Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om mannen du tror du elsker plutselig dukker opp med rødt slips til findressen?

Vi skulle i konfirmasjon til min søsters eldste sønn og han var for første gang invitert med i en så stor familiebegvenhet. Han skulle plukke meg opp og så skulle vi kjøre sammen til kirken, men så sto han der da, med rødt slips til findressen!

Jeg holdt på å dåne og det var uaktuelt å ta han med som kavaler. Jeg måtte dikte opp en historie om matforgifting og ta drosje alene, og det virket heldigvis som om alle trodde meg, men hva i alle dagen gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: f311c...508
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uhh... What?

Anonymous poster hash: 46bc0...3b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Jeg synes rødt slips er flott! Men regner med dette ikke er et seriøst spørsmål

Anonymous poster hash: 0e498...c4d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Jeg synes rødt slips er flott! Men regner med dette ikke er et seriøst spørsmål

Anonymous poster hash: 0e498...c4d

Jo det er blodig alvor, jeg er så rådvill at jeg ikke vet hva annet jeg skal gjøre enn å spørre på kvinneguiden. Familievernkontoret er vel stengt på søndager.

Og jeg som trodde jeg hadde skutt gullfuglen :(

Gjest Kvinneline
Skrevet

Jo det er blodig alvor, jeg er så rådvill at jeg ikke vet hva annet jeg skal gjøre enn å spørre på kvinneguiden. Familievernkontoret er vel stengt på søndager.

Og jeg som trodde jeg hadde skutt gullfuglen :(

1. Teiteste trollingen jeg har sett.

2. Mener du det, er du helt koko.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir irritert av å kaste bort tid på å gå inn på disse idiottrådene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

1. Teiteste trollingen jeg har sett.

2. Mener du det, er du helt koko.

Takk for meningen din, men den er ikke relevant for meg, jeg vil ha råd fra oppegående mennesker. Henviser til til profilbildet ditt og tråden om at tattoverte mennesker ikke er smarte.

Skrevet

Haha! Drama! Tenk om det var... Rødt med rosa prikker?

• Liker 4
Gjest Kvinneline
Skrevet

Takk for meningen din, men den er ikke relevant for meg, jeg vil ha råd fra oppegående mennesker. Henviser til til profilbildet ditt og tråden om at tattoverte mennesker ikke er smarte.

Ut i fra hvilke svar du får hær, vil jeg si de fleste oppfatter deg som mindre oppegående. Det er heller ikke meg på profilbildet, har ikke tatoveringer, og om du tror at jeg ville fått lavere iq av og ta tatovering, er du helt klart mindre oppegående. Velger å tro du bare måtte trolle litt på en ellers kjedelig søndag.

• Liker 2
Skrevet

Haha.. Hva i alle dager? For det første, folk med tatoveringer er fortsatt oppegående mennesker. For det andre, hva med å sette pris på at du har en kjæreste som ville bli med deg på en så stor familiebegivenhet? Håper for guds skyld at du ikke er seriøs...

Gjest alegria
Skrevet

Rart at det har gått så langt at du i det heletatt har klart å få deg en kavaler.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes vel ikke så dumme mennesker som TS utgir seg for å være? Jeg mener...seriøst?

AnonymBruker
Skrevet

Dumplelump.

:skratte:

Kunne du ikke bare bedt han om å ta av slipset og åpne en knapp i skjorten? Herreugd for et ramaskrik pga et slips.

Anonymous poster hash: 6a7c8...d05
Skrevet

Kan en mod slette dette tullet elle? Yeeeezzzzz

• Liker 1
Skrevet

Flott at du er så oppegående da. Dust..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...