wed 02 Skrevet 17. juni 2002 #1 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei! Vurderer å få satt på falske negler før jeg gifter meg (har ok negler - men to av dem knakk i forrige uke..! ) og har sjekket litt ut på nettet: har noen av dere erfaring med "abc for nails"? De har denne adressen: www.abcfornails.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitti Skrevet 17. juni 2002 #2 Del Skrevet 17. juni 2002 Anbefaler at du går til en frisør eller negledesigner(tlf katalogen). Det koster fra 400-700 kr og få laget flotte negler , fransk manikyr. Dette er ikke noe man bør gjøre på seg selv... Regner med dette bare vil være en liten kostnad på bryllupsbudsjettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 17. juni 2002 #3 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg brukte løsnegler jeg limet på selv til "julebodrsesongen"- kjøpt på "Glitter og stas", men de finnes sikkert andre steder også...parfymereier el. De er tykkere + limet holder bedre enn de du kjøper på H&M...koster rundt 200 og er nokså lette å sette på selv...jeg hadde aldri satt på løsnegler før, men på første forsøk satt de i 2 uker... Følg bruksanvisningen nøye så går det kjempe fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 17. juni 2002 #4 Del Skrevet 17. juni 2002 Gå til tone lise akademiet www-tone-lise-senteret.no anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå