Mann 42 Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Ja, overskriften taler vel for seg selv. Hva er vitsen med dette? 4
Gjest Tris Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Det er sikkert noen som kjeder seg. Eller... kanskje vedkommende bumper opp sine gamle tråder? 1
Gjest Evans Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Noen som kjeder seg? Eller, noen som har et voldsomt og intenst behov for å ytre sin mening - selv om tråden er veldig gammel.
Gjest New_Girl Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Vet ikke, men irriterende er det. Lite vits å gi råd til noe som spurte om noe for 10 år siden, eller diskutere en sak som var aktuell i fjor. 3
missdior Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Avogtil så googler jeg ting, også kommer det opp treff på kvinneguiden, og det vises som regel ikke dato når jeg bruker mobilen min. Eller så ser jeg ikke etter det. Og da kommenterer jeg avogtil, uten mening da, at en eldgammel tråd skulle dras oss 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Noen som kjeder seg? Eller, noen som har et voldsomt og intenst behov for å ytre sin mening - selv om tråden er veldig gammel. Jeg tror personlig at det er en person, som er nesten heroisk opptatt av å gi noen akkurat det svaret de trenger. I håp om å kunne bedre livet til personen, selv om sjansen er lite. For en helt! Anonymous poster hash: 5d3c3...ca9
Gjest Evans Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Jeg tror personlig at det er en person, som er nesten heroisk opptatt av å gi noen akkurat det svaret de trenger. I håp om å kunne bedre livet til personen, selv om sjansen er lite. For en helt! Anonymous poster hash: 5d3c3...ca9 Hehe, ja om man ser på det på den måten
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Curlinggulltråden er i det minste like aktuell som i 2002 Anonymous poster hash: b5419...500
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 På grunn av google, de googler noe og ser ikke på datoen det er postet.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 På grunn av google, de googler noe og ser ikke på datoen det er postet. Neppe bare derfor, når det skjer så mange ganger på kort tid. Det er jo ikke forbudt å dra opp tråder, men jeg synes det burde vært mer synlig at tråden er gammel. Man føler seg litt dum når man gir råd til noen som kanskje vandret heden for en generasjon siden. Anonymous poster hash: b5419...500 1
Gjest Tris Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Det er litt mye tråder som blir dratt opp nå, så jeg tipper det er noen som koser seg med å kommentere rundt her og der. 1
Mann 42 Skrevet 6. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 6. april 2014 Curlinggulltråden er i det minste like aktuell som i 2002 Anonymous poster hash: b5419...500 Curlingtråden er faktisk den eldste tråden som eksisterer under Aktuelle saker 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå