AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Bikker straks 40. Har grei hud, men har en god del pigmentflekker og litt småkviser her og der. Ønsker å gjøre noe med dette nå, skulle gjerne gått uten foundation nå og da, men synes huden er så ujevn i fargen at jeg ikke er komfortabel med det :-(. De siste årene har jeg brukt Decleor, Matis og slike "snille" merker med fokus på fukt. Nå tror jeg huden trenger mer action om jeg skal se en forandring! Har lest en del om Obagi NuDerm i det siste, og ZoSkin. Er kjempefristende å prøve NuDerm, men må jo uansett vente til høsten om jeg skal gjøre det. Og er litt redd for at det ikke kan gjennomføres med min jobb uansett, jobber tredelt turnus som sykepleier og kan ikke ha hud som flaker av hver kveld f.eks- jeg vil jo skremme vannet av pasientene mine på alle kveldsvakter da! ;-) Zo Skin høres veldig bra ut, men er jo helsides dyrt! MD har jeg brukt en del før, men var aldri 100% fornøyd! og nå går jo alle produkter ut av Europa også. Jan Marini har jeg hørt mye bra om, har også prøvd c-vit.serumet tidligere og var veldig fornøyd med det. Men har ellers lite erfaring med merket. Fordelen med merket er at en får kjøpt produktene på nett, og de koster da en brøkdel av prisen av f.eks. ZoSkin. Hva gjør jeg? Noen som vil anbefale meg noe eller øse ut av sin kunnskap? Er ganske grønn selv, selv om jeg har prøvd mye forskjellig. På forhånd takk! :-)Anonymous poster hash: 0359f...f96
vimsefrøken Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Har du forsøkt Decleor sin Aroma White C serie? Ser du skriver at du har fokusert mye på fukt, men denne serien synes jeg er super til pigmentforandringer i huden, og har gjort underverker på min hud. MD Formulations har jeg brukt en del av, men så ikke vesentlig forskjell ift pigmentflekker eller utjevnende effekt på huden, den serien fokuserte mer på å få bukt med urenheter. Har du store hudproblemer ville jeg nok gått for Obagi, men som du selv sier er dette noe som må gjøres høst/vinter samt at man får perioder hvor man ikke ser så bra ut. Decleor sin Aroma White C serie får man ingen slike problemer med, og verdt ett forsøk hvis du ikke har testet noe som går direkte mot ujevnheter/misfarging/pigmentering tidligere.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg er kjempefornøyd med Elixir som de selger hos http://www.hudspesialisten.no/effektiv_og_profesjonell_hudpleie/elixir_cosmoceuticals/. Det er dyrt, men bra! Anonymous poster hash: 0a120...96f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Vimsefrøken: ja, jeg har prøvd Aroma White C-serien. Elsker bl.a nattkremen, og synes den er generelt god,men den (har brukt den i kombo med rens og dagkrem +serum fra samme serie) har ikke gjort noe for pigmentflekkene. Får klarere hud, men flekkene er og blir de samme :-(. Føler at jeg må ha noe sterkere saker, noe med syrer som kan jobbe litt i dybden. Men takk for råd! :-) AB: skal sjekke ut Elixir! :-) TSAnonymous poster hash: 0359f...f96
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Bikker straks 40. Har grei hud, men har en god del pigmentflekker og litt småkviser her og der. Ønsker å gjøre noe med dette nå, skulle gjerne gått uten foundation nå og da, men synes huden er så ujevn i fargen at jeg ikke er komfortabel med det :-(. De siste årene har jeg brukt Decleor, Matis og slike "snille" merker med fokus på fukt. Nå tror jeg huden trenger mer action om jeg skal se en forandring! Har lest en del om Obagi NuDerm i det siste, og ZoSkin. Er kjempefristende å prøve NuDerm, men må jo uansett vente til høsten om jeg skal gjøre det. Og er litt redd for at det ikke kan gjennomføres med min jobb uansett, jobber tredelt turnus som sykepleier og kan ikke ha hud som flaker av hver kveld f.eks- jeg vil jo skremme vannet av pasientene mine på alle kveldsvakter da! ;-) Zo Skin høres veldig bra ut, men er jo helsides dyrt! MD har jeg brukt en del før, men var aldri 100% fornøyd! og nå går jo alle produkter ut av Europa også. Jan Marini har jeg hørt mye bra om, har også prøvd c-vit.serumet tidligere og var veldig fornøyd med det. Men har ellers lite erfaring med merket. Fordelen med merket er at en får kjøpt produktene på nett, og de koster da en brøkdel av prisen av f.eks. ZoSkin. Hva gjør jeg? Noen som vil anbefale meg noe eller øse ut av sin kunnskap? Er ganske grønn selv, selv om jeg har prøvd mye forskjellig. På forhånd takk! :-)Anonymous poster hash: 0359f...f96 Anbefaler ZO medical. Anonymous poster hash: 4ec27...e73
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Hørt mye bra om Obagi! :-))Anonymous poster hash: 4f036...ab4
Gjest Linda sofie Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Hørt mye bra om Obagi! :-))Anonymous poster hash: 4f036...ab4 Jeg å, men dessverre er det litt for dyrt for min lommebok
Catskan Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Jeg begynte på obagi nu derm for ca 3 uker siden og begynner så smått å se en forandring!!! :D Anbefales på det sterkeste! De første to ukene var grusomme, jeg så helt forferdelig ut! Men nå begynner huden å bli vant til det! Det er en tøff behandling, men verdt hver eneste krone. Skal du ha noe "action", noe som faktisk hjelper så er svaret medisinske hudpleie produkter. De hjelper veldig på pigmentflekker og arr. Og så er det viktig å bruke solkrem året rundt
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Jeg begynte på obagi nu derm for ca 3 uker siden og begynner så smått å se en forandring!!! :D Anbefales på det sterkeste! De første to ukene var grusomme, jeg så helt forferdelig ut! Men nå begynner huden å bli vant til det! Det er en tøff behandling, men verdt hver eneste krone. Skal du ha noe "action", noe som faktisk hjelper så er svaret medisinske hudpleie produkter. De hjelper veldig på pigmentflekker og arr. Og så er det viktig å bruke solkrem året rundt Spennende! Hva gjorde du med jobb de to ukene? Har barn og jobb, og kan jo ikke melde meg helt ut av alt i flere uker før jeg kan vise meg i offentlighet ;-). Hvor sterk tretionin-krem bruker du? Vet du om man får mildere reaksjon/lettere flassing av å bruke en svakere prosent? Jeg har bestemt meg for å gå for Jan Marini i denne omgang, og har bestilt et helt hudpleieprogram derfra. Men mulig jeg går igang med Obagi til høsten om jeg tør (og jeg finner det praktisk mulig å gjennomføre det). TSAnonymous poster hash: 0359f...f96
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Det er mulig å få tilpasset Obagi slik at du gjør det over en lenger periode og da unngår de værste "bivirkningene." Resultatene kommer litt tregere, men du slipper de grusomste periodene. Anonymous poster hash: 833d6...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå