AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg og samboeren min har bodd ilag i litt over ett år. Vi krangler lite og ellers er vi enig på det meste.. Men jeg tror ikke han er interessert i meg på den måten lenger. Viss jeg sir, elsker deg, svarer han, men han sir det aldri selv. Slik er det egentlig på det meste. Alt av kosing, flørting og i senger er det jeg som må legge opp til. Men i det siste året har han vært lite gira på noe oss imellom. I det siste så vill han ikke i det hele tatt. Jeg har prøvd med undertøy, spill og det meste av tips i løpet av året. Jeg prøver og ikke presse han heller. Når jeg endelig klarte å få ut ett svar om hvorfor så sa han at han ikke visste om han elsket meg. Eller det var mer som at han ikke vet om han kunne elske noen.. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre.. Jeg vill ikke være i ett "dødt" forhold.Anonymous poster hash: 9fae7...b3e Anonymous poster hash: 9fae7...b3e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jeg og samboeren min har bodd ilag i litt over ett år. Men i det siste året har han vært lite gira på noe oss imellom. I det siste så vill han ikke i det hele tatt. Jeg vill ikke være i ett "dødt" forhold.Anonymous poster hash: 9fae7...b3e Anonymous poster hash: 9fae7...b3e Høres ut som du allerede er i et dødt forhold, og virker som om det har vært det hele tiden...?Anonymous poster hash: bd5ea...f37
Henriette1234 Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Høres ut som du allerede er i et dødt forhold, og virker som om det har vært det hele tiden...?Anonymous poster hash: bd5ea...f37 Jah, kansje vi har det. Jeg har latt mye gli gjennom fingrene fordi han ikke er så veldig sosial av seg og ikke har så mye erfaring på verken forhold eller personer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå