AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Blir anonym siden jeg er moderat aktiv her inne og hender seg han er her og ser litt også.. Jeg er sammen med en fantastisk mann, han er snill, omsorgsfull, skjemmer meg bort så alt for mye, ansvarsfull osvosv. Veldig flott mann, MEN han er så utrolig kranglete av seg. Om det blir noen diskusjoner, som idag da jeg nevnte at en venninne skulle på et show med mannlige, erotiske dansere, så begynte han med om jeg også ville på det, og hvorfor, om han ikke er nok for meg osv. Det var veldig galt av meg å nevne det altså. Og om jeg er ute sammen med kompiser og ikke skriver til han iløpet av noen timer, sur for det også. Han stoler altså ikke på meg, det har jeg funnet ut for lengs. Men når han først begynner å krangle, så skal han krangle HELE dagen, gjerne på facebook! Jeg er mer den typen som heller vil diskutere face2face, og ikke over nett, men han starter, og gir seg ikke. Sist gang så blokkerte jeg han på fb så han ikke kunne skrive til meg, sa at vi tar dette når jeg kommer hjem! Da sendte han ei melding der han var dritsur og slo opp med meg. Dette beklaget han neste dag da. Dette skjer ofte for tiden.. Han skal krangle for alt.. Jeg er mer den som heller vil "walk away" fra sånt, enn å si masse ting som man kommer til å angre på senere. og heller ta det over en prat isteden for krangel. Dette synes han er kjempeteit. Han er så trasig. I tillegg til dette så har han en datter fra før, og moren til denne datteren hater meg! Jeg har hilst på henne en gang, aldri gjort noe galt, i starten prøvde hun seg på kjæresten min, også fant hun ut at hun ikke hadde sjangs på han igjen siden han såklart sa ifra, også etter det så snakker hun bare drit om meg til kjærsten min OG datteren hans.. Dette er ikke enkelt for meg lengre. Problemet er bare at jeg er utrolig glad i denne mannen, og vi har det så bra når det er "bra", men når noe setter igang noe krangling.. Så er det full storm fra hans side.. Vi er helt forskjellig der. Bare så usikker på hva jeg skal gjøre nå, prøver å snakke med han om det men han blir bare helt rar og stille. DA blir han stille. Jeg vil jo egentlig ikke dra fra han heller, er utrolig glad i han og vil ikke miste han, men vet ikke om jeg takler dette mer. Anonymous poster hash: 81af4...2db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå