AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 .. og delt en masse om deg selv. Foretrekker du å bruke nick eller anonymbrukerfunksjonen heretter? Jeg delte endel om meg selv, og nå er jeg ikke så sikker på om det var så smart. Får så mange teite kommentarer og spørsmål. (OBS, dette er ikke en hetsetråd!) Anonymous poster hash: 2b5ce...3c9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg hadde en annen bruker før, postet alt med nick og aldri som AB. Jeg mente det var bedre å filtrere selv. Men det førte til såpass pes, selv om jeg ikke hadde dagbok og aldri var personlig/gjenkjennbar i det jeg postet, at jeg fikk brukeren slettet. Nå er jeg kun AB. Selv om jeg poster ros og koz og klemz. Anonymous poster hash: a4ef7...cd6
Vulpes Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Bruker anonymfunksjonen om jeg skriver om noe som er veldig personlig, eller om venner/familie. Ellers skriver jeg som meg selv, selv om brukeren min ikke er spesielt anonym.
ekkoet Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 (endret) Jeg bruker anonymfunksjonen i to tilfeller: 1. Hvis jeg skriver noe som gjør at jeg kan gjenkjennes. Feks om jeg skriver alder, by, siviltilstand og bosted i samme post. Fykten er da at noen kjente skal lese posten, pusle sammen hvem jeg er og begynne å lese mine andre innlegg. 2. Hvis jeg skriver noe veldig personlig. Dette i tilfelle brukeren min skulle bli kjent, enten ved at jeg har glemt å logge meg ut fra en maskin eller at noen skal ha gjenkjent noe jeg skrev som bruker (noe jeg prøver å unngå med punkt 1.) Utenom dette foretrekker jeg å bruke vanlige brukeren. Jeg synes og at forumet fungerer mye bedre jo færre anonyme brukere det er. Endret 7. april 2014 av ekkoet
Gjest Tris Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Jeg ser jo at det å bruke nick egentlig ikke betyr noe.
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Bruker tidvis begge deler, men bruker mitt vanlige nick mest.
chouette Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jeg føler ikke at jeg deler så veldig mye. Føler meg ganske anonym med nick også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå