pysepusi Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hei. Har prøvd å søke litt på nettet etter gode tips til reiser, som gjerne er litt utenom det vanlige. Gjerne i Norge, men utlandet er ikke helt uaktuelt. Ønsker dog ikke å bruke ørten tusen på reisen heller.... Er snakk om en reise for meg og min samboer, langweekend ca.. Fant noe i Norge, hytter i tretoppene, ikke strøm -kun telys, helt alene.. men litt vel stiv pris pr døgn.. Hehe Kan være opplevelser, ensom hytte i skogen, storby eller landsbygda, men ønsker noe mer enn en "vanlig" ferie.. Noen som har noen gode tips eller opplevelser de vil dele? Tips mottas med stooor takknemmelighet
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Trænafestivalen! Anonymous poster hash: 9a7da...7ba 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Friluftshelga i Hyen Anonymous poster hash: 2a3b3...3dc
pysepusi Skrevet 6. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2014 Takker for tips Glemte å si at det gjerne kan være noe som passer mellom nå og sommer med tanke på årstid, og litt romantikk gjør ikke noe
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Juvet er høyt på listen min neste gang jeg er i Norge http://www.juvet.com/noAnonymous poster hash: 42f1d...ea5
Gjest Ironically me Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Blir det til sommeren? Tja, Dra over østersjøen. Spaferie i Estland (Pärnu eller Haapsalu) eller Latvia? -også verdens søteste festival, Leigo. Lite klipp fra her: www.youtube.com/watch?v=puxXrYk4Sw0
Kjetil E Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Hei. Har prøvd å søke litt på nettet etter gode tips til reiser, som gjerne er litt utenom det vanlige. Gjerne i Norge, men utlandet er ikke helt uaktuelt. Ønsker dog ikke å bruke ørten tusen på reisen heller.... Er snakk om en reise for meg og min samboer, langweekend ca.. Fant noe i Norge, hytter i tretoppene, ikke strøm -kun telys, helt alene.. men litt vel stiv pris pr døgn.. Hehe Kan være opplevelser, ensom hytte i skogen, storby eller landsbygda, men ønsker noe mer enn en "vanlig" ferie.. Noen som har noen gode tips eller opplevelser de vil dele? Tips mottas med stooor takknemmelighet Hva med kanaltur med båt, enten i Norge eller i Sverige. Ta båten fra Skien til Dalen og overnatt på Dalen hotell. En fantastisk tur gjennom sluser, vassdrag og store innsjøer i Telemarks varierte natur. Og så toppe det hele med en natt på fantastiske Dalen hotell. Eventuelt en tur på Göta kanal, alt fra dagstur på kort del av kanalen til 6 dagers tur mellom Stockholm og Göteborg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Kjør kystriksveien eller noe sånt? Finnes sikkert slike strekninger i sør også Anonymous poster hash: 1392b...e75
Bixity Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Hytte-til-hytte tur i femund nasjonalpark :-) det er billig å bruke dnt hytter :-) mange åpne koier også. Utrolig flott natur! Anbefales hvis dere er litt sporty også :-) Eller så har ut.no mange gode forslag
Gjest Seajewel Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Er Juvet selve overnattingsstedet, eller området? Det så veldig fint ut der.
Gjest auroravictoria Skrevet 7. juni 2014 #12 Skrevet 7. juni 2014 Tar opp denne igjen jeg ettersom det er ferietid og mange planlegger tur på kryss og tvers av vårt langstrakte, nydelige land!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå