wed 02 Skrevet 17. juni 2002 #1 Skrevet 17. juni 2002 Hei! Vurderer å få satt på falske negler før jeg gifter meg (har ok negler - men to av dem knakk i forrige uke..! ) og har sjekket litt ut på nettet: har noen av dere erfaring med "abc for nails"? De har denne adressen: www.abcfornails.no
Bitti Skrevet 17. juni 2002 #2 Skrevet 17. juni 2002 Anbefaler at du går til en frisør eller negledesigner(tlf katalogen). Det koster fra 400-700 kr og få laget flotte negler , fransk manikyr. Dette er ikke noe man bør gjøre på seg selv... Regner med dette bare vil være en liten kostnad på bryllupsbudsjettet..
Rufus Skrevet 17. juni 2002 #3 Skrevet 17. juni 2002 Jeg brukte løsnegler jeg limet på selv til "julebodrsesongen"- kjøpt på "Glitter og stas", men de finnes sikkert andre steder også...parfymereier el. De er tykkere + limet holder bedre enn de du kjøper på H&M...koster rundt 200 og er nokså lette å sette på selv...jeg hadde aldri satt på løsnegler før, men på første forsøk satt de i 2 uker... Følg bruksanvisningen nøye så går det kjempe fint :-)
Leni Skrevet 17. juni 2002 #4 Skrevet 17. juni 2002 Gå til tone lise akademiet www-tone-lise-senteret.no anbefales
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå