Onica Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Tatoveringer er jo inspirerende og gøy for noen av oss. Prøvde å finne en tråd, men virket ikke som det var noen. Post gjerne et bilde av din tattoo, og si hvorfor du tok den og om du er førnøyd. Kanskje vi får til et kvinneguiden tattoo galleri ;-)
Silfen Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jeg har noen, men her er den nyeste. Det er en coverup og jeg falt pladask for en tatovering av Jack fra Corpse Bride. Denne er omgjort fra originalen, but love it still. 4
missdior Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg har noen, men her er den nyeste. Det er en coverup og jeg falt pladask for en tatovering av Jack fra Corpse Bride. Denne er omgjort fra originalen, but love it still. Jeg ble akkurat litt forelska i deg! Så utrolig fin den var!!!
Stueloff Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Jeg har noen, men her er den nyeste. Det er en coverup og jeg falt pladask for en tatovering av Jack fra Corpse Bride. Denne er omgjort fra originalen, but love it still. Denne var jo bare fantastisk!
Onica Skrevet 6. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2014 (endret) Kanskje jeg skulle ha postet min egen, hihi. Tok den 15 mai 2013. Har alltid vært glad i musikk og sang, og mener det er noe som vil vare evig. Jeg ble smått plaget av den på forrige jobb hvor jeg brukte kortermet skjorte. Ble litt lei av å forklare den, selvom jeg fikk mange fine komplimenter. Men jeg syntes den er kjempefin og er veldig fornøyd. Tenker å ta en til i år. Møll (Hvordan legger jeg det inn som miniatyrbilde?...) Endret 6. april 2014 av Onica 1
Silfen Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Jeg ble akkurat litt forelska i deg! Så utrolig fin den var!!! Bare sånn avstandsforelsket, ikke sant? *nervøs* Denne var jo bare fantastisk! Jaah, me love! Kanskje jeg skulle ha postet min egen, hihi. Tok den 15 mai 2013. Har alltid vært glad i musikk og sang, og mener det er noe som vil vare evig. Jeg ble smått plaget av den på forrige jobb hvor jeg brukte kortermet skjorte. Ble litt lei av å forklare den, selvom jeg fikk mange fine komplimenter. Men jeg syntes den er kjempefin og er veldig fornøyd. Tenker å ta en til i år. Møll Den var rå! Liker godt 50s inspirerte tatoveringer.
Onica Skrevet 6. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2014 Den var rå! Liker godt 50s inspirerte tatoveringer. Takk ) Kommer nok flere old school tatoveringer i løpet av åra. Har skisset et par. Kan legge ut bilde om noen er intr. i å se
ohdeergod Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 (endret) De 5 fuglene mine Tok den fordi jeg har vært gjennom mye vondt opp gjennom barndommen min. Så det er en slags frihets-tatovering til meg selv. Ting vil bli bedre. Livet går videre. Endret 7. april 2014 av ohdeergod 3
Suss81 Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Akkurat nå holder jeg på med en battle scene tattoo inspirert av illustrasjoner av erkeengler. Har foreløpig bare to figurer på plass så det er ikke noe å vise frem, men jeg tror det blir knall bra
Adhara Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 *snip* De 5 fuglene mine Tok den fordi jeg har vært gjennom mye vondt opp gjennom barndommen min. Så det er en slags frihets-tatovering til meg selv. Ting vil bli bedre. Livet går videre. Åååh, så nydelig! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå