Gå til innhold

Hva faen er dette med alle de eldgamle trådene som spammer ned forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften taler vel for seg selv. Hva er vitsen med dette?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert noen som kjeder seg. Eller... kanskje vedkommende bumper opp sine gamle tråder?

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Noen som kjeder seg? Eller, noen som har et voldsomt og intenst behov for å ytre sin mening - selv om tråden er veldig gammel.

Gjest New_Girl
Skrevet

Vet ikke, men irriterende er det. Lite vits å gi råd til noe som spurte om noe for 10 år siden, eller diskutere en sak som var aktuell i fjor.

• Liker 3
Skrevet

Avogtil så googler jeg ting, også kommer det opp treff på kvinneguiden, og det vises som regel ikke dato når jeg bruker mobilen min. Eller så ser jeg ikke etter det. Og da kommenterer jeg avogtil, uten mening da, at en eldgammel tråd skulle dras oss :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen som kjeder seg? Eller, noen som har et voldsomt og intenst behov for å ytre sin mening - selv om tråden er veldig gammel.

Jeg tror personlig at det er en person, som er nesten heroisk opptatt av å gi noen akkurat det svaret de trenger. I håp om å kunne bedre livet til personen, selv om sjansen er lite. For en helt! :rodmer:

Anonymous poster hash: 5d3c3...ca9

Gjest Evans
Skrevet

Jeg tror personlig at det er en person, som er nesten heroisk opptatt av å gi noen akkurat det svaret de trenger. I håp om å kunne bedre livet til personen, selv om sjansen er lite. For en helt! :rodmer:

Anonymous poster hash: 5d3c3...ca9

Hehe, ja om man ser på det på den måten ;)

AnonymBruker
Skrevet

Curlinggulltråden er i det minste like aktuell som i 2002 :P

Anonymous poster hash: b5419...500
Skrevet

På grunn av google, de googler noe og ser ikke på datoen det er postet.

AnonymBruker
Skrevet

På grunn av google, de googler noe og ser ikke på datoen det er postet.

Neppe bare derfor, når det skjer så mange ganger på kort tid. Det er jo ikke forbudt å dra opp tråder, men jeg synes det burde vært mer synlig at tråden er gammel. Man føler seg litt dum når man gir råd til noen som kanskje vandret heden for en generasjon siden.

• Liker 1
Skrevet

Det er litt mye tråder som blir dratt opp nå, så jeg tipper det er noen som koser seg med å kommentere rundt her og der.

• Liker 1
Skrevet

Gamle tråder er ikke spam.

Skrevet

Curlinggulltråden er i det minste like aktuell som i 2002 :P

Curlingtråden er faktisk den eldste tråden som eksisterer under Aktuelle saker

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...