Gå til innhold

Brukere på kg - ensomme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsaken til at du henger på kg? Er det fordi du er ensom?

Anonymous poster hash: 239d0...0ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er fordi jeg hadde kjedet meg ellers

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi det er så mye interessant å lese, mange flotte folk, og jeg liker å gi tips til andre. Og å lese andres tips, for den saks skyld!

Anonymous poster hash: ca7c4...a7e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er litt mer action enn på Facebook når jeg sitter med laptopen i fanget. Jeg er ikke ensom. Men stikker gjerne innom KG / Diskusjon.no og noen forum som er knyttet til hobbyene mine, heller enn å... Hva gjør folk på nettet egentlig? Blar i andres babybilder på facebook og leser nyheter? Og redigerer bilder til instakontoen sin?

Anonymous poster hash: b4ee6...084
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er fordi jeg hadde kjedet meg ellers

Blir det ikke sett ned på om en er her ofte?

Skrevet

Av hvem da?

• Liker 3
Skrevet

Henger en del på KG når jeg er på jobb, fordi jobben innebærer å sitte stille og glo på en skjerm mye av dagen. Jeg klarer å gjøre begge deler samtidig ;)

Er så og si aldri innom i helgene eller når jeg har fri, da har jeg andre ting å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke ensom,men jeg er mamma og da sitter jeg ofte alene på kveldene/nettene og da er kg en grei underholdning. :)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk skriver så mye rart. Føler meg aldri så normal som etter å ha lest her inne.

Anonymous poster hash: 84daf...cf8
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke fortelle folk at "I dag satt jeg to timer og bladde i bilder på imgur.com" eller "Jeg bruker en halvtime på Kvinneguiden før leggetid hver kveld, jeg!". Og ikke er jeg ute med navn eller lenker KG-debatter ut på twitterkontoen min eller facebookkontoen min.

Trenger noen å vite hvilke forumer og nettsider jeg besøker på privaten?

Forteller du det til folk at du er på KG, og blir du sett ned på av andre...? siden du spør?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Av hvem da?

Enkelte her inne.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte her inne.

Ingen tar vel det seriøst om det skulle skje?

Det er som om jeg skulle fortalt en venninne som kjøpte seg en sjokoladeplate, med munnen min stappfull i sjokolade, at hun ikke må spise usunt. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Enkelte her inne.

Det har ikke jeg merket noe til

Skrevet

Kg er vel den singles lekeplass tenker jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv, jeg er gift. :) Og leser ofte titler høyt for mannen min. I sted leste jeg "Ring mistet, ringe klarsynt?" til ham, også lo vi oss fillete begge to og fortsatte å se på dokusåpen på TV'en.

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi det er så mye interessant å lese, mange flotte folk, og jeg liker å gi tips til andre. Og å lese andres tips, for den saks skyld!

Anonymous poster hash: ca7c4...a7e

Fordi folk skriver så mye rart. Føler meg aldri så normal som etter å ha lest her inne.

Anonymous poster hash: 84daf...cf8

Jeg siterer disse, jeg :Nikke:

Skrevet

Snakk for deg selv, jeg er gift. :) Og leser ofte titler høyt for mannen min. I sted leste jeg "Ring mistet, ringe klarsynt?" til ham, også lo vi oss fillete begge to og fortsatte å se på dokusåpen på TV'en.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste her inne er normale, sosiale mennesker. Men jeg tror en del av de mest aktive som er her inne til alle døgnets tider kan være ensomme mennesker. Tror også en del av dem er arbeidsløse/"under NAV", og kombinasjonen mye fritid og lite sosialt liv irl, gjør at de henger mye her inne og skaper seg et sosialt liv her.

Noe andre trenger å kritisere? Nei.

Anonymous poster hash: 3bc94...623

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

:fnise: Det er mange her som har en kjæreste/partner/forlovede/ektefelle/samboer. :fnise:

Skrevet

Jeg er seriøst helt opphengt i Kg, er så avhengig, tror det er noen psykisk for har aldri vært så jævlig mye på et sted på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...