Mariell007 Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 Var det noe du lurte på lille venn? Anonymous poster hash: 43f5f...5d6 Er det ikke litt "gay" å villa bli spanket (gutter altså)? Og ikke "lille venn" meg
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Er det ikke litt "gay" å villa bli spanket (gutter altså)? Og ikke "lille venn" meg Du kan kalle det "gay" om du vil, men disse guttene fins i massevis ja. Anonymous poster hash: 43f5f...5d6 1
Gjest Lincoln Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Du kan kalle det "gay" om du vil, men disse guttene fins i massevis ja. Anonymous poster hash: 43f5f...5d6 Mange homoer ja.
Mariell007 Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 Du kan kalle det "gay" om du vil, men disse guttene fins i massevis ja. Anonymous poster hash: 43f5f...5d6 Så da er de skaphomser? Eller altså, burde ikke de like å føle seg dominante?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #25 Skrevet 6. april 2014 Mange homoer ja. Okei. Så da er de skaphomser? Eller altså, burde ikke de like å føle seg dominante? Spiller du dum, eller er du dum? Anonymous poster hash: 43f5f...5d6 4
Mariell007 Skrevet 6. april 2014 #26 Skrevet 6. april 2014 Okei. Spiller du dum, eller er du dum? Anonymous poster hash: 43f5f...5d6 Er ikke dum! Men visste ikke at det var mange menn som likte å bli spanka, trodde de fleste likte å være dominante
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #27 Skrevet 6. april 2014 Er ikke dum! Men visste ikke at det var mange menn som likte å bli spanka, trodde de fleste likte å være dominante Da har du tatt feil. Veldig feil. Og du har vært litt fordomsfull, rett og slett. Mange submissive menn som er litt frustrerte, fordi de sliter med å finne seg en kvinnelig domina. Anonymous poster hash: 15a65...65e 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #28 Skrevet 6. april 2014 Er ikke dum! Men visste ikke at det var mange menn som likte å bli spanka, trodde de fleste likte å være dominante Er mange menn liker å bli dominert altså. Anonymous poster hash: 43f5f...5d6 1
Gjest Ciegus Skrevet 6. april 2014 #29 Skrevet 6. april 2014 Det finnes til og med dominante menn som liker å bli spanket... 3
Gjest Lincoln Skrevet 6. april 2014 #30 Skrevet 6. april 2014 Joda, selv om det kun er snakk om et par promille av alle menn så er jo det "mange" sett under ett.
Gjest Ciegus Skrevet 6. april 2014 #31 Skrevet 6. april 2014 Joda, selv om det kun er snakk om et par promille av alle menn så er jo det "mange" sett under ett. Par promille? You wish. 2
Gjest Lincoln Skrevet 6. april 2014 #32 Skrevet 6. april 2014 (endret) Par promille? You wish. Det kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Hva vet egentlig du om saken, forresten? Endret 6. april 2014 av Lincoln
Disiplin Skrevet 7. april 2014 Forfatter #33 Skrevet 7. april 2014 Fikk spørsmål i dag om jeg noen gang har brukt ingefærrot på den jeg har gitt ris. Ja, har det. Har vært meget effektivt men og opplevd at det ikke hadde virkning. Noen her som har erfaring?
Gjest rådyr Skrevet 7. april 2014 #34 Skrevet 7. april 2014 Fikk spørsmål i dag om jeg noen gang har brukt ingefærrot på den jeg har gitt ris. Ja, har det. Har vært meget effektivt men og opplevd at det ikke hadde virkning. Noen her som har erfaring? Hva med hvitløk eller chili? Passer jo også godt sammen med ris. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #35 Skrevet 7. april 2014 Hva kommer det av at så mange kvinner ønsker å få ris på bar rompe? Og hvorfor er ydmykelsen ved å stå i skammekroken etterpå noe flere søker? Kvinner er ment til å bli dominert, er ikke dette almen lære? Anonymous poster hash: 6240a...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #36 Skrevet 7. april 2014 Elsker det! Spesielt hvis jeg er bundet samtidig som jeg får noen slag over stumpen Anonymous poster hash: a3bd3...d36
Gjest Coolaid Skrevet 7. april 2014 #37 Skrevet 7. april 2014 Slemme jenter. Dere skulle alle fått ris
Gjest Red Queen Skrevet 10. april 2014 #38 Skrevet 10. april 2014 Fikk spørsmål i dag om jeg noen gang har brukt ingefærrot på den jeg har gitt ris. Ja, har det. Har vært meget effektivt men og opplevd at det ikke hadde virkning. Noen her som har erfaring? Ingen effekt av ingefærrot? Pussig. Hvordan brukte du den? Har du forsøket chilli? :-) Jeg tilføyer for øvrig at det er mange både menn og kvinner som liker dette. Og noen oftere og mer sjeldent enn andre. Jeg tror forresten det er viktig å trekke frem at en ikke må være "slave" eller "dominant" for å sette pris på en heftig opplevelse heller. Hvorfor gjøre alt så komplisert? Noen ganger er det jo bare fint å kjenne at en virkelig lever også. Å pushe grenser innimellom er bare fint :-)
Gjest Coolaid Skrevet 10. april 2014 #39 Skrevet 10. april 2014 Er det ikke litt "gay" å villa bli spanket (gutter altså)? Og ikke "lille venn" meg En utrolig gammeldags og fordomsfull holdning. Så da er de skaphomser? Eller altså, burde ikke de like å føle seg dominante? Hvorfor skal noen "burde føle seg dominant" ? Er ikke dum! Men visste ikke at det var mange menn som likte å bli spanka, trodde de fleste likte å være dominante Det er med dette som med de fleste andre ting som man gjør når det kommer til sex. Man liker ulike ting, det er ikke forbeholdt kjønn.
LempikasPromise Skrevet 10. april 2014 #40 Skrevet 10. april 2014 Så finnes det jo kvinner som absolutt ikke vil domineres, men heller dominere. Har ikke noe imot å bli spanket i doggystyle, men skulle mannen begynt å gi meg "ordrer" så hadde jeg mistet lysten tvert. Er ikke underlegen på en flekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå