Gå til innhold

Myte bekreftet: Kvinner får flere orgasmer til mer en mann tjener

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

"åå jeg kommer, jeg kommer..... hvor mye var det du hadde investert i askjer igjen? ...åååhhhh" :fnise:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mange vil hevde at kvinner blir kåte av penger. Nå er denne myten bekreftet. Ved en undersøkelse gjort i Kina er det funnet ut at kvinner får flere orgasmer til mer en mann tjener.

http://www.psychologytoday.com/blog/the-human-beast/200902/do-wealthy-men-give-more-orgasms

Ja, alle kvinner er golddiggers og elsker penger mest av alt.

Anonymous poster hash: 2a2b7...80c

Jammen så fint at du fant en bekreftelse på at kvinner en noen pengeelskende overflatiske fælinger da! Fint for deg!

Anonymous poster hash: e5536...88c

Gjest rådyr
Skrevet

Takk, jeg får mange nok uten penger i sikte.

Gjest New_Girl
Skrevet

Mange vil hevde at kvinner blir kåte av penger. Nå er denne myten bekreftet. Ved en undersøkelse gjort i Kina er det funnet ut at kvinner får flere orgasmer til mer en mann tjener.

http://www.psychologytoday.com/blog/the-human-beast/200902/do-wealthy-men-give-more-orgasms

Ja, alle kvinner er golddiggers og elsker penger mest av alt.

Anonymous poster hash: 2a2b7...80c

Leste du mer enn bare overskriften? Det kan lønne seg før du oppretter en tråd for å hovere over kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å? Jeg treffer mange utrolig snille, pene og gode jenter i lavtlønnede yrker som ikke bryr seg om menns lommebøker og status jeg...

Anonymous poster hash: 0c22f...07d

Gjest Whitestripes
Skrevet

Dette må være det dummeste jeg har lest på KG noen gang, og det sier ikke rent lite. Gratulerer med den, TS!

• Liker 2
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Noen som kjeder seg på en søndag eller?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om penger. Jeg kjenner flere gutter som er opptatt av at jenten skal ha mye penger, men har mange venninner som ikke bryr seg, og som er sammen med gutter med lite penger. Så det der er helt individuelt, og det vet alle.

Anonymous poster hash: fd75c...db0
Skrevet

Dummeste jeg har hørt! Jenter med rike mennn som altid jobber har seg jo alltid med en eller annen håndtverker eller poolboy. Det vet jo alle!

Følger du ikke med på tv, eller?

Gjest Snuppi
Skrevet

"åå jeg kommer, jeg kommer..... hvor mye var det du hadde investert i askjer igjen? ...åååhhhh" :fnise:

Haha....

Anbefaler deg å henge utenfor børsen.... Mange aksjeinvesteringer der :fnise:

Gjest iGirl
Skrevet

Haha....

Anbefaler deg å henge utenfor børsen.... Mange aksjeinvesteringer der :fnise:

hehe det er nok ikke noe for meg nei :fnise:

Gjest Snuppi
Skrevet

hehe det er nok ikke noe for meg nei :fnise:

Ikke??

Da får du ta deg en tur til New York og henge på Wall Street heller... :fnise:

Skrevet

Ok, skal du prøve ut den teorien eller? Kjøp meg en leilighet, så finner vi ut om det er sant!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner gift med rike menn får oftere orgasme. Hvorfor?

Teori A: Rike menn har mer suksess sosialt, profesjonelt og i det daglige liv. Selvsikre menn som er vinnere har bedre drag på damene. Drag på damene = mer seksuell erfaring. Mer seksuell erfaring = bedre i senga.

Teori B: Kvinner gift med rike menn trenger ikke jobbe og lever mer komfortable liv der de kan trene, holde seg attraktive og ha et godt sexliv. De er mindre stresset, hvilket i seg selv hjelper på seksualiteten.

Teori C: Klitoris og G-punktet kan tenke selv og responderer på penger.

Ja Teori C virker jo best...Hvorfor tenke logisk når det kan gjores fordomsfullt.

Anonymous poster hash: 8d6fb...a0f
Skrevet (endret)

Nå er det altså ikke kildekritikk som er hovedproblemet, men at man ikke en gang gidder å lese innholdet for å forsikre seg om at det korrelerer med det man faktisk mener. Gratulerer!

Endret av Mike Waters
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...