Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Linselusa
Skrevet

Har du erfaring med kjøp av kontaktlinser på nett? Hvor har du kjøpt dem, hva var prisen? Tenkte å ta synsprøve hos optiker, og så bestille linser på netthandel. Vet om noe som heter " Your lenses.no". Vet du om noen billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller linsene mine fra www.lensway.no og sparer faktisk hele 3000 kr i året!

(Betalte 5000,- hos opptikkeren min i året for endags linser, inkl 2 synskontroller)

Skrevet

Jeg bestiller også fra Lensway, de er de billigste på mine linser. Jeg bruker månedslinser og betalte tidligere 2000 kr året for dem, nå får jeg dem for bare 1000 kr. Samboeren min bruker dagslinser og sparer 600 kr året på å bestille fra Lensway.

Skrevet

Hvis du bare skal ha med farge, koster de ikke mange kronene hos Nettvarer ;)

Har kjøpt derfra og de er helt greie. (Aldri brukt linser, så jeg vet ikke akkurat forskjell på dem uansett ;) )

Skrevet

Jeg har god erfaring med Lensway.

> www.lensway.no

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg bruker www.lenses4net.com Butikken ligger i Sverige, men sender linsene mine i to omganger slik at verdien kommer under tollgrensen. Jeg får regning i pakken med et norsk kontonummer å betale til, og det hele er fraktfritt. Anbefales på det varmeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...