AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Avvist av drømmemannen etter flere mndr. Plutselig var det umulig å få tak i han, ingen kontakt i det hele tatt. Og det gjør helt forjævlig vondt. Jeg savner han, jeg føler meg som en idiot, føler meg lurt, utnyttet og alt som er. Måtte bare få det ut... Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Anonymous poster hash: b9d50...319
Pysa Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Nå skal du ta vare på deg selv, i slike former som passer deg best, enten det er å trene, spise sjokolade, gråte, baksnakke eksen med venninner, spille musikk osv. Og så - skal du sakte, men sikkert reise deg igjen. Det kommer flere menn. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Han er ikke drømmemannen! Anonymous poster hash: 93f5f...c30 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Huff. Jeg vet hvordan du har det. Det aller beste du kan gjøre er å slette nummeret hans, blokkere ham på Skype/FB eller hvor du enn måtte ha ham som kontakt. Du kan tom. blokkere nummeret hans, så slipper du å se om han kontakter deg om du ikke vil det. Det gjør dritvondt i begynnelsen, men det er så mye vondere å ikke gi slipp på forelskelsen. Anonymous poster hash: 6ae7d...39c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Takk for støtte! Det hjelper følte på mange måter at dette var min siste sjangse til å finne kjærligheten. Tror ikke jeg hadde klart en kjærlighetssorg til etter denne...Anonymous poster hash: b9d50...319
Pysa Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Takk for støtte! Det hjelper følte på mange måter at dette var min siste sjangse til å finne kjærligheten. Tror ikke jeg hadde klart en kjærlighetssorg til etter denne...Anonymous poster hash: b9d50...319 Å, neida! Verden er full av menn! (Og kjærlighetssorger, men det skal jeg ikke si til deg. ) La deg få tid til å sørge over det du mistet. Og så: opp igjen!
Gjest ashanti Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Akkurat nå føles det helt forjævelig. Tro meg, jeg har vært der! Det kan hende det tar tid og det kan hende du kommer over det fortere enn du tror nå. Uansett bør man bare kjenne litt på det å sørge og å være lei seg en periode, før man må komme seg ovenpå igjen å gå videre. Jeg har hatt kjærlighetssorg flere ganger og alle gangene har jeg tenkt at "jeg kommer aldri til å finne en ny" og "jeg kommer aldri til å tørre å date noen eller bli sammen med noen igjen". Men man kommer over det og livet går videre. Og en dag tenker man tilbake på det og innser at han var jo ikke den rette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå