Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fikk spørsmål i dag om jeg noen gang har brukt ingefærrot på den jeg har gitt ris.

Ja, har det. Har vært meget effektivt men og opplevd at det ikke hadde virkning.

Noen her som har erfaring?

Ikke alle reagerer likt på alt. Noen synes at ingefær er ille, andre bryr seg lite.

Jeg har for øvrig gode erfaringer med tigerbalsam på en plugg.

Endret av Erazor
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dum! Men visste ikke at det var mange menn som likte å bli spanka, trodde de fleste likte å være dominante

Jeg tror det er mange unge som tror det. Man ser gjerne ting litt svart/hvitt en stund når det kommer til seksualitet. Men man trenger ikke å være submissiv for å være kvinne eller dominant for å være menn. Og det er som en skala, man er ikke nødvendigvis bare det ene eller andre, men en blanding av personlige preferanser. Bare lurer litt etter du spurte, hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 39961...f37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og tar i hvert fall gladelig i mot ris på rompa, men så har jeg også levd en stund :-)

Og hvis dama vil ha ris, så stiller jeg også opp :-)

Anonymous poster hash: 26d09...c8f

• 1 år senere...
Skrevet

Er det ikke litt "gay" å villa bli spanket (gutter altså)?

Og ikke "lille venn" meg

Det er gay for en mann å ha sex med en annen mann.
Det er straight for en mann å ha sex (uansett type, inklusiv å bli dominert og/eller spanket) med en kvinne.

Er du seksuelt anal-fabet?

• Liker 2
Skrevet

Det er gay for en mann å ha sex med en annen mann.Det er straight for en mann å ha sex (uansett type, inklusiv å bli dominert og/eller spanket) med en kvinne.

Er du seksuelt anal-fabet?

har du googla nå? :)

Skrevet

Er det SÅ mange som ønsker det da? Hver sine lyster :nigo:

Skrevet

Hva kommer det av at så mange kvinner ønsker å få ris på bar rompe?

Og hvorfor er ydmykelsen ved å stå i skammekroken etterpå noe flere søker?

Nå kommer du med en påstand da, og jeg spør som sikkert mange andre har spurt om, (jeg har ikke lest hele tråden, om hva din påstand baseres på. Har du noe tall eller lignende ? Vi vet at både kvinner og menn tenner på ris og ydmykelse, det å bli straffet, dominert osv. Til din andre påstand om at flere søker ydmykelsen i skammekroken, blir vel noe av det samme. Man tenner på det man tenner på, igjen hvordan vet du at flere søker det, altså at det er økende ? Regner med at du ikke har så mange erfaringer på området enn personlige... Ulike mennesker liker ulik sex. Ingen er like, samtidig som vi har mye som er likt. 

Skrevet

Det er deilig kort og greit!

• 3 uker senere...
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er deilig kort og greit!

Det er interessant. Dere som liker å få ris, hvorfor oppleves det som deilig ? 

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det er interessant. Dere som liker å få ris, hvorfor oppleves det som deilig ? 

Det har med blandingen av smerte å nytelse å gjøre. Dette gjør nytelsen å orgasmen ekstra kraftig, litt som smaken av søtt og salt samtidig. Og så har det med underkastelse underdanighet å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...