Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har datet over en periode..(dating= middager,byturer,sex o.l),når tar men praten om hvor dette bærer,hvis det ikke kommer av seg selv?

Hvor lenge bør jeg vente før jeg tar opp "Om han bare dater meg",eller "hva han ser for seg videre" ?

Tar man det opp i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... jeg tror jeg bare spurte en dag jeg (etter en måned eller to); Hva tenker du om dette her? Ser du for deg at vi skal være sammen og virkelig prøve å få det til, eller er dette mer et mellomforhold...?

Så snakket vi om det..

Skrevet

Høres fornuftig ut, Suzy!

Man er jo liksom litt redd for å skremme dem bort også,da....Men før eller siden MÅ man jo vite.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kommer jo helt an hvordan en tar praten. Det er jo naturlig at visse spørsmål/tanker kommer etterhvert.

Skrevet

Du snakker om det når DU synes det er riktig. Kan ikke fordra å måtte følge "regler" for ditt og datt. Ærlighet og åpenhet er alltid positivt.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Kanskje du bare merker at dere er på det samme sporet.. Og at han er like interessert i kontakt som det du er. Det er vel det som er saken her :P Isåfall er det ikke noe stress! Bare si at du liker han, og gjerne fortsetter og tilbringe tid med han.. under forutsetning at han også önsker det like mye. Be om det du vil! Ikke noe vits i å vente 6 mnd med slikt hvis forholdet ikke krever det. Finn en passende stund dere har det fint, og der du föler dere har kommet såpass närme som du önsker å väre han når dere innleder et mer seriöst forhold. Jeg/vi brukte kanskje 1,5 mnd på det.

Det går sikkert kjempe bra! Uansett hva du velger å gjöre akkurat nå.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Tror det skjedde noe sånn her at jeg sa jeg ville bli kjent først. Ei uke etter snakket vi med en fyr og han spurte "ja er dere sammen nå eller?" "Ikke ennå" sa min skjære, men så sa jeg "jo" HOHOHOO jeg er smart :D :D :D

Gjest Frigg
Skrevet
Du snakker om det når DU synes det er riktig. Kan ikke fordra å måtte følge "regler" for ditt og datt. Ærlighet og åpenhet er alltid positivt.

Enig med Imax, du gjør det når du føler det er riktig! :enig_animasjon:

Skrevet

Takker for gode tilbakemeldinger.

Den ideèle situasjonen er jo at vi merker vi er på samme spor..og at alt faller naturlig. Så jeg venter og ser litt. Har bare datet i 4 uker...

Jeg hater også at det er regler for alt..at man skal vente med å ta kontakt,være kostbar,skjule følelser..o.l

Men må jo le også... Litt av at spill.

Jeg prøver alltid å være ærlig med hva jeg føler,men har nok skremt en og annen mann....så denne gangen tar jeg det med ro!

Men jeg gidder ikke gå å lure på hva han vil i flere mnd.

Skrevet

Si at du er blitt bedt ut...

Jeg hadde en sånn periode med en fyr, jeg var liksom så klok av skade og ville bare slappe av og nyte det uten noe mer visvas. Så ble han plutselig litt rar, jeg oppfattet det som han vill enoe mer, men han var veldig uklar - og jeg var ikke så veldig klar for noe heavy greier. Jeg sa jeg var blitt bedt ut, at jeg sa nei men at det fikk meg til å tanke litt på hvor grensene gikk hen... Hva ville han synes dte var naturlig å gjøre med andre? Dater dere bare hverandre? Hvi sman er kommer til det punktet hvor det er direkte unaturlig å treffe andre, så er det vel ting på gang??

I mitt tilfelle var han ganske klar på det, han sa han ikk evar samen med andre, at han begynte å bli veldig betatt og gjerne ville utforske greia vi hadde videre.

Synes for øvrig folk er noen jævla idioter av noen taktløse tullinger når de stiller spm "Er dere sammen nå eller?"... sånne ting er alltid touchy, og folk kan jo passe sine egne saker til de blir informert...

Skrevet

2ne...den var smart!

Men jeg er jo redd for at han sier: " Så hyggelig da... Du får kose deg!" :hoho:

Uansett,så har jeg hvertfall fått et svar!

Gjest rabrabara
Skrevet

Jeg pleier som regel ikke å "ta praten", for jeg synes jeg merker hvordan vei det går. Men alle forhold er jo forskjellige, og den ene gangen jeg sa noe spurte jeg "Hva vil du med meg, egentlig?" Da hadde jeg riktignok følelsen av at han ville at vi skulle bli sammen, men jeg ville at han skulel si det.

Gjest Hva vil du med meg?
Skrevet

Jeg spurte min samboer, etter 1 år, jeg: "hva vil du med meg?"

Han klarte ikke å svare, ble vag og snakket det bort. Så gikk det 2 år og jeg spurte ham om det samme. Han ble vag og uklar og rodde seg bort.

Behøver jeg å fortelle at det er slutt...? Han var ikke interessert i noe seriøst. Og det sier han NÅ??!!! For en IDIOT!!!!!Sex-monster.

:evil: :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Heller drittsekker som sier "øøøææ åååøøøhm nei vetikke" enn de som lover så sinnsykt med gull og grønne skoger at du blir helt svimmel, for så å bortforklare det i ettertid når de plutselig ikke vil alikevel.

Skrevet

I mitt første seriøse forhold skulle jeg sende en melding til en venninne som lød "hva synes du om typen min?". Da hadde jeg og exen datet i 2 mnd og vi hadde enda ikke hatt praten. Det som gikk veldig feil var at jeg klarte å sende meldingen feil, og den havnet selvsagt hos han. Deretter var vi "kjærester", jeg klarte litt ufrivillig å fortelle han hva jeg ville. :-)

Skrevet

Jeg er også sånn som ikke klarer å gjøre meg kostbar og å skjule hva jeg føler...om jeg er forelska eller betatt, så vil jeg gjerne vite hvordan det er med tingenes tilstand fortest mulig....Jeg gidder ikke å bruke masse tid og energi på en fyr som ikke vet...ser ingen sjarm i usikkerhet..

jeg tenker sånn at OM han ikke takler mine "intense" følelser og blir skremt bort, så klarer jeg garantert å skremme han bort før eller siden likevel...... :roll:

Med forloveden min kasta jeg meg rundt halsen hans og kyssa han så intenst at han ble helt satt ut....og da måtte vi bare ta praten..(men vi hadde ikke hatt sex før vi ble sammen, så da hadde vi jo et skille allerede....) - vi har vel og merke ingen dato å forholde oss til men...han holder ut med den intense kjæresten sin...heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...