AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Har et stort problem med at jeg ikke klarer å stole på kjæresten min. I starten av forholdet var alt annerledes, han kunne gjøre akkurat som han ville når han ville, og jeg var aldri sjalu eller mistenkelig. Men så skjedde det alt for mye som aldri burde skjedd. Jeg godtok en ting, så skjedde nye ting osv. Ofte måtte jeg finne ut av ting selv, og har fått meg mange overraskelser. Han har sjelden kommet å fortalt meg selv hvis det er noe, og jugd til han selv skjønner at han er avslørt (prøver seg med løgn til og med da). Så nå er det egentlig et helvete, fordi jeg "kan" ikke dra ut med mine venner fordi jeg er redd hva han kan finne på hvis han for eksempel drar ut alene. Tør ikke ta han med på noe da han har prøvd seg på venner av meg før. Tør så vidt ta han med til kjøpesenter siden han før sikler på alle jenter han ser (sårende for meg).. Og jeg tør ikke la han gjøre ting alene da han Jar gjort så mye dumt.. Han mener selv at han har forandret seg siden da, men alt han har gjort.. Er så red for å bli såra igjen, fordi jeg klarer ikke gå fra ham Anonymous poster hash: 4bdac...9de
Gjest Violetta Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Uten tillit er det utrolig vanskelig å få et forhold til å fungere. Han må vise deg at du kan stole på ham, ellers vil jeg råde deg til å finne en som respekterer seg og som du kan stole på.
Faria Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Når dere mangler alt som gjør et forhold, hvorfor tviholde på et forhold da? 1
Ulla Ullsokk Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Glem han, det der høres så skadelig ut for deg og kan ødelegge for snille fine menn du har forholde med senere i livet! Det er IKKE verdt det!
Sylvari Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Dette hørtes utrulig slitsomt ut, hvorfor er dere sammen?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Hvorfor er du sammen med han? Er du redd for å være alene? Et forhold skal gi deg trygghet, nærhet og tillit. Skriv en liste med for og imot for hvorfor du bør være sammen med han, så skjønner du nok hvor veien bør gå. Ordtaket som sier at det er mange fisker i havet har noe i seg. Skal du dele hele livet ditt med denne mannen som du ikke stoler på? Høres ut som et utrolig slitsomt liv... Anonymous poster hash: 596a5...a4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå