Gå til innhold

Var på "tinderdate"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har pratet litt md ei på tinder noen dager. Traff henne på cafe i går. Har kun sett bilde, og synes hun hadde et søtt ansikt og virket hyggelig.

Hun fortalte også at hun liker og trene osv.

Men jeg er veldig opptatt av trening, og trener mye i uka og går toppturer hele sommeren. Og da jeg møtte henne var hun veldig overvektig, og all interesse bare forsvant rett ut av vinduet, og er ikke interessert lenger.

Føler meg slem...

Er jeg en drittsekk? :S

Anonymous poster hash: 61f7d...860

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du er ikke slem selv om du ikke blir tiltrukket av overvektige damer

Anonymous poster hash: e6449...0fd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr for noen uker siden som hadde skikkelig ølmage, og han er bare 20 år.. Ble avtent med en gang. Slemt kanskje, men jeg kan ikke bestemme hvem jeg tenner på eller ikke. Ble bare med den ene daten.

Han jeg dater nå har ikke sixpack og svære biceps, men han trener i alle fall og ser sunn og frisk ut i tillegg til at han er veldig aktiv slik som jeg :)

Jeg er ikke overfladisk jeg heller, men for meg er helse veldig viktig, og en ølmage klarer jeg dessverre ikke tenne på når jeg som kvinne nesten har sixpack selv.

Anonymous poster hash: 9ac08...db1
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en som ikke liknet bildene i det hele tatt. Han var også mye mer innadvendt og passet ikke meg overhodet. Følte meg fryktelig slem som avviste og måten jeg gjorde det på var ikke snill.

Men nei. Du er ikke slem bare fordi at en person ikke passer for deg.

Anonymous poster hash: 3d35a...c3f

Gjest Snuppi
Skrevet

Nei, du er ikke slem!

Du er bare ikke tiltrukket av henne, Det er ikke noe galt i det.

Skrevet

Jeg ville uansett ikke datet en gutt som ikke var fysisk tiltrukket av meg når han møtte meg. Så nei, du er ikke en drittsekk. Utseende har noe å si, for mange hvertfall

• Liker 1
Skrevet

Nei du er ikke slem, men du trenger ikke å fortelle henne hvorfor det ikke blir noe date nr 2, for å si det sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...