AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hvilken type mennesker er slik? Jeg spør bare for jeg forstår ikke.. lurer så fælt på. Mennesker trenger alle noen å klandre hvis ting går galt. Er det mest vanlig å klandre andre eller seg selv? Jeg klarer ikke å forstå meg på mennesker som kun skylder på omgivelsene, og nekter og erkjenne at de selv også har ansvar for utfall og hvordan de håndterer situasjonen. Kan man virkelig be en eneste person om å endre seg og forvente at det skal løse hele problemet? Det er kjæresten min. Jeg gjør ALT for han. Det veit han. Men når vi krangler og jeg ikke UMIDDELBART sier unnskyld fordi jeg syns han kunne vise litt forståelse ha nokså noen ganger. Har vi det gående i 2-3døgn. Han er så misfornøyd. Virker i hvertfall slik på måten han snakker. Og jeg begynner snart og tro at jeg virkelig er skikkelig ræva kjærest. Jeg hadde ikke tenkt det om ikke han hadde gitt utrykk for det, men nå begynner jeg og tro han. Og jeg har hørt hvor dårlig jobb jeg gjør annenhver uke i 6mnd nå. Det er stadig vekk noe nytt. Og det er BARE jeg. Sier han. MIN feil. Jeg elsker han. Men, helt ærlig, jeg begynner å bli lei av å høre hvor dårlig jeg er. Men er det bare jeg som syns at dette hører hjemme på barneskolen? Anonymous poster hash: 76af5...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Høres ut som psykisk mishandling og emosjonell manipulasjon. Gidder du å være sammen med en liten unge? Anonymous poster hash: 94ad2...725 4
FrøkenGlass Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Det føles ofte slik ja. Men nå har jeg begynt å lure på om han har rett. Han gir meg "the silent treatment". Akkurat nå. Han gjør forsåvidt alltid det når vi er i konflikt. Vi kranglet på fredag, han vet hvorfor jeg var "følsom", jeg overreagerte på noe han sa, "var". Han vet hvorfor jeg kan være slik og vet at jeg ikke ønsker å lage bråk. Enda han vet hvorfor, er han like sint og rigid. Jeg tenker at han umulig kan elske meg.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Det føles ofte slik ja. Men nå har jeg begynt å lure på om han har rett. Han gir meg "the silent treatment". Akkurat nå. Han gjør forsåvidt alltid det når vi er i konflikt. Vi kranglet på fredag, han vet hvorfor jeg var "følsom", jeg overreagerte på noe han sa, "var". Han vet hvorfor jeg kan være slik og vet at jeg ikke ønsker å lage bråk. Enda han vet hvorfor, er han like sint og rigid. Jeg tenker at han umulig kan elske meg. Kom deg bort fra han er mitt råd. Du lar han ødelegger deg selv, fordi det er han som helt klart er problemet her. Lykke til Anonymous poster hash: 8ad5d...083 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Det føles ofte slik ja. Men nå har jeg begynt å lure på om han har rett. Han gir meg "the silent treatment". Akkurat nå. Han gjør forsåvidt alltid det når vi er i konflikt. Vi kranglet på fredag, han vet hvorfor jeg var "følsom", jeg overreagerte på noe han sa, "var". Han vet hvorfor jeg kan være slik og vet at jeg ikke ønsker å lage bråk. Enda han vet hvorfor, er han like sint og rigid. Jeg tenker at han umulig kan elske meg. Voksne mennesker bruker ikke slik manipulasjon. Ja, har du vært utro, kjørt over katten og sløst bort felles sparing på en og samme dag, det er oppførsel som kan føre til at man ikke vil snakke med partneren på noen dager. Slik typen din bruker det er det ren manipulasjon og du burde bare komme deg vekk. Anonymous poster hash: 94ad2...725
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Takk for svar. Jeg kan forstå om han er sint i noen timer, men det jeg ikke forstår er at han fortsetter å være sint selv etter vi har snakket sammen og han vet at jeg er lei meg for det som har skjedd. Og da er nok her manipulasjonen kommer inn. Han har blitt verre og verre. Styrer meg veldig. Hvis jeg sier noe jeg mener håner han meg bare, eller forteller meg at slik er det ikke. Han "godtar" ikke min subjektive opplevelse av ting. Slik har det vært en god stund nå. Han viser meg ganske tydelig at JEG teller ikke, før jeg har fikset på de tingene han syns jeg skal fikse på!! Hva gjør at mennesker blir slik? Jeg forstår meg ikke på det. Han sier at jeg ødelegger alt. Så jeg greier ikke å snakke med han, jeg er redd for hva som kommer ut av han. Jeg er fysisk uvell når han er i nærheten av meg nå. Hvis jeg sier til han at "jeg tåler ikke det her" - fnyser han og sier "jaja, det har jeg hørt før". Hva er det som skjer med han??? Han sier han ikke klarer å gjøre det slutt med meg, det har han aldri klart. Jeg greier ikke det selv, men jeg har heller ALDRI oppført meg så rigid og vanskelig mot han. Uansett hva. Jeg skammer meg for dette forholdet. Anonymous poster hash: cc8be...13d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Takk for svar. Jeg kan forstå om han er sint i noen timer, men det jeg ikke forstår er at han fortsetter å være sint selv etter vi har snakket sammen og han vet at jeg er lei meg for det som har skjedd. Og da er nok her manipulasjonen kommer inn. Han har blitt verre og verre. Styrer meg veldig. Hvis jeg sier noe jeg mener håner han meg bare, eller forteller meg at slik er det ikke. Han "godtar" ikke min subjektive opplevelse av ting. Slik har det vært en god stund nå. Han viser meg ganske tydelig at JEG teller ikke, før jeg har fikset på de tingene han syns jeg skal fikse på!! Hva gjør at mennesker blir slik? Jeg forstår meg ikke på det. Han sier at jeg ødelegger alt. Så jeg greier ikke å snakke med han, jeg er redd for hva som kommer ut av han. Jeg er fysisk uvell når han er i nærheten av meg nå. Hvis jeg sier til han at "jeg tåler ikke det her" - fnyser han og sier "jaja, det har jeg hørt før". Hva er det som skjer med han??? Han sier han ikke klarer å gjøre det slutt med meg, det har han aldri klart. Jeg greier ikke det selv, men jeg har heller ALDRI oppført meg så rigid og vanskelig mot han. Uansett hva. Jeg skammer meg for dette forholdet.Anonymous poster hash: cc8be...13d Han mishandler og manipulerer deg. KOM DEG VEKK. Anonymous poster hash: 94ad2...725
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Når man oppfører seg slik mot kjæresten sin, når man kan fortelle kjæresten sin rett og slett at "hva du føler og syns er ubetydelig akkurat nå, du må bevise din kjærlighet til meg først. Og at du kan endre deg. Først da skal vi se om jeg skal lytte til deg". Kan man elske en person og samtidig være slik mot de. Jeg tenker jo at jeg må jo virkelig være et jævlig menneske, siden han gir blanke faen i mine følelser og viser meg det så tydelig. Bare så det er sagt, jeg har ikke vært utro, kjørt over katten eller brukt opp alle sparepengene på en gang. Jeg er langt ifra perfekt, problemet mitt er at jeg tar opp følelsene mine pp HELT feil tidspunkt, fordi jeg har blitt redd for å gjøre det(feigt jeg vet det), jeg er bare så lei av bråk. Og lei av å føle meg ubetydelig!! Også sprekker jeg og blir overfølsom, han syns jeg er en dust TVERT og gidder hvertfall ikke å vise noe forståelse. Etter det fikk jeg kjeft ei hel natt fordi jeg ikke sa umiddelbart unnskyld og at "jeg prater for mye" og "forklarer for mye" " kan du ikke bare være slik og slik i stedet" sier han veldig ofte for tiden. Jeg er ei jente med bein i nesa, stort sett. Men nå har jeg aldri vært svakere. - TsAnonymous poster hash: cc8be...13d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Kom deg ut. Anonymous poster hash: ebe35...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå