minienthe Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 doomsday er straks her og MS security essentials er på vei ut fra XP. spørsmålet blir da hva jeg skal bytte til og jeg står mellom de tre nevnt i overskriften. har lest en del om alle og finner lite negativt om de men er det noen her som har erfaring og personlige erfaringer å dele ?
-Jiinxs- Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Hva mener du med at doomsday er straks her? Har bare litt kjenskap til AVG.
Gjest Trappetroll Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 doomsday er straks her og MS security essentials er på vei ut fra XP. spørsmålet blir da hva jeg skal bytte til og jeg står mellom de tre nevnt i overskriften. har lest en del om alle og finner lite negativt om de men er det noen her som har erfaring og personlige erfaringer å dele ? Har prøvd AVG, men var ikke fornøyd. De to andre har jeg ikke hørt om engang. Har endt opp med Norton igjen jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 doomsday er straks her og MS security essentials er på vei ut fra XP. spørsmålet blir da hva jeg skal bytte til og jeg står mellom de tre nevnt i overskriften. har lest en del om alle og finner lite negativt om de men er det noen her som har erfaring og personlige erfaringer å dele ? Får du ikke antivirus gjennom nettbanken din? Anonymous poster hash: e9a21...219
minienthe Skrevet 7. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2014 Hva mener du med at doomsday er straks her? Har bare litt kjenskap til AVG. microsoft stopper supporten til xp 8 april Får du ikke antivirus gjennom nettbanken din? Anonymous poster hash: e9a21...219 jo, men den har jeg null tillit til. i tillegg er den forferdelig treg og ressurskrevende i forhold til bedre alternativer nevnt over.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 microsoft stopper supporten til xp 8 april Microsoft Security Essentials will not be available for download on Windows XP after April 8, 2014. If you already have Microsoft Security Essentials installed, you will continue to receive anti-malware signature updates through July 14, 2015. Det er mer bekymringsfullt at du planlegger å fortsatt bruke operativsystemet. Du får ikke flere sikkerhetsfikser til XP etter den datoen. Anonymous poster hash: e9a21...219
minienthe Skrevet 8. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2014 Microsoft Security Essentials will not be available for download on Windows XP after April 8, 2014. If you already have Microsoft Security Essentials installed, you will continue to receive anti-malware signature updates through July 14, 2015. Det er mer bekymringsfullt at du planlegger å fortsatt bruke operativsystemet. Du får ikke flere sikkerhetsfikser til XP etter den datoen. Anonymous poster hash: e9a21...219 jeg ser ingen grunn til å kjøpe ny pc når den jeg har fungerer utmerket, har forsøkt å legge inn win7 men der ble det krangel mellom nettverk og maskin. er ikke verre en at man bruker hodet når man surfer og går det til helvete så har man backup og worst case legge inn os på nytt.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 jeg ser ingen grunn til å kjøpe ny pc når den jeg har fungerer utmerket, har forsøkt å legge inn win7 men der ble det krangel mellom nettverk og maskin. er ikke verre en at man bruker hodet når man surfer og går det til helvete så har man backup og worst case legge inn os på nytt. Da er det vel bare å fortsette å bruke MSE så lenge pcen henger sammen. Anonymous poster hash: e9a21...219
minienthe Skrevet 8. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2014 Da er det vel bare å fortsette å bruke MSE så lenge pcen henger sammen. Anonymous poster hash: e9a21...219 vurderte det men den popper jo opp med "warning warning" i hytt og gevær så jeg holdt på å bli gal. tester AVG nå siden jeg har vært fornøyd med den før så får vi se. er lite fristet til å legge ut mange tusen på ny pc når det ikke er tvingende nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå