AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Tre jenter tidlig i tjueårene, studenter. Men se så kjedelig! Jeg synes alle jenter i Oslo kler seg slik som dette. Urk. Jente nr. 1 fra venstre har pashminaskjerf, beige kåpe, tights, og så de hersens Converse-skoa, selvfølgelig … Nr. 2, parkas, skinny jeans (finnes jo ikke andre modeller, neida) og Dr. Martens. Nr. 3 slår til med en superlang og uformelig cardigan, skinny jeans (bombe) og joggesko. Dette er jo stort sett hva "alle" i denne aldersgruppen her i Oslo kler seg i, med få unntak. Anonymous poster hash: 73cc5...9e4 12
Version 2.0 Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Ikke alle. Og det er herlig å se de som skiller seg ut! 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Og ja, jeg synes absolutt ikke at Converse-skoene hennes gjorde antrekket fint, synes de dro ned det klassiske i det. Pashminaskjerf og beige kåpe, da bruker man noe annet enn Converse. Ble en rar stilmiks det der. Anonymous poster hash: 73cc5...9e4 5
Version 2.0 Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Og må huske at denne aldersgruppen er kjent for å gjøre som "alle de andre". 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Syns ingen skiller seg ut, uansett hva slags stil man har så er det en tonn med andre som har akkurat samme stil. Du skal være rimelig helsikes original for at noen kan påstå du skiller deg ut. Anonymous poster hash: eef79...846 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Vanligvis så driter jeg som regel i hva folk har på seg, med mindre det er noe veldig spesielt som fanger oppmerksomheten min, men herregud så lei jeg er av å se Converse. De passer ikke til 99% av antrekkene de blir brukt til. Anonymous poster hash: 4cf9e...737 11
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Syns ingen skiller seg ut, uansett hva slags stil man har så er det en tonn med andre som har akkurat samme stil. Du skal være rimelig helsikes original for at noen kan påstå du skiller deg ut. Anonymous poster hash: eef79...846 Nå mente jeg ikke det at man på død og liv må skille seg ut, men det finnes jo andre plagg enn skinny jeans, Converse og cardigans. Har fått helt overdose av disse plaggene nå. Anonymous poster hash: 73cc5...9e4 2
Gjest Evans Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Er artikkelen om at de skiller seg ut? Eller bruker du de bare som eksempel? Og er det et mål at man må skille seg ut? Hvis man trives med å se nogen lunde lik ut som alle andre, er ikke det ok?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Er artikkelen om at de skiller seg ut? Eller bruker du de bare som eksempel? Og er det et mål at man må skille seg ut? Hvis man trives med å se nogen lunde lik ut som alle andre, er ikke det ok? Gjesp. Ikke vær så sinna da. Bruker du Converse, eller? Anonymous poster hash: 73cc5...9e4 2
Gjest Evans Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 (endret) Gjesp. Ikke vær så sinna da. Bruker du Converse, eller? Anonymous poster hash: 73cc5...9e4 Hehe, jeg er ikke sinna i det hele tatt - jeg bare spør. Får slenge på et smilefjes da - så jeg ikke blir tatt for å være sinna Edit: Jeg er veldig glad i converse ja. Er ikke en av de som skiller meg ut i stor grad - gjort det tidligere kanskje, men ikke nå. Men lurer fortsatt på hvorfor det er så viktig? Og om disse jentene faktisk har noe med saken å gjøre? Edit 2: Endret 6. april 2014 av Evans
Marie90 Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Synes ikke Converse er fint, men synes ikke det er så vanvittig vanlig heller. Fleste (norske) jenter jeg kjenner bruker stovletter om vinteren og mokasiner eller ballerina om våren. Ellers synes jeg beige kåpe med skjerf er pent og enkelt, samt varmt. Er vel ikke noe mål å skille seg ut bare for å gjore det. Kvinnene jeg synes har penest stil - Olivia Palermo, Miranda Kerr, Rosie Huntington-Whiteley - har ikke så vanvittig spesiell stil, de har bare lekre antrekk som sitter bra på dem. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Ja, det er en veldig kjedelig stil. Skulle ønske flere ville kle seg i kjoler, og litt mer elegant. Anonymous poster hash: 9153d...1ca 3
Fuglen Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Jeg har den samme cardiganen!!! Elsker den!! :D :D Men ja, gi et konkret eksempel på hvordan du kler deg da, eller legg ved et bilde? 2
Pysa Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Noen av oss tar på oss klær for å være noenlunde anstendige og å holde varmen. Da velger vi gjerne noe behagelig og nøytralt som ikke vekker oppsikt på den ene eller andre måten, noe som vi selv syns ser ok ut. Så pynter vi oss heller til fest. Men om målet for andre er å alltid være klar for en photo shoot, så hver sin lyst. 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Ikke alle er interessert i mote og stil vettu. Også dem som ikke ØNSKER å skille seg ut av ulike grunner. Anonymous poster hash: 9b144...a62 3
Yzma Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Lev og la leve. Hva er vitsen med å sitte her å klage over hva andre har på seg? Hvis du har kjempelyst til å skille deg ut, så kjør på. Andre har kanskje ikke like lyst. 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Synes ikke Converse er fint, men synes ikke det er så vanvittig vanlig heller. Fleste (norske) jenter jeg kjenner bruker stovletter om vinteren og mokasiner eller ballerina om våren. Ellers synes jeg beige kåpe med skjerf er pent og enkelt, samt varmt. Er vel ikke noe mål å skille seg ut bare for å gjore det. Kvinnene jeg synes har penest stil - Olivia Palermo, Miranda Kerr, Rosie Huntington-Whiteley - har ikke så vanvittig spesiell stil, de har bare lekre antrekk som sitter bra på dem. Det er jeg ikke uenig i, klassisk og pent er det. Det er kombinasjonen med Converse som ødelegger antrekket. Anonymous poster hash: 73cc5...9e4 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Lev og la leve. Hva er vitsen med å sitte her å klage over hva andre har på seg? Hvis du har kjempelyst til å skille deg ut, så kjør på. Andre har kanskje ikke like lyst. Jeg vet ikke om du har fått med deg at KG er et diskusjonsforum? Dette er underkategorien 'klær, sko og mote'. Her diskuteres dette temaet. Anonymous poster hash: 73cc5...9e4 4
Gjest Beist Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Jeg skal begynne å gå naken, da skiller jeg meg ut, da! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå