Gå til innhold

Paradise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva syntes dere om Paradise hotel? Noen gang vurdert å melde dere på, eller syntes dere bare at de som er med er vulgære og idiotiske?

Hvordan hadde dere reagert hvis deres datter eller sønn hadde meldt seg på?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri i livet latt barna mine melde seg på den dritten der!

Anonymous poster hash: 179d8...5ea
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hva syntes dere om Paradise hotel? Noen gang vurdert å melde dere på, eller syntes dere bare at de som er med er vulgære og idiotiske?

Hvordan hadde dere reagert hvis deres datter eller sønn hadde meldt seg på?

Vulgært og idiotisk. Jeg trodde tråden handlet om tv-serien the Paradise, så nå ble jeg litt skuffet. :P

Anonymous poster hash: 95129...d53

• Liker 1
Skrevet

Vulgært og idiotisk. Jeg trodde tråden handlet om tv-serien the Paradise, så nå ble jeg litt skuffet. :P

hahahaha, Hvorfor liker du det ikke? Er jo bare et realityprogram

AnonymBruker
Skrevet

hahahaha, Hvorfor liker du det ikke? Er jo bare et realityprogram

Du spurte om det er vulgært og idiotisk, og det er det.

• Liker 1
Skrevet

Du spurte om det er vulgært og idiotisk, og det er det.

Jeg spurte om dere syntes det, og nå lurer jeg på hvorfor

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte om dere syntes det, og nå lurer jeg på hvorfor

De rekrutterer jo bevisst folk som har minst mulig omløp i hodet, og som ikke kan tenke seg noe mer stas enn å ha sex på tv. Disse folkene burde beskyttes mot seg selv. Og før du spør om det så baserer jeg mitt syn på det jeg hører gjennom media (som burde holde seg for gode til å skrive om sånt søppel), og de små glimtene jeg har ramlet borti før jeg rekker å skifte kanal. Jeg tviler sterkt på at inntrykket ville vært bedre om jeg hadde fulgt serien fast.

• Liker 2
Skrevet

De rekrutterer jo bevisst folk som har minst mulig omløp i hodet, og som ikke kan tenke seg noe mer stas enn å ha sex på tv. Disse folkene burde beskyttes mot seg selv. Og før du spør om det så baserer jeg mitt syn på det jeg hører gjennom media (som burde holde seg for gode til å skrive om sånt søppel), og de små glimtene jeg har ramlet borti før jeg rekker å skifte kanal. Jeg tviler sterkt på at inntrykket ville vært bedre om jeg hadde fulgt serien fast.

Mange av de sier at de aldri i livet kommer til å ha sex på TV.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri i livet latt barna mine melde seg på den dritten der!

Anonymous poster hash: 179d8...5ea

Nå er det ikke så mye du kunne gjort med akkurat det. Alle som melder seg på må være myndige, og da bestemmer man (heldigvis) over sine egne liv.

Anonymous poster hash: ff6ce...b76

Skrevet

Nå er det ikke så mye du kunne gjort med akkurat det. Alle som melder seg på må være myndige, og da bestemmer man (heldigvis) over sine egne liv.

Anonymous poster hash: ff6ce...b76

Sant

AnonymBruker
Skrevet

Mange av de sier at de aldri i livet kommer til å ha sex på TV.

Og en god del av dem har det ikke heller.

Anonymous poster hash: c977d...e62

Skrevet

Og en god del av dem har det ikke heller.

Anonymous poster hash: c977d...e62

Ikke sant! Så folk burde ikke dømme alle kun fordi noen gjør det

Skrevet

enten er det veldig spesielle folk som får bli med på PH eller så er det veldig spesielle folk som melder seg på. Det er søppeltv selv om det skal være et spill så er det fokusert på så mye drikking og vise kropp.

AnonymBruker
Skrevet

Har du lyst å melde deg på paradise, Mariell?

Anonymous poster hash: 97b56...30d
  • Liker 1
Skrevet

Nå må vi huske på at deltakerene blir filmet i 24 time som igjen skal forkortes til 43 min med underholdning. Tror nok at produsentene velger å legge på de "blonde" øyeblikkene framfor de smarte slik at serien skal bli mest mulig underholdene. Sex har det ikke vært noe av så langt i sesongen heller. Jeg synes mange av deltakerene virker som oppegående, smarte og hyggelige mennesker, samtidig som noen er litt dramaqueens, uskarpe og merkelige...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...