Gå til innhold

Hvilken lampe er kulest til kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får bare ein tom kasse. Ingen lamper...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

civo_plafond.jpg

Vista_5l_rondell.jpg

Clearly_taklampe.jpg

chess_tak.jpg

Team_plafond.jpg

Anonymous poster hash: 486c2...69b
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha den midt i kjøkkentaket så derfor kan den ikke være så dyp, kan heller ikke ha en henge/pendellampe. Syns vanlige plafonger er så kjedelige, men likte disse. De er heller ikke så dyre, den dyreste koster 1200,- :)

Skrevet

Det kommer litt an på stilen på kjøkkenet, men jeg foretrekker den nest nederste, den med mange kuler.

Skrevet

Kommer jo som h*n over sier, ann på hvordan stilen er på kjøkkenet. Og selvfølgelig åssen stil du liker best, men jeg personlig likte den i midten best :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha mørkegrå benker og mørkt "tregulv". Høyglans hvit innredning og hvite fliseplater. På vindusveggen skal vi sette opp plater som ser ut som betong. Motsatt vegg skal være helt lys grå. Jeg liker den øverste best men den er ganske liten i diameter.......

Skrevet

Jeg likte også den nest nederste best :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du kjøpe billig dritt fra Lampemagasinet?
Det meste de har der er jo knock offs. Noen få Herstal-produkter, men til gjengjeld ikke noen av de som er verdt å se på to ganger en gang.

Hilsen forhenværende lampebutikkansatt som fort ser forskjell på kvalitet og har kikket på utvalget deres i flere av deres butikker...

Anonymous poster hash: 67841...03f
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du kjøpe billig dritt fra Lampemagasinet?

Det meste de har der er jo knock offs. Noen få Herstal-produkter, men til gjengjeld ikke noen av de som er verdt å se på to ganger en gang.

Hilsen forhenværende lampebutikkansatt som fort ser forskjell på kvalitet og har kikket på utvalget deres i flere av deres butikker...

Anonymous poster hash: 67841...03f

Fordi vi ikke har råd til lamper til 6000 kroner, hadde jeg hatt råd hadde jeg heller ikke gjort det. Er latterlig å ta så mye for en lampe! Du må gjerne komme med linker til lamper som koster max 1500 kr. Det er taket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte den nederste best.

Anonymous poster hash: 0567c...fe5

Skrevet

Jeg likte egentlig ikke likte noen av dem så godt, kan jo hverfall begrunne svaret mitt da.

Lampe 1: Så litt for feminin og juglete ut.

Lampe 2: Så ut som telysholdere oppned.

Lampe 3: Forbinder lysende stjerner med jul.

Lampe 4: Denne ga også juleassosiasjoner.

Lampe 5: Likte denne best, men likte ikke fargen. Det ser ut som en eldre, falmet lampe.

Hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt lampe 5 i en annen farge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likte heller ikke noen av de. Ville heller gått for 3-4 spotter på en plate. Så kan du svinge de dit du vil ha lys.

Anonymous poster hash: 27e09...26d

• Liker 1
Skrevet

Personlig synes jeg ingen av de der var fine. Men så spørs det jo veldig hvordan kjøkkenet ser ut da

Skrevet

Likte heller ingen av dei.. Men nest nederste var bedre enn dei andre. Men folk har jo forskjellig smak :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med disse da:

863108.jpg

198x198_7495.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Den var fin men finner ikke noen pris...:)

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 1600,- :)

Anonymous poster hash: 8939d...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...