Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har type og vi er i et relativt stabilt og "commited" forhold... selv om jeg aldri har ligget med noen andre mens vi har vært sammen, har jeg klina med et par venner og føler aldri noe skyld for det (jeg vet, jeg er et monster). Mens forholdet vårt går videre føler jeg meg litt "fanget" og får veldig lyst til å presse grensene..Vi har aldri sex og jeg er ikke spesielt interessert i å ha sex med ham, selv om jeg ser på meg selv om et seksuelt menneske.

Jeg har møtt en fyr på universitetet og vi har hengt ut en del ganger, tatt noen øl etter skolen og spiser lunsj sammen hver dag.

Har egentlig følt at han har vært interessert fra dag 1, men så fikk jeg vite at han hadde dame, og jeg har jo type.. Så selv om jeg hadde litt lyst til å se hvordan det kunne utspilt seg, lot jeg være. På fredag tok vi en øl og plutselig sa han at han syntes jeg var attraktiv og at han likte meg. Deretter la han ut om forholdet sitt som ikke var optimalt, og at han ikke følte særlig samvittighet ovenfor denne kvinnen han er samboer med. Jeg kjente meg veldig igjen i følelsene han beskrev om å ikke føle skyld og skam, og følelsen av å være fanget i et forhold.. Han er også ekstremt intelligent, belest og interessant.

Så derfra gikk det videre til litt på-kanten-prat om sex, div. Vi klina litt og holdt hender. Han sa deretter at vi bør møtes hjemme hos meg for å "henge ut" (ha sex, seff).

Jeg har faktisk veldig lyst. Men jeg har ikke lyst til å miste kjæresten min. Eller, jeg vet ikke hva jeg ville gjort uten ham. I tillegg er jeg redd for at hvis jeg gjør dette, vil jeg utvikle følelser for fyren (jeg blir "forelska" på et blunk..) og alt blir bare awkward...

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Egentlig bare å høre om det er folk som har vært i liknende situasjon og hva folk råder meg til..

PS, jeg vet allerede at jeg er en kynisk og fæl dame.

Anonymous poster hash: 197bc...ddc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her, skal sies at fyren det er snakk om kun er interessert i sex, ikke noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes du enten bør gjøre det slutt med typen din eller være trofast mot han, kan hende du har gått av å leve litt som singel

Anonymous poster hash: d1776...acf
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i nøyaktig samme situasjon.

Min kjæreste er utrolig snill og søt, men har er overhodet ikke interessert i sex!! Blir aldri kåt eller tar initiativ... Og så traff jeg en annen mann... Han var den mest lidenskapelige jeg noen gang hadde møtt, og sexen var den beste ever!! Han ville at jeg skulle gjøre slutt med kjæresten min og bli sammen med han. Han maste i to mnd, men jeg klarte ikke helt stole på han. Han virket veldig som en casanova. Så jeg gjorde ingenting. Fortsatte å være sammen med kjæresten, valgte det trygge, fremfor det spennende. Og han andre har sluttet å ringe... Så nå har jeg det helt jævlig fordi jeg er usikker på om jeg valgte feil... Og jeg kommer aldri til å glemme han..

Det er helt forjævlig, så jeg skjønner akkurat hvordan du har det....

Anonymous poster hash: 1e282...3a6

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke kynisk, ikke litt engang jenta mi!

Du er et helt forjævlig mennesket! Du er råtten, ekkel, kvalm, utro, skitten, stinkende og generelt lite empatisk. I det virkelige liv hadde jeg ikke rørt deg, ikke med en pinne engang!

Visste du også at i Saudi Arabia og Iran blir mennesker som deg tildelt dødsstraff?! Ikke bare engang, men dobbel dødsstraff?

Det at du i hele tatt ser på dette som dilemma viser dine utrolig dårlig degraderte gener som ikke helt fortjener dagens lys. Det du gjør nå mot et annet mennesket er ikke normalt, og alle mennesker vet at det ikke er et dilemma, det er kun en ting som skal gjøres. Gjør det slutt med kjæresten din, han fortjener så mye bedre enn deg! Fordi jeg etter å ha lest teksten din begynte å tvile på din rett til eksistens på jordoverflaten.

Har du problem med å se det dilemmaet, ja, da burde du akseptere min aldeles gode teori om dine dårlige gener. Det du nå gjør mot denne stakkarse kjæresten din er feil, galt, slemt, råttent og helt jævlig. Du skjønner selv hva som det er det riktige å gjøre, du trenger ikke å skrive et innlegg her på KG for å få støtte, slik de fleste her på KG gjør. Fordi du fortjener ingen støtte, du fortjener å tåle sannheten!

Skjerp deg, skam deg og bli et bedre mennesket, noe jeg har mine tvil om du i detheletatt vil klare, da dine gener har talt for sitt! Gjør kjæresten din en tjeneste, vær snill mot han og vis litt empati, dump han! Han fortjener så mye bedre enn deg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om dere ikke har barn sammen, hva binder deg til å være sammen med kjæresten din? Dere har en historie sammen, mange gode minner osv, men om du ikke tenker at han er mannen du vil dele resten av livet ditt med så gjør det slutt. Ting forandrer seg ikke selv om årene går. Du får det du har fått og sjelden noe mer. Gjør deg selv en ærlig tjeneste. Gjør det slutt og deretter møt andre menn. Ser ingen grunn til å vente med å gjøre det slutt når du bare tenker på den andre mannen. Tror neppe du trenger å være redd for å ende opp alene....

Anonymous poster hash: ca891...79c
AnonymBruker
Skrevet

Vadolocos, hva er problemet ditt??

For det første, dette er KVINNEGUIDEN, så vidt jeg klarer å se er du en "mann"

Hun har da all verdens rett, og ytringsfrihet til å spørre andre KVINNER om råd!

Hvis det er noe galt med hennes gener, hva er da galt med alle menn som Dagbladet Magasinet skrev om igår? Som er gift eller samboere, og kjøper seksuelle tjenester? En mann der sa noe sånt noe som at de fleste menn som hadde hatt muligheten, ville vært utro. Hvorfor er der greit at menn gjør det, men ikke kvinner????

Anonymous poster hash: 1e282...3a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Puh, tusen takk for svar. Jeg føler meg av og til skikkelig råtten, men jeg tillater meg selv så altfor ofte å komme i slike situasjoner.

Hvorfor jeg ikke vil slå opp; Tja, trygghet, historie.. kanskje mest av alt familie og venner. De elsker han og ser på oss som det perfekte paret. Høres dumt ut, men det hadde vært et så enormt nederlag for både meg og ikke minst han. Selvfølgelig er jeg redd for å ende opp alene. Er 24 år, hadde et langt forhold fra 16-20 års alder, og da han slo opp ble jeg veldig lettet. Men jeg har aldri slått opp med noen selv.

Som sagt blir jeg ekstremt fort betatt av folk, og lurer på om dette er bare en slik greie, som vil gå over (dessuten vil jeg ikke ende opp med denne fyren, han, som meg, er jo en utro jævel..) og det vil jeg ikke satse bort fremtiden min på...

Skrevet (endret)
On 4/6/2014 at 5:50 PM, Vadolocos said:

Du er ikke kynisk, ikke litt engang jenta mi!

Du er et helt forjævlig mennesket! Du er råtten, ekkel, kvalm, utro, skitten, stinkende og generelt lite empatisk. I det virkelige liv hadde jeg ikke rørt deg, ikke med en pinne engang!

Visste du også at i Saudi Arabia og Iran blir mennesker som deg tildelt dødsstraff?! Ikke bare engang, men dobbel dødsstraff?

Det at du i hele tatt ser på dette som dilemma viser dine utrolig dårlig degraderte gener som ikke helt fortjener dagens lys. Det du gjør nå mot et annet mennesket er ikke normalt, og alle mennesker vet at det ikke er et dilemma, det er kun en ting som skal gjøres. Gjør det slutt med kjæresten din, han fortjener så mye bedre enn deg! Fordi jeg etter å ha lest teksten din begynte å tvile på din rett til eksistens på jordoverflaten.

Har du problem med å se det dilemmaet, ja, da burde du akseptere min aldeles gode teori om dine dårlige gener. Det du nå gjør mot denne stakkarse kjæresten din er feil, galt, slemt, råttent og helt jævlig. Du skjønner selv hva som det er det riktige å gjøre, du trenger ikke å skrive et innlegg her på KG for å få støtte, slik de fleste her på KG gjør. Fordi du fortjener ingen støtte, du fortjener å tåle sannheten!

Skjerp deg, skam deg og bli et bedre mennesket, noe jeg har mine tvil om du i detheletatt vil klare, da dine gener har talt for sitt! Gjør kjæresten din en tjeneste, vær snill mot han og vis litt empati, dump han! Han fortjener så mye bedre enn deg

.

Endret av Sayang
Skrevet (endret)

.

Endret av Sayang
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet ditt er at du er avhengig av å ha en mann. Kjæresten din burde du ikke være sammen med når du ikke er seksuelt tiltrukket av han. Gjør det slutt. Og det har ingenting med eventuelle andre menn å gjøre. Du skal gjøre det slutt fordi han ikke er den rette for deg. Og så er du alene frem til du finner den som er den rette for deg. Det er ikke verre enn det.

Og når du er redd for å bli forelska i han studiekameraten din skal du selvfølgelig ikke gå videre med han, når du vet han er bare ute etter sex.

Anonymous poster hash: ed153...468
  • Liker 2
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Jeg råder deg til:

å gjøre det slutt med typen, la være å ha sex med studiekompisen din, konsentrer deg om studiene dine og skaff deg litt dannelse. Og bli et selvstendig menneske som klarer seg selv og ikke bruker folk, og lar seg bruke. Du ender opp med å rote til hele privatlivet ditt og det blir det ikke gode karakterer ut av.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har type og vi er i et relativt stabilt og "commited" forhold... selv om jeg aldri har ligget med noen andre mens vi har vært sammen, har jeg klina med et par venner og føler aldri noe skyld for det (jeg vet, jeg er et monster). Mens forholdet vårt går videre føler jeg meg litt "fanget" og får veldig lyst til å presse grensene..Vi har aldri sex og jeg er ikke spesielt interessert i å ha sex med ham, selv om jeg ser på meg selv om et seksuelt menneske.

Å være redd for å bli alene er, etter min mening, ikke en god nok grunn til å bli værende i et forhold. Ingen av dere har godt av det. Gjør det slutt med kjæresten din, etter det er du fri til å gjøre hva du vil. Men hold deg unna opptatte fyrer.

Skrevet

Tusen takk for svar. :-)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er heller ikke særlig interessert i sex dessverre, men jeg har aldri engang vurdert utroskap. mitt råd til deg er at du får enten kjøpe deg en dildo, eller slå opp.

Anonymous poster hash: 34a22...a01
Gjest Blomsterert
Skrevet

Du kan ikke for hva du føler og ikke.

Men det du k a n styre er h a n d l i n g e n e dine. Utroskap er dårlig valg.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Puh, tusen takk for svar. Jeg føler meg av og til skikkelig råtten, men jeg tillater meg selv så altfor ofte å komme i slike situasjoner.

Hvorfor jeg ikke vil slå opp; Tja, trygghet, historie.. kanskje mest av alt familie og venner. De elsker han og ser på oss som det perfekte paret. Høres dumt ut, men det hadde vært et så enormt nederlag for både meg og ikke minst han. Selvfølgelig er jeg redd for å ende opp alene. Er 24 år, hadde et langt forhold fra 16-20 års alder, og da han slo opp ble jeg veldig lettet. Men jeg har aldri slått opp med noen selv.

Som sagt blir jeg ekstremt fort betatt av folk, og lurer på om dette er bare en slik greie, som vil gå over (dessuten vil jeg ikke ende opp med denne fyren, han, som meg, er jo en utro jævel..) og det vil jeg ikke satse bort fremtiden min på...

Veldig dumt om du velger å være sammen med han fordi alle andre liker dere så godt. Du kommer til å møte deg selv i døren til slutt. Og 24 år er ingen alder, du har mange gode år fremfor deg før en eventuell biologisk klokke tikker. Og jeg er sikker på at den dagen du treffer den rette så glemmer du alle andre menn rundt deg og blir ikke lenger betatt sånn som du blir idag. Lykke til med valget.

Anonymous poster hash: ca891...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...