Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til deler jeg for mye.. Med venner, bekjente, kollegaer og av og til fremmede.. Også angrer jeg etterpå.. Tenker at jeg skal slutte med det, men av g til så plumper det liksom ut..

Fler som har det sånn?

Anonymous poster hash: 403f0...1b7
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja. Jeg har nettopp delt en historie om spiralen min som satt fast med kjæresten. Etterpå tenkte jeg at det kunne jeg egentlig ha spart meg for. :)

Anonymous poster hash: c5e32...7fa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og så føler jeg meg så dum og angrer. Og ønsker noen til å holde rundt meg og kose på.

Anonymous poster hash: 54b2c...4c2
Skrevet

Haha! Kjenner meg igjen! Min samboer veit alt som foregår i hovudet mitt :P Når eg får angst og syter om at eg blir babysjuk og giftesjuk sjølv om eg egentlig ikkje vil det endå eller treng det endå.. At han framleis er her...? Stakkars mannen! :)

Skrevet

En mellomting er fint. Selv forteller jeg altfor lite om livet mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er filterløs til mannen min. Han får det meste, rett fra levra og uten at jeg går rundt grøten. Jeg er gjerne ett hakk mer forsiktig, men fortsatt svært åpen til søsken, foreldre og min beste venninne. Men jeg har ikke noen problemer med å stoppe meg i å dele for mye privat til kollegaer, venner og bekjente.. Men det kan skje i enkelttilfeller at jeg har tenkt "Søren også, det burde jeg kanskje ikke nevnt".

Aldri noe problem til fremmede...

Anonymous poster hash: 5d9e9...35f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg deler fint lite og er veldig privat av meg. Men når jeg møter slike som deg TS så åpner jeg meg skikkelig, og plumper uti det sammen med de. Det er herlig befriende med mennesker uten filter!

Anonymous poster hash: 48248...24d
  • Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ja, delte mine seksuelle erfaringer med mamma og pappa i fylla en gang.. Snakket ikke med de på over en uke..

Så sier jeg mye rart til venner og angrer så sykt etterpå at jeg vil slette meg fra sosiale medier og kaste telefonen min til h*lvette

Skrevet

Det skjer støtt og stadig at folk sier "Doge! TMI! (too much information)". Har hatt mange interessante samtaler pga for mye deling, og det virker som om andre liker det, så jeg ser ingen grunn til slutte :nigo:

Skrevet

Det skjer støtt og stadig at folk sier "Doge! TMI! (too much information)". Har hatt mange interessante samtaler pga for mye deling, og det virker som om andre liker det, så jeg ser ingen grunn til slutte :nigo:

Haha! Kjenner meg igjen der ja!

• Liker 1
Skrevet

Nei, sier minst mulig. Vær forsiktig. Ting kan bli brukt imot deg når du minst aner det.

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Av og til bare renner det ut. Jeg klarte å fortelle noen kollega på jobben at jeg pissa blod og hadde fått urinveisinfeksjon. Hele avdelingen visste det etterpå.

Anonymous poster hash: 02372...202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...