasertur Ellers så kan jeg foreslå: - Bowling - resturantbesøk - museum - en attraksjon Men ikke ta han med hjem for tidlig, for da er det fare for at det bare blir sex og thats it. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Når dere etter 3. date ikke vet hva dere skal gjøre sammen så er dere ingen match for hverandre.. Anonymous poster hash: 6a767...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå