AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Del Skrevet 6. april 2014 Hei, Jeg har forsøkt å bruke rabattkode fra Ellos som gir 25% rabatt på hjemsortimentet, inklusive møbler, men jeg får det ikke til å gå gjennom. Rabattkoden går ut i dag, og jeg skulle veldig gjerne brukt den, så jeg håper dere kan hjelpe meg her. Vilkår for rabattkoden (295863) er: Vilkår: Nybestilling over 200,- (etter fratrukket rabatt) på hjemmetekstil, dekor, tepper, tapeter, møbler og innendørsbelysning på Ellos. Maks 1 gang/kunde t.o.m. 06.04.14. Kan ikke kombineres med andre tilbud & prisreduserte varer. Gjelder ikke varer merket med "Ikke rabatt". Jeg ønsker å kjøpe dette bordet. http://www.ellos.no/ellos-home/avlastningsbord/426660?selArt=650804 Ut fra hva jeg ser, er dette ikke merket med "ikke-rabatt" og det burde vel ikke være noen grunn til at rabatten ikke går gjennom når jeg går i kassen? Er det noen som ser noe jeg ikke ser? Takk! Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Del Skrevet 6. april 2014 Mener å huske at det står at rabatten blir fratrukket i neste steg eller noe sånt. Du må liksom gå til kassen. Eller har du gjort det, også funker det ikke? Anonymous poster hash: a6820...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Del Skrevet 6. april 2014 Rabatten blir ikke trukket fra i handlekurven. Du må trykke for "gå videre". Du kan da se rabattsummen FØR du godkjenner ordren, så fortsatt angremulighet. Anonymous poster hash: 04523...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har gått helt til kassen til siste steg hvor neste steg er å "godkjenne bestillingen". Jeg får ikke opp noen rabatt - selv om jeg ser ingen grunn til at den ikke skulle bli trukket fra Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuggles Skrevet 6. april 2014 #5 Del Skrevet 6. april 2014 når du skriver inn rabattkoden på siden, så trykker du på "les vilkårene" så kommer en popup. da trykker du "benytt tllbudet" så handler du. så vil rabatten trekkes fra i kassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg fikk nå meldingen: Vi kan for øyeblikket ikke vise komplette opplysninger for: - rabatter- avgifter- leveringstider Når bestillingen er behandlet sendes din ordrebekreftelse med leveringstid og fratrukket rabatt. Da er det noe galt på sidene deres.. Tør jeg satse på at rabatten er fratrukket når den bekreftes og at det ikke er noe feil med kombinasjonen av rabattkode og møbel? Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Del Skrevet 6. april 2014 Men nå har jeg mistet muligheten til å trykke meg videre for å "godkjenn bestilling" og legge den inn Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuggles Skrevet 6. april 2014 #8 Del Skrevet 6. april 2014 kjør på med denne koden da: 295862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #9 Del Skrevet 6. april 2014 kjør på med denne koden da: 295862 Den fungerer ikke for det gjelder ikke møbler Men jeg syns det virker som om det er noe galt med Ellos-nettsiden og ikke rabattkoden, for jeg mistet som sagt muligheten til å godkjenne bestillingen etter at den "feilmeldingen" kom opp i kassen om at de hadde problemer med rabatter, avgifter og leveringstider. Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #10 Del Skrevet 6. april 2014 lukk fanen og prøv på nytt Anonymous poster hash: 6b0ae...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #11 Del Skrevet 6. april 2014 Nei, nå gir jeg opp. Nå er jeg tilbake på at rabatt ikke blir trukket fra totalprisen - og jeg får beskjed om at tilbudskoden ikke finnes. Har sendt mail til Ellos kundeservice - og håper jeg vil få muligheten til å kjøpe den selv om rabattkoden går ut i kveld.. det er tydeligvis noe galt med nettsidene deres Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #12 Del Skrevet 6. april 2014 synes forresten det du vil kjøpe var svindyrt!! Anonymous poster hash: 6b0ae...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #13 Del Skrevet 6. april 2014 synes forresten det du vil kjøpe var svindyrt!! Anonymous poster hash: 6b0ae...191 OK Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 6. april 2014 #14 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg fikk nå meldingen: Da er det noe galt på sidene deres.. Tør jeg satse på at rabatten er fratrukket når den bekreftes og at det ikke er noe feil med kombinasjonen av rabattkode og møbel? Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Jeg mener det bruker å bli sånn når de ikke er på jobb, dvs på søndager, og etter et visst tidspunkt på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 6. april 2014 #15 Del Skrevet 6. april 2014 Kor har du fått tak i koden? Om det er kupongkode.com, så står det som ein kommentar der: "Kodene fra Ellos vil ikke fungere pga de har koblet koder opp mot den enkelt konto/kundenummer." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #16 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg mener det bruker å bli sånn når de ikke er på jobb, dvs på søndager, og etter et visst tidspunkt på dagen Har aldri opplevd det tidligere, og jeg har handlet både på søndager og på kvelden på hverdager - ikke godt å si Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 6. april 2014 #17 Del Skrevet 6. april 2014 Har aldri opplevd det tidligere, og jeg har handlet både på søndager og på kvelden på hverdager - ikke godt å si Anonymous poster hash: cb1d1...d35 Er nok noen år siden jeg handlet hos Ellos sist, så godt mulig det er forandret på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå