Gå til innhold

Sier han bare vil være venner, men sier at jeg må sette grensene selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 18 år som nylig har kommet ut av et litt trøblete forhold, men som nå har fått et godt øye til en gutt som er like gammel som meg. Vi går på samme skole, og har småflørtet i 3 år uten at det har blitt noe mer. Jeg har alltid følt at han har hatt et godt øye til meg, men jeg har hatt kjærester regelmessig i denne perioden. Jeg og han har rotet litt på fest før, og vi prater litt på skolen samt at han ofte tar kontakt på facebook og snap. Problemet her er at jeg blir mer og mer forelsket i ham, og nå som jeg er singel kan jeg endelig ''sette inn støtet''. Men begge to flytter til høsten, og på grunn av dette vil han ikke ha kjæreste. Har hørt fra felles bekjente at han liker meg, men at det ikke kan bli noe mer enn bare venner. I går kveld inviterte han meg på film, og jeg sa selvfølgelig ja! I natt tikket det inn en melding der det sto at han vil si meg noe før han gjør noe dumt, og det er at han ikke under noen omstendigheter vil ha en kjæreste, men at vi er venner. Han skrev også at jeg må sette grensene selv. Dette gjorde meg veldig forvirret, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Noen som har noen innspill? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg langt unna ham.

Anonymous poster hash: d02e9...f1b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er forelsket, han vil ikke ha noe mer enn sex, du kommer til å ende opp såret og lei deg etter hvert.

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg lever med et håp om at han skal skifte mening, fordi det virker som han er forelsket i meg! Vet at jeg ikke takler å skulle ha sex med han samtidig som jeg vet at vi bare er venner, så du har sikkert rett..

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han vært interessert så hadde han ikke sagt at han ikke vil ha kjæreste. Han bare leker med deg, håper at du gir han sex i håp i at han skal forandre mening.

Hold deg unna, det kommer ingenting godt av dette. Alternativet er at du beholder vennskapet og ser hva som skjer. Men ikke la han få det knullet han vil ha uten at han vil være sammen med deg!

Anonymous poster hash: 46c39...46c
  • Liker 4
Skrevet

Jeg syns han virker som en allright fyr som faktisk sier i fra så klart og tydelig. Han vil ikke ha noe forhold, men når han sier at du må sette grensene, så virker det som at han er åpen for et vennskap med nærhet og sex.

Han vil nok neppe skifte mening, så tenk på deg selv! Hvilke følelser vil du komme til å sitte igjen med etterpå, dersom du ikke setter grensene?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg lever med et håp om at han skal skifte mening, fordi det virker som han er forelsket i meg! Vet at jeg ikke takler å skulle ha sex med han samtidig som jeg vet at vi bare er venner, så du har sikkert rett..

Jeg skal ikke si så mye, har gjort denne tabben selv… Men du kan ALDRI få en mann til å forelske seg bare ved å ha sex med ham. Skjer ikke. Enten så er han forelsket eller så er han ikke det. Det er ikke noe du kan lokke frem med underlivet ditt, for å si det sånn.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Han sier vel basicly at han er åpen for at dere blir ff''s.

Selv ville jeg holdt meg unna.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er overhode ikke interessert i å være hans fuck friend, for meg er det alt eller ingenting

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er overhode ikke interessert i å være hans fuck friend, for meg er det alt eller ingenting

Da gir du ham beskjed om det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...