Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en jente på 19 år som sliter med noe som er et stort problem for meg. Har nå slitt med dette i sikkert 10 år, jeg synes det er på tide å gjøre noe med det.. Om det er mulig da selvfølgelig. Når vi på skolen har hatt øvelser som å hoppe tau, hoppe over benk osv så har jeg måttet si jeg ikke kan fordi jeg tisser på meg, om jeg hopper på trampoline eller ler mye også så bare strømmer det helt ukontrollert ut, klarer bare ikke å stanse det og kan ikke noe for det. Prøvde å fortelle det til noen venninner en dag men de lo bare av meg, utrolig sårende egentlig men forstår jo at det jeg fortalte egentlig er ganske unormalt!? Er det noen som har opplevd lignende eller kan tenke seg til hva som er problemet? Utrolig lei av å ha det slik som dette :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med lege. Det finnes flere grunner til at man sliter med dette - og mye finnes det behandling mot.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så uvanlig. Gå til legen :) De har hørt om dette 100 ganger før, og du trenger ikke grue deg til å fortelle det :) Lykke til

Anonymous poster hash: fcb55...87b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sånn når jeg hopper på trampoline. Da lekker det.

Skikkelig ubehagelig og man blir veldig obs..

Jeg tror knipeøvelser skal funke. Bare google det så finner du mange tips.

Du kan også gå til lege med dette problemet for da får du lært deg helt riktigt teknikk. Mange som gjør knipeøvelser kniper rett og slett feil.

Jeg er desverre for lat og glemmer å gjøre slike øvelser.. Er 24 år

Anonymous poster hash: 01ab0...307
Skrevet

Dette kan fikses ved et enkelt inngrep. Ta kontakt med lege.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et tilsvarende problem, men jeg tissa aldri helt på meg.

Jeg gikk til urolog og fikk sett på det. Å "klemme" under sex hjelper på musklene der nede som holder igjen. Men jeg ville tatt det opp med fastlegen, egentlig for LENGE siden pga det er et så stort problem. En slik operasjon går fort og for det meste smertefritt uten komplikasjoner. De strammer bare musklene der nede. Bestemor gjorde det.

Utrolig kjip situasjon så jeg ville gått videre med det.

Anonymous poster hash: 28cf8...664
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå med dette lengre uten å gjøre noe med det. Beskriv problemet for fastlegen din, og få med at det ikke bare drypper litt, men strømmer ut. Det kan fikses med et enkelt inngrep på sykehus, ofte innleggelse og utskriving samme dag.

Synd hvis dette problemet - som er så enkelt å fikse - skal sette begrensninger for deg.

Sender deg en klem og ønsker lykke til.

Anonymous poster hash: a1c0e...33c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sånn når jeg hopper på trampoline. Da lekker det.

Skikkelig ubehagelig og man blir veldig obs..

Jeg tror knipeøvelser skal funke. Bare google det så finner du mange tips.

Du kan også gå til lege med dette problemet for da får du lært deg helt riktigt teknikk. Mange som gjør knipeøvelser kniper rett og slett feil.

Jeg er desverre for lat og glemmer å gjøre slike øvelser.. Er 24 år

Anonymous poster hash: 01ab0...307

Knip hver gang du pusser tenner :)

Anonymous poster hash: 355b4...655

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...