AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Lurer bare på av ren nyskjerrighet hvordan dere avviser en person dere skal møte for første gang så finner dere ut at vedkommende var helt annerledes enn du forventet? Om du holder ut møtet eller sier takk for meg med en gang? Og hvordan du i så fall forklarer at du ikke er interessert? Enten som følge av utseende eller oppførsel/personlighet... Anonymous poster hash: 545d3...121
Gjest Faerunpedia Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Jeg forteller det etter daten dersom han tar kontakt. Og sier bare noe om at det ikke kunnet blitt noe mer, at kjemien ikke var optimal etc.
Hecubaa Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg holder alltid ut møtet, men jeg blir kanskje ikke sittende i to-tre timer sånn jeg ville gjort hvis det virkelig var bra. Jeg ville nok sett an om han hadde tatt kontakt først for jeg opplever egentlig at ofte føler man litt på de samme tingene og da er det jo veldig greit, og hvis det ikke er sånn sier jeg bare at det ikke var det helt store og ønsker han lykke til videre.
Pysa Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Noen ganger innser jeg etter to sekunder at dette ikke er mannen for meg. Men jeg smiler pent, og snakker med fyren en time eller to eller tre. Det er aldri galt å snakke med hyggelige folk, og som regel har jeg jo satt av kvelden. Han får en klem når vi skilles og så drar jeg hjem. Kontakter han meg igjen, takker jeg for daten, og sier at han dessverre ikke er den jeg leter etter. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Noen ganger innser jeg etter to sekunder at dette ikke er mannen for meg. Men jeg smiler pent, og snakker med fyren en time eller to eller tre. Det er aldri galt å snakke med hyggelige folk, og som regel har jeg jo satt av kvelden. Han får en klem når vi skilles og så drar jeg hjem. Kontakter han meg igjen, takker jeg for daten, og sier at han dessverre ikke er den jeg leter etter. Høres ut som et fornuftig råd!Anonymous poster hash: 14a99...e4d
Marie90 Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Jeg vil aldri forlate en date etter 5 min, men hvis jeg ikke liker ham droyer jeg det heller ikke ut altfor lenge. Jeg sier pent adjo og dersom han kontakter meg igjen sier jeg takk for daten men at jeg ikke synes kjemien stemmer/han ikke er rett for meg. 1
Gjest alegria Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Holder ut møtet, men prøver å unngå at det blir for lenge. Så om han tar kontakt etter, sier jeg det bare rett ut, at han ikke var min type. At jeg føler kjemien ikke passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå