AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg møtte en mann for ett års tid siden, vi klaffet umiddelbart og bodde nesten sammen fra første stund. Han bor i samme by som meg, men jobber ett stykke unna, og har derfor en hybel i arbeidsbyen. Han er borte 1,5 uke av måneden, og er resten hjemme. Og når han er hjemme er han alltid hos meg, eller jeg hos han. Han fremsto perfekt og hadde meninger, holdninger og interesser som var like mine. Nå i senere tid har jeg forstått at han er konfliktsky, og dårlig selvtillitt, og derfor skjulte og endret ting til min fordel. Han fremstår som en person med god selvtillitt, god økonomi, og en flott person. Ting begynte etter 6 mnd å rakne litt mht. interesser, han hadde ikke de meningene han tidligere hadde uttrykket, og ikke de interessene som han hadde pleiet med meg. Han visste at jeg hatet røyk, og bestemte seg etter 4 mnd for å kutte det ut. Vi hadde en felles greie, han kutta ut røyken, og jeg kutta ut sjokolade. ( ikke det samme, men likevel.) Vi skulle holde oss i 6 mnd. Hvis en av oss sprakk måtte den spandere på den andre en helaften på byen. Etter noen uker fant jeg røykpakker rundt forbi, bukselomma hvis jeg kløyp han i rumpa, liggende i bilen i hanskerommet osv. Han hadde alltid en unnskyldning, men etter mas fra min side, fikk jeg beskjed om at han hadde sprukket. Etter 5-6 slike hendelser, tilsto han 3 mnd etterpå at han hadde røyket hele tiden, i skjul. Noen i vennegjengen ga meg en kommentar eller stikk en gang om at han hadde hatt sex med ei i gjengen. Jeg tok det opp med han, men han nektet 4-5 mnd etterpå, kom det frem at han har tidligere ligget med 2 jenter som jeg kjenner. Ikke i kjernegjengen, men vi fester sammen kanskje 2-4 ganger i året (treffes aldri ellers), og er bestevenninner med søstra hans. Han var på byen uten meg en gang i høst. Mens alle hans kompiser gikk på ett utested, ble han med to jenter han hadde møtt på vors, på annet utested. Han spanderte taxi på de, og noen drinker utover kvelden. Han sammen med en annen kompis, hadde narch med de to kvinnene etterpå. Kvinnene sov på sofaen, mens kjæresten min lånte gjesterommet hos kompisen. Han fortalte ikke dette til meg, men skjulte det heller aldri. Jeg spurte aldri om hva som hadde skjedd den kvelden, hvor han hadde vært eller noe. Han har noen venninner på facebook har prater mye med (sjekket facebook, med tillatelse, etter at noen av disse hendelsene hadde skjedd). Avtaler å dra på juleshopping, finne på noe. osv osv. Men dette er ikke venninner det er naturlig å introdusere til meg. Jeg synes det er litt merkelig. Da venner er folk man burde kunne introdusere. Han er også veldig veldig god venn med flere av mine venninner. Og på fester kan han finne på å stikke av med ei venninne i en times tid fordi hun må prate med han. (Han er veldig god å prate med). Han har tidligere ofte sittet på fester og gitt mye komplimenter til mine venninner. At de er deilige, flotte, vakre osv. Ikke enkle komplimenter som " du er søt", men mer "Du er så flott. Og har alltid tenkt at du er kjempe deilig. Det skal du vite, du er ei nydelig jente". Han har dabbet det av når jeg har nevnt det. Han har ofte gitt noen av mine venninner spesiell oppmerksomhet, med å massere de, eller prate mye. Varme de hvis de fryser, låne de jakka hvis de fryser, spandere drikke på byen. Osv osv. Jeg var på besøk hos min kjæreste i jobb-byen for to uker siden. Spurte om å låne PC, det var i orden. Dette er hva som skjedde:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=823240 Nå er ting litt tøft. Han er borte i 1,5 uke om gangen ila. en måned. Og fra Mai av, vil han være borte 2-3 uker om gangen av en måned (ut året). Jeg har fått lov til å sjekke facebook, meldinger osv. Men kan jo ikke holde på med det i all evighet. Han reiser på jobb igjen om en god uke, og jeg vet at det er to av jentene han jobber med som han synest er dritdeilig og fantaserer om. Det er litt vanskelig. Men jeg tror jeg skal takle det helt ok. Likevel, har jeg litt problemer med å stole på han. Forventer at han skal drite seg ut igjen. Det er flere småhendelser som jeg også kunne nevnt, men orker ikke å skrive i en evighet. Hver enkelt hendelse er så som så, men sammen skaper det en usikkerhet hos meg. Jeg leste på nett om ei som ikke klarte å være på jobb eller shoppe uten å grue seg, jeg er ikke der. Men når vi er sammen med mine venninner, så er jeg veldig obs på hvem han prater til, og blir veeeeldig fort lei meg og dømmende, hvis han f.eks. sier noe til "alle", og han har blikket rettet mot en av disse jentene. Mye overreaging fra min side, men er også en grunn til det føler jeg. Jeg har i helgen vært reist hjem til mine foreldre. Og hadde ingen problemer med at han var hjemme. Han jobbet riktig nok (ekstra jobb). Så han var ikke på byen eller lignende. Men var på fotball kamp med gutta, og var generelt med gutta. Ingen usikkerhet der, men det hadde nok oppstått om han hadde drikket. Etter siste hendelse har vi ikke vært på fest med disse venninnene jeg fant bilder av. Det gruer jeg meg til. Etter at jeg fant disse bildene sammenligner jeg meg veldig med mine venninner. Jeg er tjukk og de er flotte. De går i sexy kjoler med dyp utrigning på fester, og jeg blir så usikker på meg selv at jeg vil skrike... What to do? Takker alle som har lest gjennom. Evig taknemmelig! Håper på noen kommentarer. :-) Anonymous poster hash: 95740...205
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Herrejesus, for et fjortisforhold. Voksne mennesker burde klare å ha et forhold uten å sjekke hverandres FB-kontoer. Huff. Anonymous poster hash: 647a9...822
LexSuperior Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg hadde ikke orket å være i et forhold med så mye sjalusi. Men det er meg. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Ble helt kvalm av å lese.. Dette hadde jeg aldri funnet meg i. Dump han og finn deg en som er mye bedre enn hva jeg får inntrykk av at han er!:-)Anonymous poster hash: 75634...5df 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Dette er ikke vits i å prøve å holde i live engang. Få gjort det slutt så fort som mulig så du kan gå videre med livet ditt. Anonymous poster hash: 0d8e7...684 2
desert_rose Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Sender en du må kjenne på det selv, men det høres ikke særlig god ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå