AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg leser så mange tråder her inne om hva gjør dere får å bli fort gravide, hvor lang tid tok det osv også føler jeg mer bare totalt utenfor. Sex og befruktning er bare helt fjernt, går det an liksom...Folk tar som en selvfølge å bli gravide på normal måten, og det er jo nomalt bare for oss få som er unormale. Nå er det ikke meg, men mannen. P piller er bare en vits ..Bruker det mot pms, men glemmer de hele tiden. Spiller jo ingen rolle uansett. Hadde jeg møtt en ny mann hadde tanken på barn vær så fjern at jeg tror ikke jeg hadde brydd meg om prevensjon...trist når man så vidt har passert 30 ! Tror egentlig jeg er super fruktbar og tenker stadig om noe hadde skjedd med en normal mann... Anonymous poster hash: 97f15...00c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jeg håper det ordner seg for dere. Anonymous poster hash: 483bb...190 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Ikke for og være spydig, men hvis det er veldig sårt å få rippet opp i det burde du kanskje holde deg unna gravid og spedbarnforumet? Jeg holdt meg langt unna når vi prøvde og bli gravide fordi det tok sin tid og det ble sårere og sårere hver måned. Anonymous poster hash: d3e28...185 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå