Gå til innhold

Tråder hvor brukere blir ufrivillig uthengt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes disse trådene "giftermål her?" og "fuck, marry or kill" er ganske ufine. Det har vært ting som har blitt ryddet bort der allerede, og det er ikke alle som synes det er like morsomt å bli koblet til andre brukere... Eller få høre at andre ville drept dem eller knullet dem om de fikk sjansen. Det er litt gapestokk, en selskapslek man kanskje ikke hadde lyst til å være med i..

Tar denne som anonym her, fordi jeg ikke trenger noen "Ja, men rapporter postene som nevner deg"-svar eller "Du har jo ikke blitt nevnt, hva maser du etter, føler du deg glemt?"-svar, for det er ikke poenget. Poenget er at det er litt uhyggelig. Til dels rævsleiking, og til dels en sjanse for folk å gjøre narr av to eller tre brukere og legge dem på hoggestabben til noen morsomme kommentarer om hvorfor de skal giftes med X eller knulles av Y....

Totalt unødvendig. Ta det på Ordleker, og la folk som deltar i tråden bli omdiskutert. Feks "Brukeren over deg, ville du "fuck" "marry" eller "killed" vedkommede?" Da hadde det vært noe helt annet.... Mer lekent og mindre.. ..spydig.

Anonymous poster hash: 84ba6...f55
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste du nevnte, er ikke den blitt slettet da?

Skrevet

Man trenger ikke og være så selvhøytidlig! Att noen vil knulle deg eller ignorere deg påvirker deg ikke?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er helg, da blir det alltid ekstra tull på kg. Ikke la deg påvirke :P

Skrevet

synes bare de trådene er litt artige jeg.

Forstår ikke at folk tar seg nær av å bli nevnt i en slik, hverken i postiv eller negativ setting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hallo? Det er jo bare tull og alle brukerne tar det med humor!! Hvem er det som har blitt lei seg da?

Anonymous poster hash: 69d74...cce

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Hallo? Det er jo bare tull og alle brukerne tar det med humor!! Hvem er det som har blitt lei seg da?

Hvordan vet du det?

Skrevet

Viss man ikke tåler og lese att noen vil knulle seg så blr man ta ett oppgjør med egen psyke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at jeg er den eneste som skriver "mot" dette, og resten svarer for.. Men tolker de plussene som dukker opp til at noen er enige med meg... Så jeg er nok ikke helt alene om å synes at det er unødig.

For min del er dette grunn til at jeg aldri poster ting med brukernavn. Selv ikke om noen spør etter prisen på zalo, så svarer jeg med brukernavn. For jeg vil ikke at min bruker på et forum skal dras inn i noen form for persondebatter, om jeg ikke selv har bedt om det.

En tråd ble ryddet, og en tråd ble slettet. Og nye opprettet. At de må ryddes, sensureres og slettes, sier jo litt...

Men men. Skal ikke la det ødelegge dagen min. Natta!

-TS

Anonymous poster hash: 84ba6...f55
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du det?

Har du lest giftermåltråden eller? Alle ler av det

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Har du lest giftermåltråden eller? Alle ler av det

Hvordan vet du det også?

Skrevet

Hvordan vet du det også?

skal vi ta hensyn til skjøre mennesker uten humor som kanskje blir fornermet hele tiden??

AnonymBruker
Skrevet

skal vi ta hensyn til skjøre mennesker uten humor som kanskje blir fornermet hele tiden??

Man skal ta hensyn, ja. For eksempel vitser man ikke om Utøya-episoden. Det handler ikke om at folk ikke har humor, det handler om å vise hensyn.

Anonymous poster hash: 94c6e...cbe

• Liker 2
Gjest Silverstream
Skrevet

Haha! Hele tiden! Er ikke akkurat "hele tiden" vi snakker om her, men noen tråder som faktisk handler om brukere, da er det lov å ikke like vettu.

Skrevet

Jeg synes personangrep og tidligere tråder med spekulasjoner om andre brukeres privatliv har vært langt over streken, men dette er jo bare tull som en over her skriver

Dersom noen vil 'gifte meg bort' til en de tydeligvis ser på som min rake motsetning på forumet, eller 'drepe meg' fordi de er uenige i det jeg skriver - vær så god. Det har ingen påvirkning på mitt virkelige liv.

• Liker 2
Skrevet

Man skal ta hensyn, ja. For eksempel vitser man ikke om Utøya-episoden. Det handler ikke om at folk ikke har humor, det handler om å vise hensyn. Anonymous poster hash: 94c6e...cbe

Att noen vil knulle en forum bruker er ikke det samme som og tulle med utøya.

Haha! Hele tiden! Er ikke akkurat "hele tiden" vi snakker om her, men noen tråder som faktisk handler om brukere, da er det lov å ikke like vettu.

ja det er lov men skjøringer kan ikke diktere debatt og bestemme.

AnonymBruker
Skrevet

Det beror på. Har vedkommende vært utsatt for voldtekt vil vedkommende nok ikke akkurat si seg enig med deg. Hensyn.

Anonymous poster hash: 94c6e...cbe

• Liker 2
Gjest Silverstream
Skrevet

ja det er lov men skjøringer kan ikke diktere debatt og bestemme.

Og det kan liksom du?

Bare innse at ikke alle synes det er like gøy å bli dratt ufrivillig inn i noe slikt.

Skrevet

Og det kan liksom du?

Bare innse at ikke alle synes det er like gøy å bli dratt ufrivillig inn i noe slikt.

jeg innser att noen er selvhøytidlige og blir fornermet men de fleste ser humoren og derfor må ikke de skjøre bestemme hva som er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...