AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Noen flere som har fulgt med på denne serien? Synes den var utrolig bra, og ganske realistisk, de første sesongene. Men sesongen som går på NRK nå er utrolig mye dårligere enn tidligere. Urealistisk, dårlig oppbygget plott og så videre. I siste episode spiller Nicki helt overfor Taliban-soldater og TAR på dem fysisk. Særlig at en kvinnehatende kar som det ville godtatt å bli berørt og medisinsk behandlet av en kvinne. I hver episode er det utallige slike tåpelige hendelser. Vet jeg bare kan slutte å se på, men savner serien slik den var før! Noen som har tenkt det samme? Anonymous poster hash: 6cde4...5b8 1
Gjest strykebrett Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Enig i at den siste episoden var litt urealistisk, men resten av sesongen har vært bra syns jeg. Lurer på hva som skjer nå som ikke Leo er med lengre.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Var ikke det siste episode da, siden Leo døde? .. og siden det ikke var en episode etter kveldsnytt også, som det alltid er, men at NRK startet en ny serie. Anonymous poster hash: c7dc9...e37
fuksia Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Nei, det er en sesong til som har gått i England, og jeg tror det blir flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå