Gå til innhold

XP OS - AVG, Avast eller Avira antivirus ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

doomsday er straks her og MS security essentials er på vei ut fra XP. spørsmålet blir da hva jeg skal bytte til og jeg står mellom de tre nevnt i overskriften.

har lest en del om alle og finner lite negativt om de men er det noen her som har erfaring og personlige erfaringer å dele ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med at doomsday er straks her?

Har bare litt kjenskap til AVG.

Gjest Trappetroll
Skrevet

doomsday er straks her og MS security essentials er på vei ut fra XP. spørsmålet blir da hva jeg skal bytte til og jeg står mellom de tre nevnt i overskriften.

har lest en del om alle og finner lite negativt om de men er det noen her som har erfaring og personlige erfaringer å dele ?

Har prøvd AVG, men var ikke fornøyd. De to andre har jeg ikke hørt om engang. Har endt opp med Norton igjen jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Får du ikke antivirus gjennom nettbanken din?

Anonymous poster hash: e9a21...219

Skrevet

Hva mener du med at doomsday er straks her?

Har bare litt kjenskap til AVG.

microsoft stopper supporten til xp 8 april

Får du ikke antivirus gjennom nettbanken din?

jo, men den har jeg null tillit til. i tillegg er den forferdelig treg og ressurskrevende i forhold til bedre alternativer nevnt over.

AnonymBruker
Skrevet

microsoft stopper supporten til xp 8 april

Microsoft Security Essentials will not be available for download on Windows XP after April 8, 2014. If you already have Microsoft Security Essentials installed, you will continue to receive anti-malware signature updates through July 14, 2015.

Det er mer bekymringsfullt at du planlegger å fortsatt bruke operativsystemet. Du får ikke flere sikkerhetsfikser til XP etter den datoen.

Skrevet

Microsoft Security Essentials will not be available for download on Windows XP after April 8, 2014. If you already have Microsoft Security Essentials installed, you will continue to receive anti-malware signature updates through July 14, 2015.

Det er mer bekymringsfullt at du planlegger å fortsatt bruke operativsystemet. Du får ikke flere sikkerhetsfikser til XP etter den datoen.

jeg ser ingen grunn til å kjøpe ny pc når den jeg har fungerer utmerket, har forsøkt å legge inn win7 men der ble det krangel mellom nettverk og maskin. er ikke verre en at man bruker hodet når man surfer og går det til helvete så har man backup og worst case legge inn os på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

jeg ser ingen grunn til å kjøpe ny pc når den jeg har fungerer utmerket, har forsøkt å legge inn win7 men der ble det krangel mellom nettverk og maskin. er ikke verre en at man bruker hodet når man surfer og går det til helvete så har man backup og worst case legge inn os på nytt.

Da er det vel bare å fortsette å bruke MSE så lenge pcen henger sammen.

Skrevet

Da er det vel bare å fortsette å bruke MSE så lenge pcen henger sammen.

vurderte det men den popper jo opp med "warning warning" i hytt og gevær så jeg holdt på å bli gal.

tester AVG nå siden jeg har vært fornøyd med den før så får vi se. er lite fristet til å legge ut mange tusen på ny pc når det ikke er tvingende nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...