Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som mener det er helt uakseptabelt å snoke på kjærestens facebook profil, mobil etc.. mener dere at hvis mistillit og mistanker er tilstede, så skal man enten bare bite det i seg, konfrontere og stole blindt på det partneren sier eller avslutte forholdet da grunnlaget for et forhold ikke er tilstede? Jeg for min del er nemlig ikke aller mest redd for selve bedraget, jeg er mest redd for å ikke skulle kunne finne ut om det. Jeg er redd for det å skulle gå rundt som en godtroende idiot og tro at alt er helt fint. Å ikke få vite og dermed kunne ha mulighet til å avslutte forholdet..

Anonymous poster hash: c73e6...71e

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, er mest redd for at noe sånt blir skjult for meg og at jeg går rundt og aldri får vite det. Det må være enda verre enn selve sviket.

Anonymous poster hash: 0acb3...e0a
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere som mener det er helt uakseptabelt å snoke på kjærestens facebook profil, mobil etc.. mener dere at hvis mistillit og mistanker er tilstede, så skal man enten bare bite det i seg, konfrontere og stole blindt på det partneren sier eller avslutte forholdet da grunnlaget for et forhold ikke er tilstede? Jeg for min del er nemlig ikke aller mest redd for selve bedraget, jeg er mest redd for å ikke skulle kunne finne ut om det. Jeg er redd for det å skulle gå rundt som en godtroende idiot og tro at alt er helt fint. Å ikke få vite og dermed kunne ha mulighet til å avslutte forholdet..

Anonymous poster hash: c73e6...71e

Å snoke på noens FB uten lov er på linje med å åpne andres brev. Jeg gjør det bare ikke, jeg har litt mer respekt for meg selv og andre.

Anonymous poster hash: dadf4...59a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, er mest redd for at noe sånt blir skjult for meg og at jeg går rundt og aldri får vite det. Det må være enda verre enn selve sviket.

Anonymous poster hash: 0acb3...e0a

Personlig tror jeg typen min er lykkeligere uten at han vet om mine to sidesprang. Det er ikke noe han trenger å høre om, de betød ingenting for meg uansett.

Skrevet

Hei.

Jeg mener at det uansett er galt å snoke. Tenk om mistankene dine er helt feil, tross alt, og du blir oppdaget i å snoke i kjærestens private ting? Det er et grovt tillitsknekk.

Jeg mener at det beste er å spørre kjæresten rett ut om man har grunn til mistanke. På den måten får man forhåpentligvis et ærlig svar.

Og å gå rundt og tro det beste om kjæresten, og at da han eller hun skulle lyve og være utro, det er forferdelig. Men det gir en likevel ingen rett til å lete på andres mobil, data, o.l.

• Liker 3
Skrevet (endret)

I mine øyne er det greit å snoke dersom man har en sterk mistanke om at kjæresten er utro (med det inkluderer jeg ikke veldig sjalue mennesker som får "en sterk mistanke" bare kjæreste går ut av døra).

Endret av Eriks
  • Liker 5
Skrevet

Hei.

Jeg mener at det uansett er galt å snoke. Tenk om mistankene dine er helt feil, tross alt, og du blir oppdaget i å snoke i kjærestens private ting? Det er et grovt tillitsknekk.

Jeg mener at det beste er å spørre kjæresten rett ut om man har grunn til mistanke. På den måten får man forhåpentligvis et ærlig svar.

Og å gå rundt og tro det beste om kjæresten, og at da han eller hun skulle lyve og være utro, det er forferdelig. Men det gir en likevel ingen rett til å lete på andres mobil, data, o.l.

Dette.

I tillegg handler det ikke kun om kjærestens privatliv, men om avsenderens også. På innboksen per dags dato har jeg feks en berettelse om en trist spontanabort. Denne beskjeden er kun ment for mine øyne. Hadde blitt så steike forbannet om noen hadde tatt seg tilrette der inne, selv basert på mistanker om utroskap.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke dama mi å stole på meg mer enn at hun må snoke rundt på evig leting etter bevis for at jeg har vært utro på noe slags nivå, så er ikke forholdet vårt ment for å vare. Prøvd et slikt forhold en gang, og det er ikke noe jeg ønsker å leve med.

Hadde jeg tatt henne i å snoke, så hadde det først blitt en alvorsprat. Deretter hadde jeg gjort kort prosess om hun ikke sluttet med det.

Ikke har jeg noe å skjule, og jeg svarer gjerne på hvem jeg får melding/mail/pm fra, men ikke alltid hva inneholdet er, fordi at det er ikke nødvendigvis noe hun har noe med (som eksempel mail fra jobben).

Anonymous poster hash: 62681...725
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri vært sammen med noen jeg ikke kan stole på. Stoler fullt og helt på kjæresten min og kommer aldri til å sjekke hans mobil, fb eller lignende.

Anonymous poster hash: b54df...bd7

Skrevet

Hei.

Hvordan mener du man skal få bevis på utroskap? Veldig tvilsomt at kjæresten sier at de har vært utro.

Bare for å ha det sagt så snoker ikke jeg med mindre jeg har en sterk følelse om det. Og det må vare en stund.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt uakseptabelt å snoke.

Anonymous poster hash: 7bb61...6ab
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan mener du man skal få bevis på utroskap? Veldig tvilsomt at kjæresten sier at de har vært utro.

Bare for å ha det sagt så snoker ikke jeg med mindre jeg har en sterk følelse om det. Og det må vare en stund.

Du kan jo spørre han om å få se, og argumentere med akkurat hvorfor. Vrir han seg unna er det et svar i seg selv.

• Liker 1
Gjest Ninab
Skrevet

Jeg mener at om man ikke har noe å skjule... så skjuler man jo ikke.. og da trenger man jo strengtatt ikke snoke?

Hemmelighold syntes gjerne ganske lett..

Skrevet

Og det er ofte problemet til kvinner. Dere "leter" etter grunner, situasjoner, ord og hendelser som kan gi grobunn for mistanker. Så tenker og tolker dere disse inni eget hode og dermed er en løs tråd "plutselig" blitt noe som må gås etter i sømmene.

Mistenker du noe - spør?

Ikke spør dersom du ikke takler svaret som kan komme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg foretrekker å skaffe bevis uten å gjøre meg selv om til en snoker, for å være ærlig.

Og til det siste der … hadde jeg fersket typen i å snoke i min private korrespondanse så hadde jeg gjort kort prosess. Slikt godtar jeg ikke fra voksne mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg stoler på han. Om han tråkker over noen grenser vil det bli avslørt uansett. Jeg mener man ikke skal gjøre mot andre det du ikke vil ha gjort mot deg. Jeg mener det er mye som skal til for at jeg ikke stoler på han. Vice versa.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre han om å få se, og argumentere med akkurat hvorfor. Vrir han seg unna er det et svar i seg selv.

Ja, svaret er at han vil ha sitt og andres privatliv i fred for snoking.

AnonymBruker
Skrevet

Her MÅ det da være et aldersskille?? Jeg nekter å tro at det er normen for voksne kvinner å snoke rundt på kjærestens FB eller å kreve tilgang til passordet osv. Det kunne faen aldri (beklager kraftuttrykk, men ja) falt meg inn engang å be om passordet til FB-en til typen min.

• Liker 3
Skrevet

Dette.

I tillegg handler det ikke kun om kjærestens privatliv, men om avsenderens også. På innboksen per dags dato har jeg feks en berettelse om en trist spontanabort. Denne beskjeden er kun ment for mine øyne. Hadde blitt så steike forbannet om noen hadde tatt seg tilrette der inne, selv basert på mistanker om utroskap.

Tja, om det er så viktig at ingen ser meldingen kan du jo alltids slette den? For en del skapsnokere ville nok "jeg får så utrolig hemmelige og private meldinger at du ikke kan være i nærheten av innboksen min" vært en invitasjon.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja, om det er så viktig at ingen ser meldingen kan du jo alltids slette den? For en del skapsnokere ville nok "jeg får så utrolig hemmelige og private meldinger at du ikke kan være i nærheten av innboksen min" vært en invitasjon.

Har man en så mistenksom og snokende kjæreste får man huske på å logge av facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...