AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Jeg har meldt meg inn i sukker for noen måneder siden og det kommer masse meldinger fra ulike menn. Hvordan i all verden klarer dere andre å sortere hvem dere skal svare og ikke? Jeg skjønner jo at noen åpenbart er uaktuelle, men det er jo svært mange trivelige menn som skriver også? Føler jeg skriver med en hel haug.. Anonymous poster hash: d2689...b84
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Luksusproblem! Jeg fikk ikke så mange henvendelser, men merket jo fort hvem jeg var interessert i og ikke. Og det gjør vel ingenting om du svarer alle? Anonymous poster hash: a2939...33a 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Ja jeg vet det er et skikkelig luksusproblem Men et problem likeså.. hehe Jeg har hatt en periode hvor jeg svarte absolutt alle, men det ble flere sider med meldinger.. hmm.. jeg får vel bare ta meg tid og svare alle de som virker mest overbevisende Du er der inne fremdeles, eller fant du kanskje kjærligheten der? Anonymous poster hash: d2689...b84
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Ja jeg vet det er et skikkelig luksusproblem Men et problem likeså.. hehe Jeg har hatt en periode hvor jeg svarte absolutt alle, men det ble flere sider med meldinger.. hmm.. jeg får vel bare ta meg tid og svare alle de som virker mest overbevisende Du er der inne fremdeles, eller fant du kanskje kjærligheten der? Anonymous poster hash: d2689...b84 Jeg fant samboeren min der, så er ikke der nå lenger. Jeg lette lenge og fant ham rett før 12-måneders-medlemsskapet mitt gikk ut. Jeg vet ikke helt hva jeg så på, men nå hadde heller ikke jeg så mange å velge mellom som deg. Merker veldig fort om en person er riktig eller ikke. Litt på engasjementet, skrivestilen, interesser, samtaleemner... Vanskelig å forklare! Anonymous poster hash: a2939...33a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Da ser jeg frem til å få den gode følelsen som dere to fikk Herlig at du fant mannen i ditt liv der inne Anonymous poster hash: d2689...b84
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Jeg fatter ikke at folk finner seg kjærester på nettdatingsider som sukker etc. Jeg har vært medlem i flere år men jeg klarer bare ikke å bli interessert i menn på den måten. I tillegg har jeg møtt min andel freaks, desperate menn som var meget ustabile. Selv om jeg har møtt noen hyggelige og så hjelper ikke det når jeg ikke føler noen kjemi. Men for all del, folk får gjøre som de vil, og for de som finner hverandre er jo det flott Jeg har meldt meg ut og kommer ikke til å melde meg inn igjen. Anonymous poster hash: 556a0...6a1 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Jeg fatter ikke at folk finner seg kjærester på nettdatingsider som sukker etc. Jeg har vært medlem i flere år men jeg klarer bare ikke å bli interessert i menn på den måten. I tillegg har jeg møtt min andel freaks, desperate menn som var meget ustabile. Selv om jeg har møtt noen hyggelige og så hjelper ikke det når jeg ikke føler noen kjemi. Men for all del, folk får gjøre som de vil, og for de som finner hverandre er jo det flott Jeg har meldt meg ut og kommer ikke til å melde meg inn igjen. Anonymous poster hash: 556a0...6a1 Folk er forskjellige. Jeg tror tålmodighet er et stikkord. Nå har jo du vært tålmodig, så det er ikke siktet til deg sånn sett, men jeg tror kanskje mange helst skal på date første uka eller på så mange dater som mulig. Og så blir man fortalt at man må treffes for å føle på kjemi. Jeg møtte ikke særlig mange. Jeg visste hva slags person jeg lette etter. Bare fire hele året jeg var medlem. Fire hyggelige menn som jeg delte en øl og en god samtale med en eller to ganger, og så ble det med det. Når jeg møtte samboeren min, så var det ikke umiddelbart kjærlighet ved første blikk. Det var ikke før på tredje date at det begynte å krible. Men jeg visste at vi hadde lik personlighet og like interesser. Nå når jeg kjenner ham bedre, så ser jeg at han er den mannlige utgaven av meg selv. (Dette var vel hverken svar på ditt innlegg eller på tråden, men men...) Anonymous poster hash: a2939...33a
Lennhy Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Jeg har hatt max uflaks på disse dating sidene, traff min tidligere kjæreste via en nettside å han viste seg til å være max ustabil , det er 2 år siden å ennå er han et probelm i hverdagen. Har vert på en del dater igjennom årene via datingsider, å ikke positivt overrasket, jeg burde hatt gullmedalje å velge feil menn 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Jeg har hatt max uflaks på disse dating sidene, traff min tidligere kjæreste via en nettside å han viste seg til å være max ustabil , det er 2 år siden å ennå er han et probelm i hverdagen.Har vert på en del dater igjennom årene via datingsider, å ikke positivt overrasket, jeg burde hatt gullmedalje å velge feil menn Sjekker mannfolka deg eller du dem? Du kan ikke skrive at du velger om du aldri tar kontakt med noen du tror du kunne passet med.. Anonymous poster hash: 351be...7c6
Meline37 Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Du kan skrive lenge og mye med en person også er det helt bommert og. Det har jeg erfart. Mens jeg kan skrive lite med en også er det mer klaff inreal, rart. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Man skriver vel bare med de som har en interesant profil;) for meg var det bare en som fanget interessen min, og vi er kjærester idag<3 go sukker!Anonymous poster hash: 28ff0...bb8 3
Lennhy Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Sjekker mannfolka deg eller du dem? Du kan ikke skrive at du velger om du aldri tar kontakt med noen du tror du kunne passet med..Anonymous poster hash: 351be...7c6 Jeg faller for den klassiske bad boyen , gjort hele livet hehe
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Jeg faller for den klassiske bad boyen , gjort hele livet hehe Da kan du ikke skylde på nettdating Anonymous poster hash: 2461d...303
Lennhy Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Da kan du ikke skylde på nettdating Anonymous poster hash: 2461d...303 Nei den gangen jeg traff en som ikke var bad boy, viste seg til å ha brukt falske bilder......
Gjest Lincoln Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg så på, men nå hadde heller ikke jeg så mange å velge mellom som deg. Merker veldig fort om en person er riktig eller ikke. Litt på engasjementet, skrivestilen, interesser, samtaleemner... Vanskelig å forklare! Anonymous poster hash: a2939...33a Litt på bilder, bilder, bilder og bilder tenker jeg vi forklarer det som. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Litt på bilder, bilder, bilder og bilder tenker jeg vi forklarer det som. Bilder har ikke en dritt å si siden kjemien sjelden stemmer i virkeligheten. Sånn er det for meg iafall, og derfor passer ikke sukker o.l for meg. Klarer bare ikke å bli interessert i noen på den måten, det blir for.. snålt. Uansett om mannen er så kjekk atte hjælp på bildene. Anonymous poster hash: 556a0...6a1 1
Gjest Lincoln Skrevet 9. april 2014 #17 Skrevet 9. april 2014 (endret) Bilder har ikke en dritt å si siden kjemien sjelden stemmer i virkeligheten. Sånn er det for meg iafall, og derfor passer ikke sukker o.l for meg. Klarer bare ikke å bli interessert i noen på den måten, det blir for.. snålt. Uansett om mannen er så kjekk atte hjælp på bildene. Anonymous poster hash: 556a0...6a1 Her snakket man om å velge ut hvem man møter. Og det velger dere ut fra 99,9 % bilder og 0,1 % tekst. Endret 9. april 2014 av Lincoln 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 Litt på bilder, bilder, bilder og bilder tenker jeg vi forklarer det som. Du kan gjerne tro det, men han hadde faktisk ikke et særlig bra bilde. Bilder funker mest som en bekreftelse på at personen ser noenlunde normal ut, og gjerne litt snill.Anonymous poster hash: a2939...33a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #19 Skrevet 10. april 2014 Jeg fant min på Sukker.no i løpet av bare et par dager. Sorterte på geografisk avstand (måtte fire litt da ingen av de 300 "matchene" i behagelig nærhet matchet), alder og absolutte krav om humor og livssyn. Blant de relativt få med match over 90 var det bare èn eneste en som matchet på de aller viktigste punktene. I tillegg så han kjekkere ut enn noen av de andre nestenmatchene. Valget var veldig enkelt Anonymous poster hash: de733...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå