Gå til innhold

Hva likte du best?Pampers eller Libero?

Gjest anonym

Hvilken bleie brukte dine barn?  

1. 1. Hvilken bleie brukte dine barn?

• Pampers
      14
    • Libero
      14
    • Tøybleier
      0
    • Annet
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Diddl

Gutten min har en tendens til å bli våt oppe på ryggen..

Veldig irriterende siden alle klærne blir våte gjennom!

Jeg har prøvd både Libero og Pampers- men merker ikke store forskjellen!

Hvilken bleie brukte du på dine barn?

Hvorfor likte du den bleien best?

Har et intrykk av at de fleste velger Libero nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest agurk

Førstemann brukte pampers for han ble sår i stumpen av libero. Nå er det sånn hipsomhaps hva begge barna bruker.

Dersom han blir våt, er du sikker på at du strammer bleien nok? Mange mødre er litt redd for det virker det som. Og dersom bleia er for liten lekker det fort. Vi bruker bleie som er litt stor og så stammer vi teipen skikkelig (ja med måte selvfølgelig :wink: ) Ikke hatt mer en ett par lekasjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann brukte Libero. Pampers - formen passet rett og slett ikke særlig til

kroppsfasongen hans... :-? :wink:

Han var normal til lubben!

Denne gang bruker jeg også helst Libero, men Pampers Aktive Fit er like bra ( ...om ikke litt bedre i fasongen!!). Ellers kjøper jeg det som er på tilbud, jeg. Gidder ikke bruke 62,- på en pakke med Libero om Pampers er på tilbud til 45,-... (...og vice versa!) :o :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid brukt Libero hos oss. Jeg syns Pampers bleiene er så tynne, spesielt bak i bleien, og da blir det lett lekkasjer bakover slik du erfarer med ryggen. Libero bleien har mere fyll, virker litt tykkere rett og slett.

Har nå en på 3 1/2 som bruker Libero XXL tape bleier. De brukte eldstemann som er sengevæter lenge også, men etter at han fylte 6 år ble de for små så siden det har han nå Tena Slip som nattbleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Både på søsteren min og på nevøen min ble det sverget til Libero. (Fordi pampers førte til lekkasje..og fordi de på sykehuset brukte libero)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både på søsteren min og på nevøen min ble det sverget til Libero. (Fordi pampers førte til lekkasje..og fordi de på sykehuset brukte libero)

Clea

Grunnen til at de bruker Libro på sykehuset er fordi de får dem gratis, det har ingenting med at det er bedre. Det er det samme med natusan, det bruker de også på en del sykehus fordi de får det gratis, men det har jo faktisk blitt bevist det at natusan er farlig for små barn....

Jeg brukte tøy bleier til førstemann i begynnelsen, men er på engangs nå. Bruker Pampers active fit, for den har best pass form til begge barna (bruker samme bleie og det er jo greit!)

Alt annet euro shopper sier jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Vi bruker begge deler vi. Kjøper stort sett det som er på tilbud. Men min datter vil gjerne velge selv, og for tiden er det pampers baby dry som er favoritten fordi de har forskjellige dyr på bleiekanten. " Æ vil ha fiskebleie. " :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med Libero, men gikk over til Pampers da vi hadde gjentatte lekkasjer.

Synes Pampers sitter bedre og er "tørrere" enn Libero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Pampers, og kan ikke forstå dem som bruker Libero.

Da eldstemann ble født, kjøpte jeg en pakke Libero bleier. Vi hadde lekkasje på hver bidige bleie. Skiftet til Pampers, og alt ble tørt.

Da minstemann ble født, kjøpte jeg igjen en pakke Libero, og jeg fikk det samme problemet igjen. Tiss helt opp til nakken. I tillegg føles overflaten på Pampers bleien mye tørrere. Jeg har faktisk prøvd å tømme samme mengde vann på en Pampers bleie og en Libero bleie. Libero bleia kjennes fuktig, mens Pampers bleia kjennes helt tørr. Så jeg skjønner ikke dem som bruker Libero...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Det er lenge siden jeg kjøpte bleier nå, men da kjøpte jeg alltid pampers... Syntes de var kjempebra den gangen...

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Vår bleiehistorie;

Først brukte vi tøybleier, med Libero i reserve når vi skulle på besøk og sånt.

Så brukte vi Libero en stund. Og så kjøpte vi Mummitroll-bleiene på Europris. Og så begynte det å lekke hver gang tulla bæsjet i Mummi og Liberobleiene. Da prøvde vi Pampers--->ingen lekkasje. Og så vokste tulla ut av Pampersbleiene (hun var ganske god og rund). Derfor gikk vi over til Libero igjen. :)

Har egentlig vært like fornøyd med alt sammen jeg. :) Vi har bare byttet av praktiske årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker for tiden bare Pampers, i hovedsak fordi den har vært mye på tilbud, men har også Libero stående fra en gang det var på tilbud.

Er kjempefornøyd med Pampers, har aldri lekkasje, bruker Baby Dry.

Har ikke brukt Libero siden hun var nyfødt, og hun fikk noen utslett da, men om det er pga av bleien vet jeg ikke, men de er borte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bare libero. Pampers lakk og passet ikke i det hele tatt! (Dattera mi var god og rund i den tiden, så det hadde kanskje noe med det å gjøre :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med libero, men dem tisset lillegutt seg ofte ut i (at han ble våt opp etter ryggen...) Så prøvde vi pampers, og er storfornøyde! Bleiene har ikke lekket en eneste gang siden vi begynte å bruke dem for ca 1 mnd siden. Og så syns vi passformen er bedre, og det er så genialt at den er elastisk rundt magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Liker vel best Libero sine bleier jeg da, men det var en periode der ungen skeit seg langt opp etter ryggen. Nå passer Up & Go perfekt for jenta vår :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker trusebleiene til Libero. Men det er ekstra stas for jenta mi om jeg har kjøpt elefantbleie fra pampers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare i Libero. De passer godt på Vesla. Vi har prøvd pampers også, men de passet ikke til Vesla.

De første 6 ukene hadde vi lekkasje problemer med bleia. Da prøvde vi libero, pampers og mummitroll uten at noen av dem var bedre enn en annen. Så vokste Vesla litt til, og bleiene gjorde som de skulle. Kan det hende du sliter med noe av det samme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...