AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Han lager stønne lyder og nærmest kveser. Han snøvler/ snakker uklart og sier bestemt " Jeg elsker deg, hørte du!" I går sa han: "oooh, du er så vakker", da sa jeg "takk" Igjen stønnet han og sa "uuf, også svarer du...takk.. som vanlig" Han snøvler og sier bestemt " øøh..viil at du og jeg har sex" Før ble han noen ganger stygg og sa ting som såret, jeg har i grunn lagd et så stort problem ut av det at han ikke er stygg lenger, men " snill" og romantisk. Jeg hater å høre han full på telefon, hater å se han full, og synes disse lydene han lager er skremmende. Han er som et slags villdyr når han får i seg for mye, Totalt huleboer som spiser med hendene, søler, snøvler, kveser, stønner og ruller med øynene. Noen hatt samme opplevelse? Anonymous poster hash: 974c4...ddb
Gjest Tris Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jada Det ble slutt for å si det slik. Alkohol er ikke en sjarmerende ting når vedkommende ikke klarer å begrense inntaket. 1
Gjest solstråleen Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg er heller ikke så betatt av kjæresten når han drikker, men han blir heller ikke så ille som du beskriver over. Jeg hadde tatt meg en prat med han når begge var edru, han har jo klart å ta til seg noe du har sagt tidligere med tanke på at han har endret seg. Lett hvertfall på hjertet til han, det er bedre enn ingenting. Lykke til!
Vill Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Høres ikkje ut som han kan drikke med måte. Meget usexy med mennesker som MÅ drikke seg dritings i stedet for å ta seg eit par øl for å kose seg. Eg synes det tyder på mangel på sjølvdisiplin, modenhet og sjølvinnsikt... Trur faktisk eg kunne slått opp pga noko slikt dersom han ikkje lærte etterkvart. Eg vil ha ein voksen mann, ikkje ein fjortis på fylla! 2
strawberry Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Høres ut som min eks. Å ikke kunne begrense seg når man drikker er ikke en god egenskap
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Han er midt i 30 åra. Jeg kan drikke mye selv, og kan nok bli for full. Er flere i min vennegjeng som blir litt fulle, men alle blir bare glade når de drikker. De blir slitsomme, men ikke ufyselige. Vi skal gifte oss og han har gjort alt for å innfri kravene. Of, også blir det fortsatt ikke bra. Jeg tror han må ha et slags problem. Skal vi på hyttetur må han på død og liv ta med seg en flaske vodka. Skal vi i selskap og noen spør om han vil ha whisky, så takker han ja. Han tar gjerne flere glass også. Jeg kan ofte si nei, men også si ja. Men, jeg sier ikke ja HVER gang noen tilbyr meg brennevin. Han sier alltid ja. Han drikker 1 gang pr uke i gjennomsnitt. Før drakk han 2 ganger i uka, da var vi yngre. TS Anonymous poster hash: 974c4...ddb 1
Mariell007 Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 wæ, lær han manerer! Oppfører han seg til vanlig da?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Usjarmerende og barnslig. Du får si fra i klartekst når han er edru at det ikke blir noe sex når han drikker seg til snøvlestadiet, ettersom det er lite fristende å ha sex med noe som minner mest om en tilbakestående unge. Ikke et vondt ord om dem, men de vekker ikke sexlysten akkurat. Skal han få seg noe så får han oppføre seg som et voksent menneske. Har han et bevisst forhold til HVORFOR han må drikke så mye? Klarer han å more seg uten alkohol? Husker han i det hele tatt moroa når han drikker så mye? Er det egentlig vits i å feste om man ikke husker en dritt etterpå? Anonymous poster hash: 90ca9...202 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Er så glad jeg er sammen med en avholdsmann når jeg leser tråder som dette. Anonymous poster hash: 25d0e...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Synes ikke det er verdt det å være sammen med noen som holder på sånn. Det er ingen unnskyldning at han er full. Du fortjener nok bedre Anonymous poster hash: e1277...205 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Xen var også sånn. I tillegg var han veldig uforsiktig i fylla med meg, ramlet over meg, klarte ikke stå ordentlig og koseklemmene hans var litt for harde for min del, han skviste meg til jeg sa "Au" hver gang
Gjest Blomsterert Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Skjønner deg godt. Han oppfører seg både motbydelig og skremmende. Han bør se seg selv på film. Hadde ikke taklet det.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Til vanlig er han grei og varmhjerta. Det eneste er at han kan bli frekk når han er stressa. Det er litt som om han får pms i perioder. Da kan han krangle med politiet, med dørvakter, med eksen ang.barnet, med sjefen og andre bilister. TSAnonymous poster hash: 974c4...ddb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Han har også låst meg ute på hytta en gang. Han var full og låste døren innenfra da han hørte jeg kom. Jeg måtte knuse et vindu. Han har også tatt alkoholen min og drukket opp det jeg hsr kjøpt. Han har også startet krangler med fremmede i fylla. En gang hentet han meg da han var full. Deretter sa han at han hentet meg fordi jeg la meg etter gutta på byen og at jeg måtte hjem. Jeg trodde han gjorde det for å være snill. Han lot meg ikke kjøre, bsre "knurret" og kjørte hjem. Det er flere år siden nå. TSAnonymous poster hash: 974c4...ddb
Vill Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Til vanlig er han grei og varmhjerta. Det eneste er at han kan bli frekk når han er stressa. Det er litt som om han får pms i perioder. Da kan han krangle med politiet, med dørvakter, med eksen ang.barnet, med sjefen og andre bilister. TSAnonymous poster hash: 974c4...ddb Han har også låst meg ute på hytta en gang. Han var full og låste døren innenfra da han hørte jeg kom. Jeg måtte knuse et vindu. Han har også tatt alkoholen min og drukket opp det jeg hsr kjøpt. Han har også startet krangler med fremmede i fylla. En gang hentet han meg da han var full. Deretter sa han at han hentet meg fordi jeg la meg etter gutta på byen og at jeg måtte hjem. Jeg trodde han gjorde det for å være snill. Han lot meg ikke kjøre, bsre "knurret" og kjørte hjem. Det er flere år siden nå. TSAnonymous poster hash: 974c4...ddb [/acronym HJELP! Trur eg hadde spurta i motsatt retning for lenge siden! Han har tydeligvis eit alkoholproblem. Ein treng ikkje drikke kvar dag for å ha alkoholproblem... Han tåler dårlig alkohol. Han kan jo ikkje oppføre seg med alkohol i blodet! Ta ein alvorsprat med han! Kor mykje meir av dette orker du?
Gjest Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Opplevde mye stygt med eksen jeg og da han var full. Kunne finne på å si mye sårende. Glad vi ikke er sammen lenger nå Man orker virkelig ikke sånt i lengden.
Jade Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Han har også låst meg ute på hytta en gang. Han var full og låste døren innenfra da han hørte jeg kom. Jeg måtte knuse et vindu. Han har også tatt alkoholen min og drukket opp det jeg hsr kjøpt. Han har også startet krangler med fremmede i fylla. En gang hentet han meg da han var full. Deretter sa han at han hentet meg fordi jeg la meg etter gutta på byen og at jeg måtte hjem. Jeg trodde han gjorde det for å være snill. Han lot meg ikke kjøre, bsre "knurret" og kjørte hjem. Det er flere år siden nå. TSAnonymous poster hash: 974c4...ddb Misforstod jeg her, eller kjørte han i fylla??
Arianna Skrevet 7. april 2014 #18 Skrevet 7. april 2014 Wow, kjenner jeg setter enda mer pris på min kjære nå. Han var også litt sånn småufyselig når han drakk seg for full, kunne komme med ganske frekke kommentarer og var ikke akkurat spesielt sjarmerende. Tok dette opp med han, og nå drikker han så og si ingenting. En koseøl i ny og ne kanskje, men that's it. Her hadde jeg forlanget skjerpings altså! Greit nok at han kanskje ikke trenger å kutte ut all drikking, men å roe det ned et par hundre hakk tror jeg virkelig er på sin plass!
Betasuppe Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 Han har også låst meg ute på hytta en gang. Han var full og låste døren innenfra da han hørte jeg kom. Jeg måtte knuse et vindu. Han har også tatt alkoholen min og drukket opp det jeg hsr kjøpt. Han har også startet krangler med fremmede i fylla. En gang hentet han meg da han var full. Deretter sa han at han hentet meg fordi jeg la meg etter gutta på byen og at jeg måtte hjem. Jeg trodde han gjorde det for å være snill. Han lot meg ikke kjøre, bsre "knurret" og kjørte hjem. Det er flere år siden nå. TSAnonymous poster hash: 974c4...ddb Fyren har issues. Ikke få barn med han iallefall!
Vannmannen3 Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Jeg var gift med en slik mann i 22 år. Han drakk alltid for mye, ble kverulant og verdensmester i alt og ville sloss med alle som gjorde noe som ikke passet ham. Ble et ufordragelig vesen med alkohol innabords. Det ble et større og større problem- tilslutt en utløsende årsak til at vi gikk fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå